Ik neem één shake nadat ik gesport heb, voor de rest niet. Één zo'n shake bevat 26 gr whey gemengd met 250 ml Melk oid. Niet teveel neem ik aan aangezien ik voor de rest weinig melkproducten neem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef Suzanne84 het volgende:
Dan neem je teveel eiwitten in één keer. 20 gram per 2 uur is voldoende.
Meer is lekker spetteren.
Dat is inclusief weight gainer, moet je ook niet aan beginnen. Ik neem 100% pure wei om mijn spierherstel en -groei te voorspoedigen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef Remsjo het volgende:
Wij verkopen Whey Gainer maar ik vind het voor geen meter werken. Beter doe je het gewoon zonder al die voedingssupplementen
Je moet sowieso na het sporten iets met eiwitten en suikers tot je nemen, anders herstellen je spieren slecht. Daarom neem ik het dus, omdat er meer eiwitten in zitten dan een bak yoghurt ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Trannellius het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met een biertje na het sporten?
quote:Op maandag 8 september 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zit tegenwoordig iedereen die een paar keer per week aan het fitnessen is aan de voedingssupplementen en eiwitshakes? Kunnen jullie niet normaal eten ofzo?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef Trannellius het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met een biertje na het sporten?
250 ml melk bevat al 8 gram eiwitten. Plus de andere 26 is spetteren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik neem één shake nadat ik gesport heb, voor de rest niet. Één zo'n shake bevat 26 gr whey gemengd met 250 ml Melk oid. Niet teveel neem ik aan aangezien ik voor de rest weinig melkproducten neem.
Omdat mensen zoals jij, denken dat het iets extra's is wat je neemt. Maar nee dat is het niet, het is gewoon GOED voor je spieren, heel goed zelfs en je gebruikt gewoon een natuurlijk product, dus waarom niet? Daarnaast is het niet zomaar 3 x fitnessen, maar zware spierkrachtoefeningen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zit tegenwoordig iedereen die een paar keer per week aan het fitnessen is aan de voedingssupplementen en eiwitshakes? Kunnen jullie niet normaal eten ofzo?
Als ik supplementen zou moeten nemen omdat mijn spieren onvoldoende zouden herstellen na het sporten, zou dat voor mij een signaal zijn dat ik te veel/zwaar sport....quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je moet sowieso na het sporten iets met eiwitten en suikers tot je nemen, anders herstellen je spieren slecht. Daarom neem ik het dus, omdat er meer eiwitten in zitten dan een bak yoghurt ofzo.
Dit dus. Al die eiwitshakes zitten ook nog eens vol met dikmakers. Als ik getraind heb dan eet ik 2 boterhammen met pindakaas, een klein bakje kwark en een trosje druiven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:41 schreef Sapstengel het volgende:
Voetballers zijn ook helemaal niet aan de eiwitshakes of creatinequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik supplementen zou moeten nemen omdat mijn spieren onvoldoende zouden herstellen na het sporten, zou dat voor mij een signaal zijn dat ik te veel/zwaar sport....
Ik (als voetballer zijnde) niet neequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:46 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Voetballers zijn ook helemaal niet aan de eiwitshakes of creatine![]()
No pain no gain
Magere kwark =10 gr /100mlquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:43 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals jij, denken dat het iets extra's is wat je neemt. Maar nee dat is het niet, het is gewoon GOED voor je spieren, heel goed zelfs en je gebruikt gewoon een natuurlijk product, dus waarom niet? Daarnaast is het niet zomaar 3 x fitnessen, maar zware spierkrachtoefeningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |