10,00 in de vvk, maar ik wil wel graag weten op welke zender jij gaat kijken thuis, want dan ga ik ook kijken.quote:Op maandag 21 september 2009 14:45 schreef Zapper het volgende:
Ja jammer dat Ornoch geblesseerd op de tribune zat, was een prima invaller geweest anders. Hij was overigens de enige speler op de tribune die meeklapte bij de opkomst
¤ 12,50 voor morgenavond, ik kijk thuis wel
Hakola speelt iig niet, hij is nog aan het uitzieken. Dus ga er maar van uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Als Douglas weer in de basis staat, dan ga ik vanavond niet!
De wedstrijd is live te zien op Eredivisielive 1. Mét Douglas in de basis.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:45 schreef Damzkieee het volgende:
10,00 in de vvk, maar ik wil wel graag weten op welke zender jij gaat kijken thuis, want dan ga ik ook kijken.
Zit ziek thuis
Ah, dat eerste is zeer goed nieuws, dat tweede nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
De wedstrijd is live te zien op Eredivisielive 1. Mét Douglas in de basis.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:49 schreef Charles.Darwin het volgende:
Douglas heeft vast geen invloed op de opkomst. ^_^
quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:
Als Douglas weer in de basis staat, dan ga ik vanavond niet!
Ik gok op 3-0quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef maickeltje het volgende:
2-1 zeg ik, en jullie?
Hmm ja, dit is het wel geloof ik voorlopig. Moeten we met z'n tweeën dit topic vullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |