Klacht: Forummember bestolenquote:Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn werktafel stond thuis bij een newsgroup-beheerder. En zijn Blackberry schijnt hij van één van de PirateBay oprichters te hebben gestolen. Het wordt steeds duidelijker wat er met het verdwenen geld van auteursrechtenorganisaties gebeurt
Moet je me maar niet vertellen op msn wat je van plan bent te posten voor dat je het daadwerkelijk postquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
godver dekanker ik wilde het topic net openen
Ach die zonnebril @ auto danquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vertellen op msn wat je van plan bent te posten voor dat je het daadwerkelijk post
Daar mag jij topic over makenquote:
Idd vraag ik mij dus ook af. Politie bijvoorbeeld mag ook geen gebruik maken van ingevorderde goederenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:40 schreef Shoombak het volgende:
Wat geeft die Kuik het recht om als burger andermans zaken in beslag te nemen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tim_kuik_alone_.html
Ik hoop dat hij weinig plezier ervan heeft aangezien het tobo + muis ding van dat ding naar de kenker was.
Moge hij ook niet het toetsenbord hebben schoongemaakt van al het fapsel !![]()
Heb je echt een game gestolen? Stout hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
Ik hoop dat hij weinig plezier ervan heeft aangezien het tobo + muis ding van dat ding naar de kenker was.
220u pizzabakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb je echt een game gestolen? Stout hoorWat voor straf heb je gehad?
whehehehequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus of wel
Ligt dr btw geen kantoor van Valve ofzo in NY? Dan breng ik die over maandje ff gesigneerde maddoxx goody langsquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Afwazig het volgende:
als dit mij overkwam had ik echt wel stappen ondernomen.
Nee zitten in WA. Maar Activision zit volgens mij wel in NYquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ligt dr btw geen kantoor van Valve ofzo in NY? Dan breng ik die over maandje ff gesigneerde maddoxx goody langs
Mehehehe, dan ga ik filmpje maken: Familielid brengt bedankje langs namens MaddoxXquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt weinig te doen volgens mij. Maar iemand die er verstand van heeft mag z'n woord doen
[..]
Nee zitten in WA. Maar Activision zit volgens mij wel in NY
LOL ik dacht dat Maddie n garpje maakte dat t letterlijk zijn lappietoppie wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:49 schreef RacerDKB het volgende:
Het is dus echt waar! Dat is geniaal.
''Die hacker had ingebroken op het netwerk van een gamedeveloper, en een game in ontwikkeling gestolen. Hij is strafrechtelijk veroordeeld, en de laptop is verbeurd verklaard aan de rechthebbenden, die wij vertegenwoordigden. Ik heb hem dus volledig legaal in gebruik.''
Omg nee je kan dr blij mee zijn als je familie bent van die randdebielquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef Catch22- het volgende:
haha
hij mag dus alles persoonlijk houden/gebruiken wat hij in beslag neemt omdat hij vertegenwoordiger is?
dan zou ik met de moneys die in die organisatie zitten eerst me kop laten verbouwen, want o,o,o wat is die tim kuik lelijk. Zijn ouders zijn vast broer en zus, of neef en nicht
que?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:54 schreef MaddoxX het volgende:
Hmm hier klopt btw geen flikker van. "Brein" was niet de rechtmatige eigenaar van die laptop. Dat was van een particulier bedrijf in de UK. (Of lees ik iets verkeerd...) ?
Whehehequote:
ik snao het zelf ook niemeer xDquote:
Kickquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:01 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wheheheanthrax voor jou
[..]
ik snao het zelf ook niemeer xD
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:49 schreef RacerDKB het volgende:
Het is dus echt waar! Dat is geniaal.
''Die hacker had ingebroken op het netwerk van een gamedeveloper, en een game in ontwikkeling gestolen. Hij is strafrechtelijk veroordeeld, en de laptop is verbeurd verklaard aan de rechthebbenden, die wij vertegenwoordigden. Ik heb hem dus volledig legaal in gebruik.''
Muh, donate dan liever naar mijn paypal accountquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kick
Ga trouwens n fok meet opzetten op Q-base en verkoop maddoxx goodies![]()
ga je Free MaddoxX t-shirts verkopen
Mja. ens kijken dadelijk ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:13 schreef Afwazig het volgende:
Open een topic in WGR, die mensen daar weten denk ik wel of dit mag of niet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Over welk spel praten we eigenlijk?
Is voor zover ik weet te googlenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Over welk spel praten we eigenlijk?
"Dit is MaddoxX. MaddoxX is een rustige jongen wiens laptop is afgenomen door de militante rebellen van Tim Kuijk's Brein leger. Met uw hulp kunnen wij ervoor zorgen dat MaddoxX eindelijk die oude pc waar hij nu mee zit kan inruilen voor een nieuwe laptop zoals hij had voor het Kuijk regime"quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:14 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Muh, donate dan liever naar mijn paypal account
Ohjah ik ga even gel halen bij de kapper 200m verderop
[..]
Mja. ens kijken dadelijk ofzo
burgertribunaaltjes dacht ik zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:21 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat er een hoop mensen zijn die willen meewerken aan een veroordeling van die rat.
Of aanslagen op hem, ik zie de krantenkop al voor mequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Tim is een vieze teringleier!
Ik hoop dat die vent spontaan in de fik vliegt.
Voor antwoord van m, even wachten tot meneer terug is van de Plusmarktquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
"Tevens zou de 20-jarige Maastrichter een bedrag van 60 à 80 miljoen euro hebben verduisterd."
The Fuckis dat waar?
Bron
Haha dit kan niet waar zijn gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
"Tevens zou de 20-jarige Maastrichter een bedrag van 60 à 80 miljoen euro hebben verduisterd."
The Fuckis dat waar?
Bron
Zal dan wel een ja zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor antwoord van m, even wachten tot meneer terug is van de Plusmarkt
Benk weer jeweetzquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Voor antwoord van m, even wachten tot meneer terug is van de Plusmarkt
Als ie t verduisterd had zou ie niet 220 uurtjes te hoeven schoffelen lijkt me zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zal dan wel een ja zijn...... the fuck
Beantwoord de vragen van je fans eensquote:
Have fun @ workquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beantwoord de vragen van je fans eens
En ik ben over 5 min pleite->werksen
Vorige week pas geregt dus idd niks van meegekregen.. Ff lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Hebben jullie hier niets van mee gekregen dan?
Zijn jullie allemaal pas 2 maanden op fok ofzo?
Het begin van een heeeeeeeeele reeks topics.
FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
Jahjah, is toch kanker.. welke dagen ben je of van 8 tot 1 tuis of van 12 tot 6? Dan plan ik wel ff monteurtje in dat die troep ns gefixed wordquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Have fun @ workLees mn modem nog ens uit dadelijk :]
-
Ja, voor de fans
Hoeveel precies?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Have fun @ workLees mn modem nog ens uit dadelijk :]
-
Ja, voor de fans
geregistreerd op: dinsdag 8 november 2005 @ 18:04quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Vorige week pas geregt dus idd niks van meegekregen.. Ff lezen
Hulde voor deze reactie!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
Sigh, hoax dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef MaddoxX het volgende:
Ligt onder mn bed.. en de rest zit atm. in de wasmachine.
Wrom zou het een hoax zijnquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wrom zou het een hoax zijnEt ging niet om geld wat je in klauwen kan hebben zo nu direct.
En het is een beetje veel overdreven qua schade. etc.
Probeerde alleen maar een serieuze reactie uit te lokken via deze manierquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Wrom zou het een hoax zijnEt ging niet om geld wat je in klauwen kan hebben zo nu direct.
En het is een beetje veel overdreven qua schade. etc.
Met de huidige 1-computer-per-mensenleven is dat onmogelijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:06 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap er nix van![]()
Hoe kan een user die 60mil heeft gejat nu zitten fokken terwijl zijn laptop gejat is
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:06 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap er nix van![]()
Hoe kan een user die 60mil heeft gejat nu zitten fokken terwijl zijn laptop gejat is
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee inderdaadquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:06 schreef Ascendancy het volgende:
Ik snap er nix van![]()
Pssst. Verkeerde account.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Vorige week pas geregt dus idd niks van meegekregen.. Ff lezen
Weer terug @ fok live van t werkquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef MaddoxX het volgende:
Wie gaat me trouwens nu een nieuwe laptop geven schenken :x
Wat like we hier laptops hebbe liggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:30 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
dus jij gaat mij een nieuwe laptop geven![]()
Ik wil zo'n smartcard met alle tv zendersquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat like we hier laptops hebbe liggen
Staat wel nog een lelijke mac
Uhu aangezien ik hier toch over 2 / 3 weken stop zal ik mijn oogjes mooi open houden voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:40 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik wil zo'n smartcard met alle tv zenders
quote:
Die kan je toch wel zelf kopen van die 80 mil?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef MaddoxX het volgende:
Wie gaat me trouwens nu een nieuwe laptop geven schenken :x
Wat J. zegt!quote:
Alleen jammer dat Maddie pleite isquote:
Hebben verduisterdquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
The Fuckis dat waar?
Bron
Misschien hebben ze hem gematst.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hebben verduisterd
Wat denk je zelf ? zou hij dan hier nog zijn ?
Nee
Omdat ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hem gematst.
Het zou wel leuk zijn als jullie het echte verhaal nu is hier neerplempen, ipv steeds te reageren met "dat gaat jou niets aan!".
Zijn jullie bij jou daar in de hood maikuuulquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ?
Je hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan een paar figuren op internet he
Maar goed fijne avond mensen ! ik ga met maddoxx en kamaroaten wat bier drinken !
Nogmaals hack hem en verneuk zijn levenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:44 schreef MaddoxX het volgende:
tim kuik kan de kenker krijgen met zn laptop
Nicequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:49 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef x3ro het volgende:
Nu weer afwachten tot die "lam tuut" wakker word en weer in z'n eigen topique gaat posten
Vakantiequote:Op woensdag 9 september 2009 11:57 schreef MDMAtjuh het volgende:
werkloos?
heb er verdomme alweer bijna 4 uur opzitten... :/
Jups, morgen Introductie, vrijdag vrij en komende week begin ik weerquote:
Valt tegen, meneer is heel serieus erover dat dat zijn lappie is. Want ik snapte t ook even niet dus gisteren onder t genot van n beirtje even nagevraagd.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon een dikke hoax. Hij trolt gewoon mee.
toch wel een goed topic.
Sigh, dit is alweer mn 2e weekquote:Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jups, morgen Introductie, vrijdag vrij en komende week begin ik weer
Ik heb wel pas vrij laat vakantie gekregen. Daar zal dat door komen. Woon in t pittoreske Maastricht en wij hebben hier later vakantiequote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sigh, dit is alweer mn 2e weekwel stage, das weer een voordeel
Lijken we zoveel op elkaar dan ofwat ?quote:
De 1 is een rasechte Mestreechteneer en dan anders is iemand die zich Maastrichts voelt maar diep van binnen brabander isquote:
Was jij niet naar de stad met Maddie? Opletten btw grote controlle met nog Belgische en moffen politie in de stad.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lijken we zoveel op elkaar dan ofwat ?
Ben rond 3 in de stad, laat Maddie maar n belletje geven ofzoquote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef Maikuuul het volgende:
Welke vuillak komt bij ons in het gras liggen lekker zonnebakken bij "De vijf köp" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |