abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:02:07 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72548294
Carry on

*Schone lei geeft*

[ Bericht 31% gewijzigd door Bastard op 24-09-2009 08:00:26 ]
The truth was in here.
pi_72548472
Truth Ouwehoer #220

Moet deze sticky worden?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:10:43 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72548530
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
Truth Ouwehoer #220

Moet deze sticky worden?
Neuh, word voldoende in gepost.
The truth was in here.
pi_72548563
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Neuh, word voldoende in gepost.
Ok, da's misschien een goede dan voor het volgende BNW-bagger topic

Thanks!
Mr. Prolapse 2009
pi_72548612
De zonder uitdaging, geen doel TVP!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:56:00 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72567835
Schone lei, nummer 3, schijnt scheepsrecht te zijn .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 9 september 2009 @ 02:14:56 #7
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_72572413
TerugVindHinnik
pi_72613424
quote:
Op woensdag 9 september 2009 02:14 schreef Darkwolf het volgende:
TerugVindHinnik
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72615864
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:56 schreef jogy het volgende:
Schone lei, nummer 3, schijnt scheepsrecht te zijn .
En het verloopt zowaar lekker
Tevens TVP
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:50:29 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72616152
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En het verloopt zowaar lekker
Tevens TVP
We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRU . Alleen dan elke maand ofzo of nog beter, elke volle maan.
Vrijheid
pi_72616662
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:50 schreef jogy het volgende:

[..]

We moeten er maar iets periodieks van maken, net als de Mayanen vroeger elke 52 jaar (oid) deden tussen personen en stadstaten, elk 52 jaar gewoon alle oude ruzies, lopende oorlogen en dergelijke door de plee en opnieuw met elkaar omgaan. Lijkt me wel toepasselijk voor TRU . Alleen dan elke maand ofzo of nog beter, elke volle maan.
1 dag van de maand ongelofelijk los gaan op elkaar, en dan aan het einde van die maand-cyclus weer opnieuw lief en pais en vree beginnen

nu zitten we er een slowchat van te maken...sorry
Mr. Prolapse 2009
pi_72738305
hoi
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_72741098
Ik ben diep teleurgesteld in de mpd die het Reiki topic sloot, maar naliet een nieuwe aan te maken.,
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  maandag 14 september 2009 @ 20:52:45 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72741399
quote:
Op maandag 14 september 2009 20:45 schreef Exoteria het volgende:
Ik ben diep teleurgesteld in de mpd die het Reiki topic sloot, maar naliet een nieuwe aan te maken.,
Morgen weer
The truth was in here.
pi_72775334
Ik ben geïrriteerd doordat sommige mods nog steeds niet accepteren dat mijn post bijdragen voornamelijk content zijn.

En dat terwijl de mods zelf vrijwel niets bijdragen.

En dan heb ik Bastard in gedachten, en kan Bastard ook rekenen op :

...

Jaja, daar is waar het uiteindelijk om gaat.

Kan bassos nu wel of niet iets.

Ik claim dat zonder medewerking het veel moeilijker is om iemand te veranderen.

Het is wellicht met tegenwerking nog steeds wel mogelijk.

Dus pipo; Bastard; durf je Überhaubt iets "?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:15:53 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_72775746
Als je op die toon gaat kun je een normaal antwoord ook wel vergeten Bassos. Oogst wat je zaait enzo..

Ik ben geirriteerd omdat je ondanks de waarschuwingen door gaat met offtopic posten, trollen, en verder onrespectabele taal bezigt.
The truth was in here.
pi_72776027
Maak gewoon een "OMG WTF Reiki is tEh Evilzzzzzz!!!1!!!EINZ!111!!!!-topic aan of zo!

P.s.: Ik begrijp je instelling heus wel, maar je manier van discussiëren is gewoon niet prettig om op in te haken.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:27:58 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72776213
Trouwens, als je maar één gereedschap hebt in je kist (een koevoet) hoe wil je dan ooit iets creëeren? Openbreken, ok, best een goede methode OP ZIJN TIJD, maar na het openbreken kan je ook eens een schroevendraaier (tact?) of iets anders gebruiken om je mening te delen. Je jaagt mensen in het harnas die wel open staan voor andermans mening dat lijkt me een teken dat je je doel voorbij schiet.
Vrijheid
pi_72776510
Het valt allemaal reuze mee volgens mij, als bassos kwaad in de zin had, dan had hij het anders aangepakt denk ik. Ik moet dan ook de hele tijd denken aan _led_ zijn signature.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:38:46 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72776706
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:34 schreef mediaconsument het volgende:
Het valt allemaal reuze mee volgens mij, als bassos kwaad in de zin had, dan had hij het anders aangepakt denk ik. Ik moet dan ook de hele tijd denken aan _led_ zijn signature.
Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.
Vrijheid
pi_72776751
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.
Tja, dan gaat de boodschap bij dat publiek dus verloren.

(De man was overigens echt een HELD! )
pi_72776899
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Maakt niet uit wat ie in de zin heeft, het gaat om het effect op het topic in kwestie, dat is een verstorende dus kan hij het beste een eigen topic aanmaken voor zijn mening wat betreft energiewerk.
De beste toevoeging aan het topic kwam dan ook van hem. Dat het goed is om niet zomaar iemand te vertrouwen die je inwijding doet, wanneer je eigenlijk nog niet weet wat het precies is. Reiki is dan ook een vrij serieuze zaak volgens mij.
pi_72776946
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:
Over signatures gesproken: Bill hicks, die in de sig van jogy aangehaald wordt, probeerde zijn ideeën ook met veel kafferren over te brengen tijdens zijn stand-up comedy's. In redneck country heeft hij een aantal keren de plek waar hij aan het optreden was moeten ontvluchten omdat mensen flessen naar zijn kop slingerden en zelfs pistolen trokken omdat ze te beledigd waren door zijn opmerkingen.

Hans Teeuwen is dan ook niet voor niets geniaal. Je moet het alleen allemaal niet persoonlijk aantrekken, anders heb je zo een probleem met dat soort mensen.
pi_72777054
Tja je weet nooit wat de intentie van de Reiki master is als je gewoon ff een mailtje stuurt en vraagt of je een cursus mag volgen. Niet dat ik denk dat half Reiki-land slechte intenties heeft, maar ff een kennismakingsgesprek vooraf vind ik gewoon erg wenselijk.
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:47:09 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_72777104
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 19:39 schreef ToT het volgende:

Dat vind ik dan weer een minder goed voorbeeld overigens maar ok. De enige die echt pissig werden op Bill Hicks waren van die gedogmatiseerde relinuts of andere mensen die geen andere insteek konden waarderen dan die van zichzelf. Maar inderdaad, het was een te vroeg gestorven held. .
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')