Ja gofferdomme!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet Jarno, ik trek me compleet terug uit FOT.
Of de verkapte ZUU-meet! Eindelijk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar J. is dit niet stiekem een verkapte "ik-wil-graag-de-smeuïge-achterkamertjes-roddels-van-[FOT]-weten"-meet?
Waar we dan allemaal aan verzuurde mossels mogen likken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of de verkapte ZUU-meet! Eindelijk!
Juist. Misschien kom ik ook welquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Goed! Moest vroeg of laat eens gebeuren.
Maar laten we het dan wel serieus aanpakken.
Iedereen = welkom klinkt goed. Dat is altijd de insteek geweest van FOT. Dus wie doet een gooi naar een lokatie en datum.
Kom op mensen. spijkers met koppen, of helemaal niet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
Iedereen is welkom trouwens.
Echt he.
Iedereen dus.
Echt.
Nou...jullie willen zo graag begeleiden....waarom doen jullie niet een gooi naar een lokatie en datum?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Iedereen = welkom klinkt goed. Dat is altijd de insteek geweest van FOT. Dus wie doet een gooi naar een lokatie en datum.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Da's niet waarquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:36 schreef nikky het volgende:
[...] Maar degene die zijn telelens op mijn smoel richt kan hem vervolgens ergens uitpulken waar de zon niet schijnt.[..]
Geen idee. Ik schiet met Canon en ik heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
ik wil wel komen, ik schiet alleen met Kodak toestellen, ik weet niet of de Nikon-fans daar problemen mee hebben?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet waarJij bent lief. Deed je de vorige keer bij mij ook niet na de videocam die ik geheel per ongeluk op je richtte
Dan hou je maar een eigen Canon-meetquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik schiet met Canon en ik heb er geen moeite mee
Is goed hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hou je maar een eigen Canon-meet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |