Een puma?Serieus?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als deze auto in forza 3 zit dan spring ik echt een gat in de lucht .
[ afbeelding ]
dude was is er mis mee , ik heb er ook eenquote:
Een vriend van me, vroeger, had zo'n ding en hij ging er zelf aan sleutelen. De grill voorin oa die meer op een achthoek leek dan op een mooi rond afgewerkte grillquote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dude was is er mis mee , ik heb er ook een
je hebt geen smaakquote:Op woensdag 9 september 2009 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vriend van me, vroeger, had zo'n ding en hij ging er zelf aan sleutelen. De grill voorin oa die meer op een achthoek leek dan op een mooi rond afgewerkte grillNog steeds schiet ik in de lach als ik een puma zie
Ik had een mooie 206quote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dude was is er mis mee , ik heb er ook een
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had een mooie 206![]()
Nu alleen een fiets
Ging weer naar school en je weet OV jaarkaart > autoquote:Op woensdag 9 september 2009 22:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo een ?
en waarom geen 206 meer ?
De garantie op E74 is ook opgeschroefd tot 3 jaar! Of heb je hem al langer dan dat?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:05 schreef MrManiak het volgende:
Godverdomme, E74![]()
![]()
E74: I/O Hardware Error - HSIO related, could be crc error, or many things: There is high chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. Microsoft covers this error under their 3-year warranty, this is availble to anyone who hasn't modified their console. contact MS to get a free replacement console before attempting to fix this yourself. Failing that this error In some cases it is a problem with the GPU and may be repairable by doing the x-clamp replacement (see error 0102)
Ja, buiten de garantie gvd
heb toch liever een auto , maar ja ov kaart is wel goedkoperquote:Op woensdag 9 september 2009 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ging weer naar school en je weet OV jaarkaart > auto
quote:We had to travel all the way to Scotland to bring you the world-exclusive details on our latest cover story. Crackdown 2 is the highly anticipated sequel to one of the Xbox 360’s first breakout games. We’ve got details on multiplayer (four-player co-op and 16-player competitive matches), the dark new story and much more. In addition to that, we’ve got the first details on Ninja Theory’s new game, Enslaved. The Heavenly Sword developer is going multiplatform in this post-apocalyptic journey, and Game Informer Magazine is the only place you’ll hear about it. All that and much, much more is available in the October issue.
__________O__________quote:
Wordt weer die toren op de achtergrond beklimmenquote:
Je weet dat er een bug in zit die nooit gefixed is waardoor de hoeveelheid orbs niet altijd correct bijgehouden wordt en je daardoor de achievement misloopt?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Crackdown:
Net die laatste agility orb nergens kunnen vinden:
quote:Op donderdag 10 september 2009 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je weet dat er een bug in zit die nooit gefixed is waardoor de hoeveelheid orbs niet altijd correct bijgehouden wordt en je daardoor de achievement misloopt?
Ik heb hem met de Guide erbij gedaan en alles afgevinkt en bij #100 gaf het spel na een reboot #96 aan.
Weet je hoe kut? Samen met een maat co-op ALLE orbs afgecheckt.quote:
Ja dat is behoorlijk minder, jammer voor die 5 achievement points.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet je hoe kut? Samen met een maat co-op ALLE orbs afgecheckt.
"zo dat was agility orb 298"
"298? nee man dat was 314 al...""
Aha, vandaar dusquote:Op donderdag 10 september 2009 09:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je weet dat er een bug in zit die nooit gefixed is waardoor de hoeveelheid orbs niet altijd correct bijgehouden wordt en je daardoor de achievement misloopt?
Ik heb hem met de Guide erbij gedaan en alles afgevinkt en bij #100 gaf het spel na een reboot #96 aan.
Volgens mij niet, ze zijn van een totaal verschillend karakterquote:Op donderdag 10 september 2009 09:36 schreef -Dries- het volgende:
Ben benieuwd of Operation Flashpoint 2 iets wordt. Volgens mij is is OF2 de game die Far Cry 2 had moeten zijn..
idd.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:51 schreef Rossdale het volgende:
OF2 lijkt me totaal niet op FC2 lijken. OF2 draait namelijk om realisme, Far Cry nou niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |