Dat is wel gunstig in winterswijk een H&M? Hoef ik niet meer zo verweg helemaal naar enschede of doetinchem ver uit mijn comfortzone enzo :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
We hebben trouwens sinds kort een H&M en een C&A naast elkaar
In dat gebouw waar als eerste de Xenos zat. De hele onderkant is nu verhuurd alleen boven is er nog winkelruimte vrij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:16 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat is wel gunstig in winterswijk een H&M? Hoef ik niet meer zo verweg helemaal naar enschede of doetinchem ver uit mijn comfortzone enzo :p
Owja das nu he zoiets hoorde ik inderdaad! Ik wil dit weekend nog ff naar winterswijk is de xenos helemaal weg dan? Talemini<3quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In dat gebouw waar als eerste de Xenos zat. De hele onderkant is nu verhuurd alleen boven is er nog winkelruimte vrij.
Wel mooi om die kinderen in dat park te zien, met een flinke hoop pallets hebben ze een complete stad uit de grond gestampt afgelopen dagen.
Nee ik ga vrijdagquote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Heatseeker het volgende:
Gaan er nog mensen naar Huntenpop in Ulft zaterdag?
Ik ga weer es terug naar Silvolde sinds een jaarquote:
Heb ik bijna 4 jaar gewoont. Erg rustig wel maar heel gemoedelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ik ga weer es terug naar Silvolde sinds een jaar![]()
heb er wel zin an !
Ik heb er ongeveer 15 jaar gewoont... eerst in de kroezenhoek.. toen op de heebinkweg en toen in het dorp bij de plusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb ik bijna 4 jaar gewoont. Erg rustig wel maar heel gemoedelijk.
Jagershof, zo'n bovenappartementje. Cheap ass.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ik heb er ongeveer 15 jaar gewoont... eerst in de kroezenhoek.. toen op de heebinkweg en toen in het dorp bij de plus
Ik als laatste op de hermelijnhof.. ong 6 jaar... dicht bij dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jagershof, zo'n bovenappartementje. Cheap ass.
Dan moet ik je misschien wel kennen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
Ik als laatste op de hermelijnhof.. ong 6 jaar... dicht bij dus
wellichtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dan moet ik je misschien wel kennen.
Mits ik tijd kan vrijmaken, waren er nog kaartjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:54 schreef Heatseeker het volgende:
Gaan er nog mensen naar Huntenpop in Ulft zaterdag?
Ja hoor, voor vrijdag en zaterdag nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mits ik tijd kan vrijmaken, waren er nog kaartjes?
Prima. Heb nog een paar klussen die prio hebben, als ik die op tijd klaar heb ga ik er denk ik wel heenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja hoor, voor vrijdag en zaterdag nog.
Leuke line-up wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima. Heb nog een paar klussen die prio hebben, als ik die op tijd klaar heb ga ik er denk ik wel heen
Daar ben ik ook nieuwsgierig na.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:12 schreef Erasmo het volgende:
Jup vooral zaterdag, alhoewel ik Le Cirque Du Platzak ook wel had willen zien, die naam
Geen idee zou je even moeten nakijken. Ik kom op de fietsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:18 schreef Erasmo het volgende:
Gaat er trouwens nog een bus richting station ofzo? Anders moet ik om 2300 uur alweer aanstalten maken om te vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |