quote:
Op maandag 13 mei 2002 22:15 schreef brotherlouie98 het volgende:
Vreven is een motherfokking asshole!
Wat heb ik me lopen ergeren aan die gore Belg tijdens de Amstel Cup finale.Zagen jullie hoe ie Wamberto zomaar een klap gaf bij de cornervlag? Wat een schande dat ie geen rood ervoor kreeg.
Naslaan heet zoiets meneer Temmink.
Misselijk ook hoe de Nederlandse scheidsrechters hem wekelijks de hand boven het hoofd houden.
quote:Hij komt iig niet bijster intelligent over
Op zondag 22 september 2002 21:40 schreef Duiveltja het volgende:
De travo van de competitie is nu TV RTL5
quote:Het blijft een Belg hé?
Op zondag 22 september 2002 21:51 schreef amnesiac het volgende:[..]
Hij komt iig niet bijster intelligent over
Hard mag je best zijn, maar hij is juist NIET fair, hij deelt de smerigste overtredingen uit maar als ie een vrije trap tegen krijgt loopt ie echt letterlijk rood aan van woede.. Kijk ook naar zijn reactie vorige week in de Uefacup, eindelijk krijgt ie dan ook rood. Dat zou ie in NL veel vaker moeten hebben.
Hij is buiten het veld erg aardig, vast, maar daar heb ik geen boodschap aan. Hard mag je zijn, van Halst is ook hard, maar die accepteert zijn kaarten etc ook gewoon.
[offtopic]
Enne wat is er zo irritant aan Grim en Machlas? Grim is een vent met karakter en Machlas is gewoon een spits en die wil scoren op welke manier dan ook. Dat ie een penalty versierde (of probeerde) oooooooh waat eeeeeerg! een Spits die een penalty probeert te versieren, dat zie je NOOOOOOIT!!!!!
[/offtopic]
Alleen jammer dat hij vaak zulke domme overtredingen maakt.
quote:Als ie voor jouw cluppie zou spelen zou je hem waarschijnlijk geweldig vinden.
Op maandag 23 september 2002 13:31 schreef mitt het volgende:
Als ie aan het voetballen is erger ik me altijd dood aan em..maar buiten het veld vind ik het wel een grappige kerel..kheb dus btje gemende gevoelens bij em
Niet dat ik Utrecht-fan ben, maar hij heeft zichzelf opgeknokt tot dat nivo, en daar kan ik alleen maar respect voor hebben.
Stijn Vreven roelt wat mij betreft
Wat zijn eigenlijk de meningen over die andere Belg die eraan zit te komen, nl Buffel van Feyenoord?
quote:Dat is hetzelfde als met Davids een btje..we moeten blij zijn dat ie voor Nederland speelt..want dat is dus niet fijn om tegen te spelen..dat kon je wel weer zien tegen Feyenoord..
Op maandag 23 september 2002 13:35 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Als ie voor jouw cluppie zou spelen zou je hem waarschijnlijk geweldig vinden.
Van Halst? Ik vind Jantje wel okay.
"En met 11 mietjes in het veld win je ook niet de oorlog." Nou ja, die PiSVlekken werden er toch 2 keer kampioen mee.
Reacties van Stijn richting de scheidsrechters? Hm ... en wat denken we van De Boertjes, Kluifje, Edje Davids? (En nu vergeet ik er nog een heleboel.)
Marco van Basten raakte geblesseerd door een harde tackle tegen een speler van FC Groningen in de wedstrijd Groningen - Ajax. Die blessure werd toen onderschat en de ingrepen van Martens en Marti hebben niet geholpen. (Beperk je tot de feiten!)
quote:Ja wat een misselijke trut is me dat
Op maandag 23 september 2002 15:31 schreef Barca het volgende:
Hm ... "schwalbe-makende, verwende spelers met schone broekjes" Waarom denk ik nu meteen aan Mark Kloothommel?
quote:Ja die de Boertjes haha
Reacties van Stijn richting de scheidsrechters? Hm ... en wat denken we van De Boertjes,
Ik weet nog dat een van die apen met het Nederlands elftal een strafschop veroorzaakte (duidelijke schop, je moest al blind zijn om het niet te zien)
Wordt ie keikwaad op de scheids
Commentaar na de wedstrijd "Ik raakte hem niet" (echt veel ruimte voor interpretatie was er niet)
Als mens wat minder.... (dat eeuwige gezeur in de pers moet een keer ophouden...)
Goeie kickquote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:04 schreef cultheld het volgende:
www.dipo.tv/movie/2128.wmv
Vreven is een held
Vreven is een held.quote:
Cool interviewquote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:04 schreef cultheld het volgende:
Vreven is een held
Dat was bier, zei hij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef brighton het volgende:
Vreven![]()
Hoe hij reageert op provocaties van het publiek, geweldig. Z'n shirt omhoogtrekken als ze zingen 'Vreven laat je tieten zien', net doen alsof 'ie een slok neemt wanneer er een bekertje pis naar 'm gegooid wordt.
Via realplayer bekijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:10 schreef brighton het volgende:
Heb je een linkje cultheld?Of was het niet online..?
Een zeer vermakelijke idioot; Vooral off the field.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind het wel grappig om hem te zien spelen maar het is natuurlijk wel een idioot.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 07:04 schreef cultheld het volgende:
Vreven is een held
De manier waarop hij het brengt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat interview? Hij heeft een hekel aan de joden.. What's new? Join the club..
Vreven is leuk om naar te kijken en nee..niet alleen door z'n uiterlijkquote:
Volgens mij was hij juist thuis de rust zelve hoor...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een zeer vermakelijke idioot; Vooral off the field.Hij heeft z'n huiskamer geheel in Geronimo-stijl laten inrichten, flipt na elke verloren wedstrijd tegen z'n vrouw en gooit met stoelen.
De rust wel ja. Maar tevens een idioot. En als hij terug komt van een wedstrijd en heeft verloren, dan flipt hij tegen z'n vrouw.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij was hij juist thuis de rust zelve hoor...
Holland Sport.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Hoe kom je er dan bij dat hij flipt tegen zijn vrouw? Want volgens mij was hij juist weer volkomen rustig en normaal als hij thuis kwam, wat ik altijd heb gelezen en gehoord.
quote:Op zondag 8 januari 2006 13:38 schreef EKterror het volgende:
Ik vind hem té fanatiek, hij voetbalt te veel op adrenaline. Ik vind hem wel een goede voetballer verder, een goede back die veel mee opkomt. Maar hij mag qua houding echt wel een stuk rustiger worden in het veld; meer denken met zijn hersens en minder met zijn hart.
EN hij zeurt te veel in de pers.
En tjsa Vitesse, ik ben benieuwd of Streuer en Sturing de ballen hebben om Hersi en Vreven buiten de selectie te houden als de competitiewedstrijden weer gaan beginnen.
Laten we blij zijn met voetballers als Stijn Vreven. Juist om hem kijk ik graag naar de samenvattingen, er valt altijd wat te beleven en hij is positief fanatiek. Zonder voetballers als Vreven wordt nederland een saai voetballand....quote:Op zondag 8 januari 2006 13:38 schreef EKterror het volgende:
Ik vind hem té fanatiek, hij voetbalt te veel op adrenaline. Ik vind hem wel een goede voetballer verder, een goede back die veel mee opkomt. Maar hij mag qua houding echt wel een stuk rustiger worden in het veld; meer denken met zijn hersens en minder met zijn hart.
EN hij zeurt te veel in de pers.
En tjsa Vitesse, ik ben benieuwd of Streuer en Sturing de ballen hebben om Hersi en Vreven buiten de selectie te houden als de competitiewedstrijden weer gaan beginnen.
Ik hou wel van voetballers die met hun hart spelen. Vreven is er ook zo 1. Maar hij moet niet mekkeren als hij zelfs een een schopje krijgt.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef Fransvis het volgende:
[..]
Laten we blij zijn met voetballers als Stijn Vreven. Juist om hem kijk ik graag naar de samenvattingen, er valt altijd wat te beleven en hij is positief fanatiek. Zonder voetballers als Vreven wordt nederland een saai voetballand....![]()
Klopt, maar zijn instelling in het veld waardeer ik. Bovendien is hij heerlijk paradoxaal, hij ziet eruit als een klassieke domme Haagse hooligan, maar is een beschaafde timide Belg notabene.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik hou wel van voetballers die met hun hart spelen. Vreven is er ook zo 1. Maar hij moet niet mekkeren als hij zelfs een een schopje krijgt.
Qua mentaliteit en kwaliteit zeker. Oranje -21 heeft zo iemand nodig, prachtig hoe Mulder het gisteren beschreef.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor ADO is het een welkome aanvulling, zou daar wel passen.
Vreven beschaafd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn instelling in het veld waardeer ik. Bovendien is hij heerlijk paradoxaal, hij ziet eruit als een klassieke domme Haagse hooligan, maar is een beschaafde timide Belg notabene.
Kan je misschien waarderen, maar wat hij doet is zich als een wilde aap gedragen zonder enige vorm van kwaliteit. Mongolen zoals hij kunnen iemand voor het leven blesseren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn instelling in het veld waardeer ik. Bovendien is hij heerlijk paradoxaal, hij ziet eruit als een klassieke domme Haagse hooligan, maar is een beschaafde timide Belg notabene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |