Je zou denken dat die mensen er juist geen last van hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:09 schreef l3laster het volgende:
ergste is nog dat mensen onder 1.70 er nooit geen last van hebben
?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Je zou denken dat die mensen er juist geen last van hebben.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:10 schreef mstx het volgende:
[..]
te scherp voor de vroege ochtend...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Films en strips zijn niet echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Totdat de spin het zat is dat jij elke morgen zijn web vernielt en er middenin gaat zitten.
TS komt aanfietsen.
Spin kruipt naar midden van het web.
TS krijgt web in zijn gezicht (incl. spin).
Spin spuit TS vol met gif.
TS wordt spiderman.
Deze moet je goed lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:09 schreef l3laster het volgende:
ergste is nog dat mensen onder 1.70 er nooit geen last van hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Totdat de spin het zat is dat jij elke morgen zijn web vernielt en er middenin gaat zitten.
TS komt aanfietsen.
TS wordt spiderman.
Ik overdrijf helemaal niet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:34 schreef Hanneke1983 het volgende:
sorry ik moest lachen!
Overdrijven is ook een vak natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef MMUFC het volgende:
Neem kinderen, dan kan je die voorop laten zitten en dan buk je je achter je kind zodat die het in zijn/haar gezicht krijgt..
oké oké grap schaamteloos gejat van Herman Finkers(alleen dan vanwege de regen)
[..]
wow, m'n eerste reactie op 't FOK! forum ooit, maar dat terzijde, spinnen maken gebruik van de wind om zulke afstanden te overbruggen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
Vraag me toch nog af hoe ze dat doen. Fiets je een steegje door van 1,5 meter breed en toch krijgt een spin het voor elkaar om van de ene kant naar de andere kant een web te creëren...
Ja of tussen twee bomen die 12 meter uit elkaar staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
Vraag me toch nog af hoe ze dat doen. Fiets je een steegje door van 1,5 meter breed en toch krijgt een spin het voor elkaar om van de ene kant naar de andere kant een web te creëren...
Ik ben al voorgedragen als erelid van het VliegenVerbond..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
De rest van de insecten zullen je dankbaar zijn!!
Die lopen er onderdoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef soofje het volgende:
gebruik je kinderen of vrouw als veiligheidsscherm
neequote:Op dinsdag 8 september 2009 19:03 schreef Appelknaller het volgende:
Heb ik ook een tijdje gehad, je moet gewoon consequent iedere dag die webben kapot maken en dit gewoon blijven doen. Dan is het volgend jaar afgelopen.
TS komt aanfietsen.
TS wordt spiderman.
TS komt aanfietsen.
TS wordt spiderman.
[..]
The story of my life....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |