quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
He kut is Heerkes weer trainer geworden?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
He kut is Heerkes weer trainer geworden?
Okequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hoeft topics niet vol te gooien hoor, Marko.
Wel goede ontwikkeling voor Heracles overigens.
geen tvp'squote:Op woensdag 9 september 2009 09:05 schreef Damzkieee het volgende:
Wie zit mijn posts te verwijderen verdommel!
Oke.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:14 schreef Blawh het volgende:
Aardig stuk over onze nieuwe nummer 10 in de VI.
Dat is die van dat paard die in de reet wordt genomenquote:
Kwame is ook nog eens geschorstquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef Damzkieee het volgende:
Looms en Quansah geblesseerd, doen beide niet mee zondag.
Ik ga er vanuit dat Jallo voor Looms speelt, Schuurman voor Quansah en Vejinovic voor Willie.
6 uur in de bus olé oléquote:Op maandag 14 september 2009 03:56 schreef Blawh het volgende:
1 nederlaag en de supporters direct de spelersbus opgewacht? Sadness.
Hoe ist in het verre Oosten ouwe?quote:Op maandag 14 september 2009 03:56 schreef Blawh het volgende:
VVV kun je ook gewoon verliezen, die hebben niet voor niets nog niet verloren. Met een gelijkspel tegen PSV als hoogtepunt. Ik zie jullie niet degraderen hoor, dat zal Verbeek niet lukken.quote:Op maandag 14 september 2009 03:56 schreef Blawh het volgende:
Dat we al zo ver heen zijn is wel een beetje jammerquote:Op maandag 14 september 2009 09:31 schreef Zapper het volgende:
Kom zeg, als je actief meereist naar uitwedstrijden weet je dat de kans op een kutpot aanwezig is. Helemaal als je dat bij Heracles doet, want dan vraag je er min of meer zelf al om.
Ik ook wel!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:22 schreef Apoc2003 het volgende:
Ik heb wel een goed gevoel over Sparta thuis komend weekend, wat jullie?
quote:Hoogma: "Geen sprake van overstap naar HSV"
17 september 2009
Nico-Jan Hoogma blijft bij Heracles Almelo. De oud-verdediger werd de afgelopen weken genoemd als kandidaat om technisch directeur van Hamburger SV te worden, maar volgens hem is daar helemaal geen sprake van.
"Een aantal weken geleden stond er in Bild dat ik kandidaat was voor de functie van technisch directeur bij HSV. Ik heb echter nog niets gehoord, er is geen contact geweest over deze functie", zegt Hoogma op de website van Heracles Almelo.
"Maar ook als HSV mij nu wél zou benaderen voor deze functie: ik blijf bij Heracles Almelo", benadrukt hij. "Ik heb het hier uitstekend naar mijn zin en er zijn nog genoeg uitdagingen in Almelo. Natuurlijk speelt mijn gezinssituatie daarin ook een voorname rol. Ik wil de komende tijd graag belangrijk zijn voor deze club, maar dat ik in de toekomst nog wel iets voor Hamburger SV zou willen doen is geen geheim."
Hoogma is sinds januari 2007 algemeen directeur van Heracles Almelo. Als speler stond hij tussen 1998 en 2004 onder contract bij Hamburger SV.
Heeft hij ook niet Douglas gehaald?quote:
1 miskoopquote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet Douglas gehaald?
Inderdaad, met nog een paar duels te spelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:59 schreef Zapper het volgende:
Redelijke paniek mocht dit verloren worden
Meer om het feit dat na de vliegende start de verwachtigen te hoog waren. Bonuspunten dan pleite.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad, met nog een paar duels te spelen
Kom kom, realisme is ons toch niet vreemd. We verliezen vaker (lees: altijd) van directe concurrenten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Meer om het feit dat na de vliegende start de verwachtigen te hoog waren. Bonuspunten dan pleite.
Zou je toch denken, waarom laat je hem anders totaal lopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:17 schreef Damzkieee het volgende:
Net op Studio Sport nog effe gezien, lijkt wel verdacht veel op offside.
12.50? wat een prijs hahaha ongelovelijkquote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Zapper het volgende:
Ja jammer dat Ornoch geblesseerd op de tribune zat, was een prima invaller geweest anders. Hij was overigens de enige speler op de tribune die meeklapte bij de opkomst
¤ 12,50 voor morgenavond, ik kijk thuis wel
Als hem op het allerlaatste moment haaltquote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Zapper het volgende:
Ja jammer dat Ornoch geblesseerd op de tribune zat, was een prima invaller geweest anders. Hij was overigens de enige speler op de tribune die meeklapte bij de opkomst
Meer Breukers!quote:Heracles breekt verbintenis Breukers open
Geschreven op maandag, 21 september om 16:51
Tim Breukers heeft een nieuw contract getekend dat hem tot de zomer van 2011 aan Heracles Almelo verbindt, met een optie voor een extra seizoen. De oude verbintenis van de 21-jarige verdediger in het Polman Stadion zou komende zomer aflopen.
"Tim heeft zich de afgelopen tijd enorm goed ontwikkeld", vertelt directeur Nico-Jan Hoogma maandagmiddag via de officiële kanalen over de overeenkomst. "We zijn erg tevreden over hem en we leggen die tevredenheid nu vast in een nieuw contract."
Breukers maakte op 2 december 2007 zijn debuut in het eerste elftal van de Almeloërs en speelde inmiddels 41 duels in het eerste elftal. Onder leiding van Gertjan Verbeek, de opvolger van Gert Heerkes, miste de mandekker uit Oldenzaal dit seizoen nog geen minuut.
damn! volle bak dusquote:Op dinsdag 22 september 2009 02:49 schreef Roberto258 het volgende:
RKC heeft al bijna 10 kaarten voor het uitvak verkocht!
10,00 in de vvk, maar ik wil wel graag weten op welke zender jij gaat kijken thuis, want dan ga ik ook kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Zapper het volgende:
Hakola speelt iig niet, hij is nog aan het uitzieken. Dus ga er maar van uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Als Douglas weer in de basis staat, dan ga ik vanavond niet!
De wedstrijd is live te zien op Eredivisielive 1. Mét Douglas in de basis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
10,00 in de vvk, maar ik wil wel graag weten op welke zender jij gaat kijken thuis, want dan ga ik ook kijken.
Zit ziek thuis
Ah, dat eerste is zeer goed nieuws, dat tweede nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
De wedstrijd is live te zien op Eredivisielive 1. Mét Douglas in de basis.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
Douglas heeft vast geen invloed op de opkomst. ^_^
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Als Douglas weer in de basis staat, dan ga ik vanavond niet!
Ik gok op 3-0quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef maickeltje het volgende:
2-1 zeg ik, en jullie?
Hmm ja, dit is het wel geloof ik voorlopig. Moeten we met z'n tweeën dit topic vullenquote:
Welke zonnebril?quote:
Zie jij soms nog heel toevallig een heel oud usericon van mij?quote:
Rrrrightquote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Incolumis het volgende:
Heracles25 is een nieuwkomer nog
Welkom Heracles25!
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:21 schreef Incolumis het volgende:
Heracles25 is een nieuwkomer nog
Welkom Heracles25!
Die jongen is 20 jaar. En ja je kunt hem zijn tekortkomingen en fouten aanrekenen. Die lange moet gewoon lekker een jaar in het tweede gaan ballen, misschien dat het dan nog wat wordt.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:14 schreef Heracles25 het volgende:
kan je dost het aanrekenen? die jongen is 19 jaar. Moet hij niet in bescherming worden genomen door verbeek. Ik denk niet dat je hem het niet kan aanrekenen dat hij nog niet scoort in de eredivisie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:11 schreef Zapper het volgende:
[..]!
Maar scoort welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie is de volgende zapper?![]()
Heeft hij een transfer naar FC Volendam afgedwongen, ja?quote:
het is akelig stil in heel VBLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:53 schreef Apoc2003 het volgende:
Akelig stil hier zo een paar dagen voor de derby. Stilte voor de storm?
Bron: TC Tubantiaquote:Karim Bridji en Sebastiaan Steur trainen volop mee
ALMELO - Karim Bridji en Sebastiaan Steur, de twee langdurig geblesseerden in de selectie van Heracles, trainen allebei weer volop mee met de groep. Steur speelt al zijn wedstrijden in het beloftenteam en Bridji zal naar verwachting eind deze maand speelminuten krijgen in het tweede elftal.
Bridji moet zijn contract nog terugverdienen. Hij liep op 8 november vorig jaar een zware knieblessure op, revalideerde bij Heracles en zal vooralsnog op amateurbasis wedstrijden gaan spelen.
Sebastiaan Steur, ook al bijna een jaar uit de running, is eveneens terug aan het front. Hij zal naar verwachting op korte termijn ook een keer in de A-selectie worden opgenomen.
Al een shirtje gekocht?quote:
Ik vond beide spelers wel positief opvallen bij jullie, waarom speelt Kaloglu normaliter niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:19 schreef DeVinger het volgende:
Bovendien zijn Kaloglu/Stefanovic basisklanten deze keer,
Kaloglu had de juiste papieren niet, toen geblesseerd en niet wedstrijdfit. Hij is nu voor het eerst 'topfit'.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik vond beide spelers wel positief opvallen bij jullie, waarom speelt Kaloglu normaliter niet?
Voor de goede orde; ik bedoel de speler, niet de userquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:22 schreef Zapper het volgende:
Vraag me af of Marko er ooit iets van gaat bakken want die heeft toch gewoon niets goed gedaan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Voor de goede orde; ik bedoel de speler, niet de user
quote:
Die onthoud ik!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Zapper het volgende:
Flintstones aan de Nieuwstraat (bij AH) moet je eens proberen, donderse spareribs voor weinig
Jah ik zag het, want ik zat 2 vakken links naast het uitvak, dus ik hoorde en zag allesquote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Het was afgeladen, als je stopte werd je platgedrukt
Dat hakken was vet, iets van meegekregen? Die trommelaars bij ons gingen echt volledig los
Plat gezegd, hij bakte er niks van zei die. (gaf verbeek ook aan)quote:Op zondag 8 november 2009 14:22 schreef Zapper het volgende:
Is er ook duidelijk waarom hij weer werd gewisseld? Vond het wel erg sneu, hij trok ook zo'n sip koppie
In Boekelo hebben ze een steakhouse zitten, die spareribs daarquote:
Goal.comquote:Arkivuo weigert nieuw contractaanbod bij Eagles
Kari Arkivuo lijkt Go Ahead Eagles komende zomer te gaan verlaten. De Finse middenvelder is niet ingegaan op een aanbod van de club uit Deventer om zijn contract te verlengen.
Arkivuo gaf eerder al aan dat hij hogerop wil, maar dacht toch na om zijn contract met twee jaar te verlengen. De Fin ziet daar dus vanaf. "Jammer. Ik zie hem graag ook na dit seizoen bij ons voetballen, maar dat wordt nu heel lastig", reageert bestuurslid Marc Overmars in De Stentor.
"We wilden graag op korte termijn duidelijkheid, dat hebben we nu. Kari was trouwens vanaf het begin duidelijk, dat hij na anderhalf seizoen wilde uitkijken naar een club hogerop."
De 26-jarige speler wordt onder andere in verband gebracht met een overstap naar Heracles Almelo. Go Ahead Eagles wil hem echter niet in de winterstop laten gaan. De ploeg van trainer Andries Ulderink is na negentien wedstrijden koploper in de Jupiler League. Vanavond gaan de Eagles op bezoek bij Cambuur, dat met drie punten minder op de derde plek staat. (SV)
Heb gisteren de Eagles zien spelen tegen cambuur en deze speler viel me niet op. Eigenlijk viel heel GAE niet op, en zullen we makkelijk doorbekeren als ze niet een niveautje of 3 hoger gaan spelen tegen ons.quote:
quote:
Een kameraad had een biertje op zo'n steunpilaar gezet, na een half uur zat er een laagje ijs opquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:54 schreef Zapper het volgende:
Bevroren tenen inderdaadSchitterende goal van Everton
Pasveer is anders verdomd goed bezig bij de Eagles. Dacht dat het nooit wat zou worden met hem, maar hij heeft zich enorm ontwikkeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Vince22 het volgende:
Pasveer? *Rilllllll*
Nou ik vind het persoonlijk maar een matige keeper in een goed team. Straalt totaal geen rust uit die gast, maarja dat doet Pieckenhagen soms ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 15:05 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Pasveer is anders verdomd goed bezig bij de Eagles. Dacht dat het nooit wat zou worden met hem, maar hij heeft zich enorm ontwikkeld.
Fles jagermeister: checkquote:Op zondag 20 december 2009 21:02 schreef Zapper het volgende:
Qua uittrappen kun je er alleen maar op vooruit gaan met Pasveer
Eens kijken hoe het weer morgen is
Twee paar sokken: check.
kerel als een hooligan eruit zienquote:Op maandag 21 december 2009 08:40 schreef Zapper het volgende:
Krijg jij die wel door de poorten ja?
Ik word altijd gefouilleerd
Ja lach maar, heeft me al liters drank gekostquote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kerel als een hooligan eruit zien
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.quote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja lach maar, heeft me al liters drank gekost
dan moet je die bomberjack maar eens thuislaten en je gewoon kledenquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja lach maar, heeft me al liters drank gekost
Krijg ik daar warmte van?quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef memrtn het volgende:
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.
Ja misschien is het beter dat ik dat vlaggetje er dan ook maar eens af haal.quote:Op maandag 21 december 2009 12:41 schreef Incolumis het volgende:
dan moet je die bomberjack maar eens thuislaten en je gewoon kleden
Helpt niet, had ik zaterdag ook al geprobeerd.quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Chiappucci het volgende:
net nog even gebeld met Heracles, vooralsnog gaat het door. veldkeuring om 18.30 dan definitieve uitslag of het doorgaat of niet!
- veldfles jagermeister
- siberische ijsmuts
- thermo ondergoed
- handschoenen
CHECK!
Dus jij was het die die fles jagermeister op het veld gooide
je zit wel in het desbetreffende vak!quote:
Vriend, Ik zit in Vak Jquote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je zit wel in het desbetreffende vak!
als je weet wie het gedaan heeft, en je bent een vent, wijs hem dan even aan. no way gaat die boete naar Heracles
vak Jokkebrok?quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit in Vak J
Dus ik heb geen flauw idee wie het was.
Nee das wel zondequote:Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Incolumis het volgende:
[..]
vak Jokkebrok?
nah j/k
anyways, nekschot voor de dader, die zal vast niet eens weten dat het z'n eigen keeper is, hersenloze nageboorte. je gooit toch niet een halve fles weg?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |