Ja lach maar, heeft me al liters drank gekostquote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kerel als een hooligan eruit zien
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.quote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja lach maar, heeft me al liters drank gekost
dan moet je die bomberjack maar eens thuislaten en je gewoon kledenquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ja lach maar, heeft me al liters drank gekost
Krijg ik daar warmte van?quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef memrtn het volgende:
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.
Ja misschien is het beter dat ik dat vlaggetje er dan ook maar eens af haal.quote:Op maandag 21 december 2009 12:41 schreef Incolumis het volgende:
dan moet je die bomberjack maar eens thuislaten en je gewoon kleden
Helpt niet, had ik zaterdag ook al geprobeerd.quote:Op maandag 21 december 2009 12:37 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je kunt je ook eerst klemzuipen voor de hekken.
quote:Op maandag 21 december 2009 22:04 schreef Chiappucci het volgende:
net nog even gebeld met Heracles, vooralsnog gaat het door. veldkeuring om 18.30 dan definitieve uitslag of het doorgaat of niet!
- veldfles jagermeister
- siberische ijsmuts
- thermo ondergoed
- handschoenen
CHECK!
Dus jij was het die die fles jagermeister op het veld gooide
je zit wel in het desbetreffende vak!quote:
Vriend, Ik zit in Vak Jquote:Op maandag 21 december 2009 23:17 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je zit wel in het desbetreffende vak!
als je weet wie het gedaan heeft, en je bent een vent, wijs hem dan even aan. no way gaat die boete naar Heracles
vak Jokkebrok?quote:Op maandag 21 december 2009 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zit in Vak J
Dus ik heb geen flauw idee wie het was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |