quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Maar da's toch een slechte eigenschap?quote:
Dit dus, wat een baggervraag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Het is moeilijk om iets goeds van jezelf te zeggen zonder arrogant over te komen. Bovendien kan ik niet beoordelen wat ik goed doe, dat kan een ander beter doen.
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Bovendien kan ik niet beoordelen wat ik goed doe, dat kan een ander beter doen.
Tja, wat ik doe , doe ik goed. Eigenlijk ben ik gewoon de bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 14:36 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zijn jouw goede eigenschappen?
Als je zegt dat je goed bent in trollen, troll je dan of niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:40 schreef Trannellius het volgende:
Als je ergens goed in bent, kun je dat toch gewoon zeggen?
Ik ben goed in trollen. Ben ik nu arrogant?
Ik zou ook niet zo vier zeven twaalf kunnen zeggen waar ik slecht in ben hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.
Nee. Als je ergens goed in bent, wil het niet zeggen dat je het altijd doet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je zegt dat je goed bent in trollen, troll je dan of niet?
Wat zijn jouw goede eigenschappen dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar die mensen kunnen dan wel beoordelen wat ze slecht doen, dus blijkbaar is zelfreflectie geen probleem. Een positief punt zou dan niet moeilijk moeten zijn.
Het is ook moeilijk om slechte dingen van jezelf te zeggen zonder jezelf meteen negatief neer te zetten. Alles wat je zegt kan negatief uitgelegd worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik combineer de vraag meteen met de vraag die er onvermijdelijk op gaat volgen, namelijk "en wat vind je slechte eigenschappen bij jezelf"quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Het is moeilijk om iets goeds van jezelf te zeggen zonder arrogant over te komen. Bovendien kan ik niet beoordelen wat ik goed doe, dat kan een ander beter doen.
Oke.quote:
Wat zijn kankervragen?quote:
Okéquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je een vreemd knobbeltje op je lichaam hebt en daarmee naar de dokter gaat.
1. In Kralingenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:43 schreef MobileSuit het volgende:
Waar zie je je over 5 jaar? of 10 jaar?
Waarom zouden wij jou moeten aannemen?
Waarom denk je dat je voor deze baan geschikt bent?
Kankervragen....
Zwaar overrated.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
1. In Kralingen
2. In Hilligersberg![]()
Dus omdat je 4 nummers (die je overigens al jaren gebruikt) uit je hoofd kent en een stad op je duimpje kent moeten ze je al aannemen? Wil je pizzakoerier worden ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan goed cijfertjes onthouden. Ik weet zowel m'n BSN (sofi)-nummer uit m'n hoofd, als dat van m'n zorgpolis en mijn 2 bankrekeningen.En vroeger (2000 tot '05) werkte ik ook veel zonder navigatie systeem en gewoon met boekje op schoot. Ik kende half Amsterdam uit m'n hoofd
![]()
Offtopic-klacht: GSM's en navigatiesystemen maken de mensheid dom !!
Kan best, maar ik verruil deze stad alleen nog maar voor het verre buitenland.quote:
Mwoah, Amsterdam van buiten kennen is wel handig wanneer je in Rotterdam komt te werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus omdat je 4 nummers (die je overigens al jaren gebruikt) uit je hoofd kent en een stad op je duimpje kent moeten ze je al aannemen? Wil je pizzakoerier worden ofzo?
Hehe, dan weet je inderdaad wel wanneer je (als vrouw zijnde) met een boog om een groep negers/marokkanen heen moet lopen en hoe je wiet koopt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mwoah, Amsterdam van buiten kennen is wel handig wanneer je in Rotterdam komt te werken.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Silven het volgende:
[..]
Dus omdat je 4 nummers (die je overigens al jaren gebruikt) uit je hoofd kent en een stad op je duimpje kent moeten ze je al aannemen? Wil je pizzakoerier worden ofzo?
Nah, geef mij maar een leuk huisje ergens in Oud Delfgauw.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kan best, maar ik verruil deze stad alleen nog maar voor het verre buitenland.![]()
Jij mag Wassenaar en consorten gaan opzoeken
Mij hebben ze ooit eens verteld dat je je slechte eigenschappen op goede moet laten lijken ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Chai het volgende:
Ik vind het ook wel een lastige vraag, omdat ik vind dat je dan goede eigenschappen hebt die je van anderen onderscheiden, maar aangezien iedereen vaak dezelfde goede eigenschappen heeft. Bovendien ben je als je er een beetje aan draait is elke goede eigenschap een eigenschap van jou.
Ja idd dat ook, maar bijna alle karaktereigenschappen zijn op een bepaalde manier vaak wel op een persoon van toepassing maar bij iedereen merk je het dan op andere manieren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:13 schreef Rasher het volgende:
[..]
Mij hebben ze ooit eens verteld dat je je slechte eigenschappen op goede moet laten lijken ofzo.
Dus, mijn slechte eigenschap is: Ik ben snel afgeleid.
Mijn goede eigenschap is dus: Ik ben sociaal erg makkelijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:17 schreef Meike26 het volgende:
Hmm...intressante stelling:
Mijn nieuwe goede eigenschap is: Ik ben een teamplayer
*mijn slechte eigenschap was: Ik schuif altijd alles naar anderen toe*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |