Yorick de Haan, vuige pedofielquote:"Yorick de Haan!!! Jeeee!!!,'' roept Sjoerdje als ze de naam van de wethouder hoort vallen. "Misschien schrijf ik hem ook nog wel een brief.''
Elke negatieve mening afdoen als hersenspoeling door een ander, en wel denken dat die forens die elke dag in de file staat per se die weg wil ipv zijn vrouw die het zat is tot 6 uur met het eten te wachtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:06 schreef Placenta het volgende:
SCHIEDAM - Ze is pas elf lentes jong, maar steekt haarde mening van haar ouders niet onder stoelen of banken. De ouders van de Schiedamse Sjoerdje Poppe is zijn faliekant tegen de doortrekking van de A4 door het Midden-Delflandgebied. Daarom heeft ze een protestactie gevoerdgebruiken zij hun kind om hun standpunt duidelijk te maken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef Tijn het volgende:
We spreken Sjoerdje over 10 jaar wel weer als ze elke dag in de file aanschuift op de A13. Kijken of ze dan nog tegen is.
Dan moet je ook niet in de randstad wonen en verhuizen naar Drenthe als je later groot bent.quote:"Ik kom hier vaak en vind het hier mooi. Hier in de buurt zijn niet veel weilanden meer met koeien en schapen zoals hier.'' Samen met haar ouders fietst Sjoerdje regelmatig tussen de weilanden in het Midden-Delflandgebied
En ze worden ook steeds jonger, nu is het nog wachten op een 9-jarige Wildersfan die haar persoonlijke kruistocht tegen de Islam wil opzettenquote:
Laat dat nou precies het huidige plan zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, leg alle snelwegen in tunnels aan, van alle gezeik af.
Laat ze er dan eens mee opschieten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laat dat nou precies het huidige plan zijn.
Tunnels zijn enorm duur om te bouwen, als je zoiets neer wil zetten heb je gelijk de "Dat dit kan van mijn belastingscenten!!77!7!"-partijen aan het zeikenquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef Trannellius het volgende:
Trouwens, leg alle snelwegen in tunnels aan, van alle gezeik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |