Zeg jijquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
Sorry, maar je OP maakt geen coherente indruk. Zou je willen stoppen met nieuwe topics te openen? Bij voorbaat dank
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
de muziek is ook slecht net als het uitgevoerde michealjackson pasje.
Elementaire logicaquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik daag je uit 1 onduidelijk topic van mijn hand te vinden.
Inderdaad, kut OPquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
En dan geen link naar het desbetreffende liedje
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
En dan geen link naar het desbetreffende liedje
Dat vond ik toen ik klein was best wel leuke muziekquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die was vanmorgen bij Giel Beelen.
En haar moeder was een 90's 2 brothers on the 4th floor zangeres.
Het ging mij meer om het stukje "Zou je willen stoppen met nieuwe topics te openen? "quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1 |
Top!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:35 schreef Djarum het volgende:
puur omdat ik nieuwsgierig ben geworden en ik mijn medemens dit niet wil onthouden..
[url=http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12051&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=143&kalender=1252327320&cHash=e633b55c96]http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=12051&tx_ttnews[backPid]=626&tx_ttnews[cat]=143&kalender=1252327320&cHash=e633b55c96[/url]
kan ik het helpen dat het forum niet met zo'n link kan omgaan...quote:
Maar toch dank je welquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:38 schreef Djarum het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat het forum niet met zo'n link kan omgaan...
eerst zeiken naar een link, dan krijg je hem en dan nog bitchen![]()
Ik heb vandaag nog geen enkel KLB-topic geopend! En dat mensen mijn topics blijkbaar goed vinden en dus telkens een reactie plaatsen zodat het weer omhoog wordt gekickt is toch alleen maar een goed teken?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het stukje "Zou je willen stoppen met nieuwe topics te openen? "
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of een teken dat het toch kut is en ze graag genieten van kut topicsquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen enkel KLB-topic geopend! En dat mensen mijn topics blijkbaar goed vinden en dus telkens een reactie plaatsen zodat het weer omhoog wordt gekickt is toch alleen maar een goed teken?
En hier doen de hoge heren in Den Haag niks aanquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Nog liefhebbers voor de make-up tips
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En hier doen de hoge heren in Den Haag niks aanLaat ze dit soort gespuis maar eens aanpakken godverdomme. En maar zakkenvullen, en maar zakkenvullen..
Die was toen best lekker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Die was vanmorgen bij Giel Beelen.
En haar moeder was een 90's 2 brothers on the 4th floor zangeres.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |