Ja hey wat is dat nou voor gelazer!quote:
Nee maar ik wil je wel thuisbrengen?quote:
Ja, ik vind ook dat een Modje er een gezellige OP van moet maken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef NBT het volgende:
ja, idd, waar dan? en hoe? en hoelaat en wanneer? details gek DETAILS!!
Gewoon in de kroeg, toch?quote:
Wel ik als ik toestemming geef.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar [FOT] doet toch nooit meeten..
Eerst ruzie maken, moet wel een beetje [FOT] tradities respecteren..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:14 schreef Jarno het volgende:
Gaan we al een lijstje maken of moeten we eerst nog wat ruzie maken?
Tsja, dat krijg je zonder sturing van de crew he. Gepruts!quote:
Is die ook, maar deze is lekker rebels.quote:
Hou het gezellig he.quote:
Ja gofferdomme!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet Jarno, ik trek me compleet terug uit FOT.
Of de verkapte ZUU-meet! Eindelijk!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar J. is dit niet stiekem een verkapte "ik-wil-graag-de-smeuïge-achterkamertjes-roddels-van-[FOT]-weten"-meet?
Waar we dan allemaal aan verzuurde mossels mogen likken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of de verkapte ZUU-meet! Eindelijk!
Juist. Misschien kom ik ook welquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Goed! Moest vroeg of laat eens gebeuren.
Maar laten we het dan wel serieus aanpakken.
Iedereen = welkom klinkt goed. Dat is altijd de insteek geweest van FOT. Dus wie doet een gooi naar een lokatie en datum.
Kom op mensen. spijkers met koppen, of helemaal niet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:08 schreef Jarno het volgende:
Iedereen is welkom trouwens.
Echt he.
Iedereen dus.
Echt.
Nou...jullie willen zo graag begeleiden....waarom doen jullie niet een gooi naar een lokatie en datum?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Iedereen = welkom klinkt goed. Dat is altijd de insteek geweest van FOT. Dus wie doet een gooi naar een lokatie en datum.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:29 schreef Xilantof het volgende:
Da's niet waarquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:36 schreef nikky het volgende:
[...] Maar degene die zijn telelens op mijn smoel richt kan hem vervolgens ergens uitpulken waar de zon niet schijnt.[..]
Geen idee. Ik schiet met Canon en ik heb er geen moeite meequote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
ik wil wel komen, ik schiet alleen met Kodak toestellen, ik weet niet of de Nikon-fans daar problemen mee hebben?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's niet waarJij bent lief. Deed je de vorige keer bij mij ook niet na de videocam die ik geheel per ongeluk op je richtte
Dan hou je maar een eigen Canon-meetquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen idee. Ik schiet met Canon en ik heb er geen moeite mee
Is goed hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan hou je maar een eigen Canon-meet
We gaan op zoek naar Joran van der Sloot.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat gaan we fotograferen (behalve elkaar en de drank) ?
Samsungquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed hoorMaar dan komt het halve forum niet op deze meet
Want zoveel kodakkers zijn er niet
Wel veel canonners.
Jij bent welkom hoorquote:
Begeleiden =/= organiserenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou...jullie willen zo graag begeleiden....waarom doen jullie niet een gooi naar een lokatie en datum?
In plaats van hier te reageren zou je beter je energie kunnen steken in het FB topic waar op je wordt gewacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Begeleiden =/= organiseren
Maar die discussie gaan we niet weer voeren. Ik wil best een voorzet doen voor een tijd en locatie.
@Stofje: als je wilt helpen of je hebt een leuk idee: shoot!
Ik ga beep niet meenemen als we naar een tapasbar gaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
He ja! Nikky en beeb
Tapassen bij Havannain Uttetrecgt
zondag 27 sept om 14 uur
Het gaat natuurlijk niet om de grootte hequote:
Als je de geschiedenis van Nikon en kodak kende, dan wist je dat het no problemo is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
ik wil wel komen, ik schiet alleen met Kodak toestellen, ik weet niet of de Nikon-fans daar problemen mee hebben?
Heb jij een boot dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
We gaan op zoek naar Joran van der Sloot.
die dag kan ik zo te zien.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
He ja! Nikky en beeb
zondag 27 sept om 14 uur
snap ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef nikky het volgende:
[..]
In plaats van hier te reageren zou je beter je energie kunnen steken in het FB topic waar op je wordt gewacht..
[..]
Ik ga beep niet meenemen als we naar een tapasbar gaan..
topquote:en de datum.
Dat lijkt mij erg gezelligquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
snap ik
kom dan nog maar eens naar een oudmeet in t julpark hierkan ik die mooie meid eens van je in de grotere versie fotograferen
[..]
Hier wel posten maar in een zeer redelijk discussie over je gemod heel laf je mond houden en je medemod in zijn eentje laten afdrijvenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Begeleiden =/= organiseren
Maar die discussie gaan we niet weer voeren. Ik wil best een voorzet doen voor een tijd en locatie.
@Stofje: als je wilt helpen of je hebt een leuk idee: shoot!
misschien eff in de TT of OP er bij zetten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:29 schreef Xilantof het volgende:
Genoeg over dat FB topic hier. Hier gaat het over de meet. Mochten jullie me willen aansporen tot posten daar, dat is jullie goed recht. Maar daar is dit niet het goede topic voor.
Hier nu over de meet op 27 sept.
* Xilantof streept Jarno van de lijstquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:42 schreef Jarno het volgende:
Sorry, ik kom niet. Mijn eh, cavia moet afzwemmen. Denk ik.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:03 schreef Jarno het volgende:
Waar komt 27 september trouwens vandaan?.
rest komt vast nog wel in de opquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
He ja! Nikky en beeb
zondag 27 sept om 14 uur
we gingen toch eerst foto's maken van je cavia? en daarna pas aan de tapasquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Jarno het volgende:
Nou, gezellig dus.
Had ik al gezegd dat ik niet kwam?
Wel eerst de OP maken en vervolgens niet komen, hè?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:07 schreef Jarno het volgende:
Nou, gezellig dus.
Had ik al gezegd dat ik niet kwam?
Ja, het topic kreeg een wat onverwachte wending opeens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wel eerst de OP maken en vervolgens niet komen, hè?
oh dus je wilde helemaal geen meet maar wilde een punt maken...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, het topic kreeg een wat onverwachte wending opeens.
Het werd serieus genomen..
quote:
Ja, als je na de eerste 10 replies EN de timing van dit topic nog steeds denkt dat het serieus was heb ik ook nog wel een award voor je. Sjees.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle mompelt iets over de Bill Clinton-Jeltsin Award...
ik vond het anders wel een toffe verzoeningspoging van je J.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, als je na de eerste 10 replies EN de timing van dit topic nog steeds denkt dat het serieus was heb ik ook nog wel een award voor je. Sjees.
* Shark.Bait gasmasker alvast klaarzet om mee te nemenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Als dit serieus is moet ik toch echt kijken wat ik de 27e heb. Ik weet in ieder geval dat ik de 26e wel iets heb, bij mijn weten was de 27e nog vrij.
Maar wel lastig, want we moeten alles opeten, er mogen natuurlijk geen kliekjes achterblijven. Hebben we iemand die de rol van afvalbak wil oppakken?
Je mag in een tapasbar niet roken, die hebben personeelquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
* Shark.Bait gasmasker alvast klaarzet om mee te nemen
het is overdag, hopen op een zonnetje en gaan we buiten zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je mag in een tapasbar niet roken, die hebben personeel
Ga je lopend naar huis vanaf de mac? Anyway, is er al een lijstje met komers? Kunnen we vanuit dat lijstje ook de carpoolers bepalen, er past nog wel een mokkel op de achterbank.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
het is overdag, hopen op een zonnetje en gaan we buiten zitten
carpoolen? jouw auto ik aan het bier?
Ben er rijk met geworden, gooi de inhoud om de hoek er wel uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:38 schreef EchnaDarr het volgende:
Hebben we iemand die de rol van afvalbak wil oppakken?
Woohooo!!!! Ehm, ik bedoel..ehm EchnaDarr! kerel! VRIEND! lijkt me ontzettend leuk om jou weer eens te sprekenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
JE KOMT LANGS! MET CAMERA JA!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:27 schreef Re het volgende:
[..]
oh dus je wilde helemaal geen meet maar wilde een punt maken...
nee OK, ik heb ook wel wat beters te doen eigenlijk de 27ste
Aha, er zijn fotomodellenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef EchnaDarr het volgende:
, er past nog wel een mokkel op de achterbank.
Dat kan ook buiten staan als ze er problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Als jij je trendy hoed maar opzet en The Mask-imitaties doet vind ik het al lang bestquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Woohooo!!!! Ehm, ik bedoel..ehm EchnaDarr! kerel! VRIEND! lijkt me ontzettend leuk om jou weer eens te spreken
geen commentaar. Serieus, geen commentaar.quote:JE KOMT LANGS! MET CAMERA JA!!!en neem blissie mee
![]()
Zei iemand iets over M-B?quote:Aha, er zijn fotomodellen
Hey, ik wil wel tapas eten ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat kan ook buiten staan als ze er problemen mee hebben.
Ja? Dus?quote:
Leuk voor die nieuwelingen, mogen niet eens aan tafel meezitten maar moeten Jezus en de apostelen voorzien van brood en wijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Al die nieuwelingen die op deze meet afkomen kunnen daar prima voor zorgen lijkt me. Ik zie 't probleem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |