Ik hoop dat dat het geval is als Natal uitkomtquote:
Welke venue?quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
moet je eens de Beastie Boys met Kurt Cobain gaat spelen, dat ziet er pas gaar uit
weet ik niet, heb geen GH5, maar ik hoorde het ook maar van een vriendquote:
Neequote:Op dinsdag 8 september 2009 13:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Stroom stekker hing er half uit?
Ook RROD. Ik deed de console gisteravond weer aan nadat hij rood geworden was, en hij deed het weer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dat was bij mij wel de reden voor een RROD van korte duur, wat had jij dan?
Ja gratis.... had ik gewonnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:39 schreef larry_flynt het volgende:
TVP:D:D
Iemandn og goedkoop xbox live?
Nee ik heb hem al geactiveerdquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:44 schreef larry_flynt het volgende:
Oh DutchErrorist laat mij die overkopen
Downloading as we speak.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=TJFY8VH8
Schijnt 20 min Ass Creed 2 te zijn. Gameplay.
Na, het is niet spectaculaire kwaliteit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Downloading as we speak.
Fail Ubisoft.
En de gameplay is onwijs saai. Ik heb het eerste filmpje op de helft uit gezet. Ik weet iig wel dat ik de game, ondanks de fantastische setting en graphics, niet hoef te gaan spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Na, het is niet spectaculaire kwaliteit.
Weer een techdemo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En de gameplay is onwijs saai. Ik heb het eerste filmpje op de helft uit gezet. Ik weet iig wel dat ik de game, ondanks de fantastische setting en graphics, niet hoef te gaan spelen.
Jiij heb onder een steen geleefd? Kijk even terug via e3.quote:
Mooi prijsje!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net thuis van m'n werk
Batman via Marktplaats gekocht voor ¤ 32,50In seal
Ik wacht nog steeds op mijn pre-order van gamehubsquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net thuis van m'n werk
Batman via Marktplaats gekocht voor ¤ 32,50In seal
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn pre-order van gamehubs![]()
Trails is echt niet normaal moeilijk somsquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trials en Puzzle Quest allebei maar gekocht net. Eerste paar levels trials (beginner en easy dus) kan ik redelijk mee met de rest. Ik eindig iig vaak boven Spanky en Fliepke
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral de eerste zinnen zijn toepasselijk
LOLquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vooral de eerste zinnen zijn toepasselijk
Puzzle Quest is erg goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Trials en Puzzle Quest allebei maar gekocht net. Eerste paar levels trials (beginner en easy dus) kan ik redelijk mee met de rest. Ik eindig iig vaak boven Spanky en Fliepke
Wanneer ga je hier : Show je game Setup #2 Posten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Puzzle Quest is erg goed![]()
Als die nieuwe ook een keer goedkoper wordt koop ik die ook.
Nooit denk ik want ik heb geen eens een fotocameraquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer ga je hier : Show je game Setup #2 Posten?
Ik heb alle banen maar 1x gedaan dus ik zal binnenkort maar even proberen je te verslaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Trails is echt niet normaal moeilijk soms
Ben gewoon een hele avond bezig geweest op 1 baan om mijn tijd te verbeteren, hoorde toen wel tot de beste 600 dacht ik![]()
En op vrijwel alle banen ben ik sneller dan Lennart, dus ik ben tevreden
En je ouders dan? Hebben die geen camera? Je hebt toch ook wel een telefoon met camera? Elke telefoon heeft tegenwoordig een camera. En laat nu toevallig wezen iedereen tegenwoordig een mobiele telefoon heeft.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nooit denk ik want ik heb geen eens een fotocamera![]()
Huilie, alsof Natal opeens verplicht wordt dadelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het geval is als Natal uitkomtFlikker op met die crap. Ik wil het niet.
Mijn mobiel heeft geen cameraquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En je ouders dan? Hebben die geen camera? Je hebt toch ook wel een telefoon met camera? Elke telefoon heeft tegenwoordig een camera. En laat nu toevallig wezen iedereen tegenwoordig een mobiele telefoon heeft.
Succes, dat heb je wel nodig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb alle banen maar 1x gedaan dus ik zal binnenkort maar even proberen je te verslaan
Ik heb er zo een waar nog zo'n rolletje in moetquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En je ouders dan? Hebben die geen camera? Je hebt toch ook wel een telefoon met camera? Elke telefoon heeft tegenwoordig een camera. En laat nu toevallig wezen iedereen tegenwoordig een mobiele telefoon heeft.
Oldskool!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er zo een waar nog zo'n rolletje in moet
Leaderboardsquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je ook tegen elkaar?Ik heb het namelijk ook :p
Motherfucker! IT'S ON PAPA!! IT'S ON!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je jezelf dood wilt gamen moet je Sphynxz toevoegen, die coño uit mn lijst..... Wat een fucker is die dude!quote:
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:20 schreef Pimsterr het volgende:
Fifa 10 demo kan zeker niet online of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |