Neuh, word voldoende in gepost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
Truth Ouwehoer #220
Moet deze sticky worden?
Ok, da's misschien een goede dan voor het volgende BNW-bagger topicquote:
En het verloopt zowaar lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef jogy het volgende:
Schone lei, nummer 3, schijnt scheepsrecht te zijn.
We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRUquote:Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En het verloopt zowaar lekker![]()
Tevens TVP
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRU. Alleen dan elke maand ofzo of nog beter, elke volle maan.
Morgen weerquote:Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef Exoteria het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de mpd die het Reiki topic sloot, maar naliet een nieuwe aan te maken.,
Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef mediaconsument het volgende:
Het valt allemaal reuze mee volgens mij, als bassos kwaad in de zin had, dan had hij het anders aangepakt denk ik. Ik moet dan ook de hele tijd denken aan _led_ zijn signature.
De beste toevoeging aan het topic kwam dan ook van hem. Dat het goed is om niet zomaar iemand te vertrouwen die je inwijding doet, wanneer je eigenlijk nog niet weet wat het precies is. Reiki is dan ook een vrij serieuze zaak volgens mij.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.
Hans Teeuwen is dan ook niet voor niets geniaal. Je moet het alleen allemaal niet persoonlijk aantrekken, anders heb je zo een probleem met dat soort mensen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.
Tja, dan gaat de boodschap bij dat publiek dus verloren.
(De man was overigens echt een HELD!)
Dat vind ik dan weer een minder goed voorbeeld overigens maar ok. De enige die echt pissig werden op Bill Hicks waren van die gedogmatiseerde relinuts of andere mensen die geen andere insteek konden waarderen dan die van zichzelf. Maar inderdaad, het was een te vroeg gestorven held.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.
Tja, dan gaat de boodschap bij dat publiek dus verloren.
(De man was overigens echt een HELD!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |