U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:42 schreef Dastan het volgende:
Ik zei toch: attention whore. En het komt uit: je sloeg door met het niet vieren van je verjaardag en gaat het nu toch vieren. Jammer![]()
Over jouw oeuvre gesproken..... wanneer komt de DVD-box "Trannellius: Het Complete Oeuvre" uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?
Oeuvre, hou toch op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
U was onbekend met mijn gehele oeuvre dat deze conclusie pas zo laat komt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oeuvre, hou toch op.Je gaat gewoon constant tegen je principes in, niet echt een handige gewoonte voor iemand die moderator wil worden.
Ik dacht juist dat dit een vereiste wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je gaat gewoon constant tegen je principes in, niet echt een handige gewoonte voor iemand die moderator wil worden.
Zodra ik daadwerkelijk wat boeiends heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Over jouw oeuvre gesproken..... wanneer komt de DVD-box "Trannellius: Het Complete Oeuvre" uit?
Gewoon, Trannellius (dubbel l)quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
Is het nou Tranneeeliejus of Tranne-lius?
Ik dacht Traneliesquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gewoon, Trannellius (dubbel l)
Ik vind het ook heel spannendquote:Op maandag 21 september 2009 12:22 schreef Trannellius het volgende:
Nog maar 26 nachtjes slapen! Spannend!
Witte of bruine?quote:Op maandag 21 september 2009 13:26 schreef Tamashii het volgende:
Ik kom wel. Als ik chocola in mijn zakje snoep krijg.
watquote:Op maandag 21 september 2009 14:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
jordeeeh ook niet, dus dat scheelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |