Ga jij vast oefenen, dan ga ik zo kijken of ik medium uberhaupt haalquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Motherfucker! IT'S ON PAPA!! IT'S ON!!!
Echt, Hard is soms al godsonmogelijk, laat staan als ik ooit Extreme vrijspeel....quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga jij vast oefenen, dan ga ik zo kijken of ik medium uberhaupt haal
Haha is goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die maakt zich later deze week bekend.
Ik hoop dat het je lukt. Anders slaap je bar slecht vanavond denk ik!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt, Hard is soms al godsonmogelijk, laat staan als ik ooit Extreme vrijspeel....
Maar ik ga na mn eten wel ff Easy en Beginner opnieuw doen, al jouw scores beaten
Das een prikje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net thuis van m'n werk
Batman via Marktplaats gekocht voor ¤ 32,50In seal
telefoon ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit denk ik want ik heb geen eens een fotocamera![]()
ik vond maple valley , met mijn full tuned ferrari f430 toch echt het bestequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Woah wat blijft Forza 2 op Road Atlanta met R4 bakken toch vet
(Volgende week heb ik een nieuwe TV, en is waarschijnlijk mijn stuur standaard klaar![]()
)
Of of of of Suzuka in mijn (door gearbox) getunede Ford Focusquote:Op woensdag 9 september 2009 01:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond maple valley , met mijn full tuned ferrari f430 toch echt het beste
Maple valley heeft alles inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 01:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vond maple valley , met mijn full tuned ferrari f430 toch echt het beste
Dat weet ik niet, ik doe nooit iets met demo's eigenlijk (mijn xbox hangt ook niet aan internet, ik speel bv ook nooit op Live en zo). Ik ben zo'n gamer die het leuk vind om even een uurtje een game te spelen. En een flightsim heb ik nog niet, vandaarquote:
Ga dan voor Ace Combat 6quote:Op woensdag 9 september 2009 09:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik doe nooit iets met demo's eigenlijk (mijn xbox hangt ook niet aan internet, ik speel bv ook nooit op Live en zo). Ik ben zo'n gamer die het leuk vind om even een uurtje een game te spelen. En een flightsim heb ik nog niet, vandaar
Ja maar, de beelden die ik zag van de game had meer een W.O. II setting, en dat vind ik er nou juist gaaf aan. Ik wil niet in 'moderne' toestellen rondvliegen en zoquote:Op woensdag 9 september 2009 09:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ga dan voor Ace Combat 6Vast wel ergens voor een tientje te vinden, erg toffe game
Ow nou, dan kan ik je helaas niet verder helpenquote:Op woensdag 9 september 2009 09:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar, de beelden die ik zag van de game had meer een W.O. II setting, en dat vind ik er nou juist gaaf aan. Ik wil niet in 'moderne' toestellen rondvliegen en zo
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Ow nou, dan kan ik je helaas niet verder helpen
Fujimi Kaidoquote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maple valley heeft alles inderdaadVoluit gaan, lange bocht, heuvels en kans op onderstuur of overstuur. Perfekt! (zit gelukkig ook weer in Forza3)
Net als die bergweg uit Forza1 met al die haarspeldbochten
Verkeerde account Aquilaquote:Op woensdag 9 september 2009 09:40 schreef CoolGuy het volgende:
Zitten hoe dan ook wel wat games aan te komen die ik graag wil:
Brütal Legend
Wet
Star Wars (nieuwe game daarvan)
Wat?quote:
Die jaquote:Op woensdag 9 september 2009 10:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fujimi KaidoIk heb in de zomer daar Forza 1 voor gekocht op een rommelmarkt (Nieuw zelfs
)
ik wil een focus RS in forza3 ( zal er ongetwijfeld in zitten )quote:Op woensdag 9 september 2009 07:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of of of of Suzuka in mijn (door gearbox) getunede Ford Focus
Ik wil weer de Renault Clio V6 weerquote:Op woensdag 9 september 2009 10:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wil een focus RS in forza3 ( zal er ongetwijfeld in zitten )
[ afbeelding ]
blijft het zo'n gave auto vinden
Focus RS is confirmed, de Clio V6 (nog) niet.. wel de Twingo renault Sport cup.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil weer de Renault Clio V6 weer
Ja maar twingo's zijn niet tofquote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Focus RS is confirmed, de Clio V6 (nog) niet.. wel de Twingo renault Sport cup.
[ afbeelding ]
Ik had een U999 Volkswagen en daar reed ik mee, net als iedereen rijd in golfjes in het echte leven (roekeloos en bij elke bocht een bijna botsing)quote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou gaan voor de Golf. Ik hoop toch dat de Golf VI in Forza3 zit? In Forza2 reed ik altijd met de Golf V
Dat klopt, simpel woon-werk verkeer in het echte leven is voor mij inderdaad living on the edgequote:Op woensdag 9 september 2009 11:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had een U999 Volkswagen en daar reed ik mee, net als iedereen rijd in golfjes in het echte leven (roekeloos en bij elke bocht een bijna botsing)
quote:
Je geheugen laat je wat in de steek geloof ik, Roy.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe trailer Dante's Inferno:
http://www.gametrailers.com/video/pax-09-dantes-inferno/55660
Let op, vooral bossfights dus misschien wat spoilertastic. Als deze lekker een paar maanden van GoW af zit haal ik 'm meteen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dante's Inferno: 12 februari 2010
Game is een overduidelijke God of War kloon ja, maar krijgt wel een moraalkeuze-systeem. Ik kijk er naar uit!
Leeftijd hequote:Op woensdag 9 september 2009 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je geheugen laat je wat in de steek geloof ik, Roy.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |