En ik een zakje snoep krijg naderhand.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:45 schreef jordeeeh het volgende:
Ik kom als ik je vriendin mag nemen.
Dus ik krijg een zakje snoep?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:46 schreef Trannellius het volgende:
Ik lees selectief en nomineer jullie beiden als komers.
OP geupdate ten koste van een rondje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus ik krijg een zakje snoep?
Niiiiice.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:09 schreef H1F5 het volgende:
Zou je geen fruit doen in plaats van snoep joh? Straks krijg je achteraf last met hun ouders.
Je moeder mag ook mee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:33 schreef Salatrel het volgende:
even aan mijn moeder vragen of ik alleen naar amsterdam mag...
Nee, het is meer dat als mensen ze gewend zijn om mee te nemen, ik daar niet moeilijk over ga doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Pingwingei het volgende:
Waarom mag je je zwemspullen meenemen?Je gaat ze toch niet jatten he!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:43 schreef Trannellius het volgende:
Bij afsluiting krijg je een zakje snoep mee.
U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:42 schreef Dastan het volgende:
Ik zei toch: attention whore. En het komt uit: je sloeg door met het niet vieren van je verjaardag en gaat het nu toch vieren. Jammer![]()
Over jouw oeuvre gesproken..... wanneer komt de DVD-box "Trannellius: Het Complete Oeuvre" uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?
Oeuvre, hou toch op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oeuvre, hou toch op.Je gaat gewoon constant tegen je principes in, niet echt een handige gewoonte voor iemand die moderator wil worden.
Ik dacht juist dat dit een vereiste wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je gaat gewoon constant tegen je principes in, niet echt een handige gewoonte voor iemand die moderator wil worden.
Zodra ik daadwerkelijk wat boeiends heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Over jouw oeuvre gesproken..... wanneer komt de DVD-box "Trannellius: Het Complete Oeuvre" uit?
Gewoon, Trannellius (dubbel l)quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Is het nou Tranneeeliejus of Tranne-lius?
Ik dacht Traneliesquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gewoon, Trannellius (dubbel l)
Ik vind het ook heel spannendquote:Op maandag 21 september 2009 12:22 schreef Trannellius het volgende:
Nog maar 26 nachtjes slapen! Spannend!
Witte of bruine?quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Ik kom wel. Als ik chocola in mijn zakje snoep krijg.
watquote:Op maandag 21 september 2009 14:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
jordeeeh ook niet, dus dat scheelt
je bent veel te jong voor een rape fest.quote:
Ik ben 18+quote:Op maandag 21 september 2009 15:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
je bent veel te jong voor een rape fest.
of ben ik in de war met een ander en ben jij geen 18?
Als er wat smatjes komen, wil ik die plaatjes wel spinnen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kan ik DJ Mental Jos inhuren voor de muziek?
Gelul.quote:
Je vergeet de homoseks tussen plaatje 3 en 4.quote:Op maandag 21 september 2009 18:42 schreef Drinky het volgende:
* Drinky stelt zich het feestje voor*
[ afbeelding ]
Nee gek! We kunnen zeg maar bier drinken!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:12 schreef Salatrel het volgende:
er wordt toch wel chocomel geschonken he?
dat mag ik niet van mijn moederquote:Op donderdag 24 september 2009 11:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee gek! We kunnen zeg maar bier drinken!
Je hoeft het niet aan haar te vertellen. En erna gewoon veel kauwgom kauwenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat mag ik niet van mijn moeder
Ik drink alleen maar goeie zooi, maar je mag wel meerijden met me.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:20 schreef Salatrel het volgende:
maar dan wel schultenbrau toch? mijn held drinkt dat ook altijd namelijk...
Neem haar mee!quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Ik had nog niks gepland voor dit weekend dus waar om 8 uur?
[..]
Neem haar mee!
Dat doe je dan maar zaterdagmiddag en dan zondagochtend weerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Zaterdag zijn we veelte druk bezig met batsen en van elkaar houden.
Oh, ik dacht 17 oktoberquote:
Ik op 4.quote:
Ik spuug ik je zusters kut en daarna druk ik mijn vuist er in en maak die hele kanker kut stukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef Soohr het volgende:
De zevende september komt rap dichterbij,
Hoe zijn de plannen tot dus ver?
Subtiel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug ik je zusters kut en daarna druk ik mijn vuist er in en maak die hele kanker kut stuk
Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik spuug ik je zusters kut en daarna druk ik mijn vuist er in en maak die hele kanker kut stuk
En hoe ga ik me vermaken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, je moet godverdomme eens normaal doen, man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Soohr het volgende:
[..]
En hoe ga ik me vermaken?
neem jij ook je zus mee?
Ik heb dan een begrafenisquote:Op maandag 21 september 2009 15:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik moet me afmelden, me vis moet afzwemmen.
Het bekt wel lekker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet geheel aardig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |