Niiiceee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
Ik hoor net.... bier... op het werk.. Vanavond!
En ik lees net dat ik morgenavond de kroeg in gaat om voetbal te kijken!quote:
is maar goed ook , anders is het helemaal een ramp J.quote:
Zal ik ffquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
is maar goed ook , anders is het helemaal een ramp J.
Maar godverdegodver al die lekkere wijfen op straat in rokjes ik krijg er zin an!
Ik heb gister baarmoederhalskanker onderzoek gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Voor Hilde was een preventieve check op evt borstkanker etc.
Wat een gekut (whehehehe) elke keer met die eendenbekquote:
Ik heb die dingen wel vaker gehad i.v.m. de KIquote:Op woensdag 9 september 2009 12:22 schreef mijsje het volgende:
Hey T, dat eendebekding vond ik ook niet prettig nee, dat had ik vorig jaar gehad...
maar dat foto-apparaat van vanmorgen... ik zie nu al tegenop tegen de afspraak van over 2 jaar...Joen hoorde me au schreeuwen op de gang gewoon...
maar goed, over 5 werkdagen de uitslag.
en inderdaad een abo op zkh, want 1 oktober mogen we weer...
Ha eendebek.quote:
Wil je dat ik jou ook zachtjes knijp?quote:
Show Them !quote:
Lekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wil je dat ik jou ook zachtjes knijp?
Pfff.. Dan moet ik gaan uploaden enzoquote:
Dus?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfff.. Dan moet ik gaan uploaden enzo
Ik heb er geen kracht meer voorquote:
Ik ben echt lamlendig. Dan moet ik zoeken naar een upload site of mijn upload gegevens enzo.quote:
Gloeiende gloeiende!quote:
Sterker nog: CTRL+C en CTRL+Vquote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Beetje karig. Met je toetsenbord jesters imiteren.
Kut boem ik ben lamlendig.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Upload site zoeken. Poe poe wat een werk.
linkjes! Anders moet ik zelf gaan zoeken.quote:
Mja zeker weten doe je het niet.quote:
Mja! Ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
ik weet alleen zeker dat ik dood ga Tal.
ik hou dr van Jquote:Op woensdag 9 september 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer maar desalwelteplus puike jesters!
Heb jij trouwens nog aan A. gevraagd of die disk al onderweg is?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Joene het volgende:
Ja als je daar perongeluk een veeg van krijgt lig je ervoor.
ik niet ,de disk in elk geval niet meer bij mij J.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog aan A. gevraagd of die disk al onderweg is?
Ohja, kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Armageddon het volgende:
De disk is nog niet onderweg. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd J.
Stuur wel een PM.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, kut.. Da's waar ook. Hoe's dat afgelopen of doe je dat liever niet op FOK! plempen?
Sommige mensen moeten gewoon op de bodem van de Noorzee gaan wonen A. Al dan niet vrijwillig.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:57 schreef Armageddon het volgende:
Het is bijna weekend mensen. Ik zag dat er in die HSL eindelijk beweging zit gisteren op tv. En ja hoor meteen weer een stel zeikerds die last er van hadden. Ik kijk nog eens goed. Is het gewoon nieuwbouw waar ze staan.
HALLO!? Als je daar een huis koopt naast het spoor dan WEET je dat toch!? Stelletje kuttekoppen!
Zo is dat.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon op de bodem van de Noorzee gaan wonen A. Al dan niet vrijwillig.
Dat hebben ze met die J , zo een paar duizend jaar geleden wel gedaan ! Dat vast pinnen dus he.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
Ik denk een Domain Controller maar pin me d'r niet op vast..
Ik zeg nog , pots ff je tieten !quote:Op donderdag 10 september 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
Als dat mokkel van J. nou weer eens even van die kekke jesters post ofzo.
Ach de rest van de onderdelen is ook niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
Soms wel jammer dat er een vrouw aan vast zit.
Je hoort me meestal ook niet klagenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach de rest van de onderdelen is ook niet verkeerd hoor.
Volgens mij wel A!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
Soms wel jammer dat er een vrouw aan vast zit.
Die van gisteren waren beterderder.quote:
Ja dat zag er wat natuurlijker uit ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 08:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van gisteren waren beterderder.
Tis beter dan geen tieten iddquote:
zijn ze blauw ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:59 schreef mijsje het volgende:ik wilde weer voor andere gaan, maar dan weet je zeker dat het niet blijft staan...
Foxy!
![]()
ik heb beurse tieten nu...
J moet er wel een beetje voorzichtig mee omgaan he!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat helemaal kant zit ook gewoon niet lekker. Tenminste vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef mijsje het volgende:
T, mooie bh heb je
Ik vind een beetje kant leuk, maar helemaal van kant niet. dan is dit precies goed...
Das nog van gister denk ik ?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Zie je ze vliegen mijsje? Waar zie jij foxy?
En dan míj trollen en onlinerij verwijten. Echt he?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef Metatron het volgende:
Moggeh.
Ben je er al klaar mee Jarno?
"Die heeft geen plaat voor z'n kop, die heeft een complete bunker om z'n taas heen zitten."quote:Op donderdag 10 september 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan míj trollen en onlinerij verwijten. Echt he?
Met mij? Of met jou?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Jarno het volgende:
Met wie?
Ik heb er nog ! Tquote:
Roze koeken zijn de bomquote:
Zei je wat ?quote:
Waarom ?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Roze koeken zijn de bom
Alleen heeft Arma me het genot van een roze koek eten weggenomen
He ?quote:
Mja je werkt niet echt in de buurt J.quote:
Je persoonlijkheids stoornis denk ik.quote:
Hij vind het blijkbaar nodig om elke keer als ik een hap wil nemen uit zo een koek, te vertellen dat dat roze gedeelte gemaakt is van schildluisquote:
WAS ! Sprachen SIE DEUTSCH ?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
ALLEMAAL MAUL HALTEN NU!
Behalve de lekkere wijven..
Lekker boeiend, het is lekkere koek voor nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Hij vind het blijkbaar nodig om elke keer als ik een hap wil nemen uit zo een koek, te vertellen dat dat roze gedeelte gemaakt is van schildluis
Vrij beperkt hoor.quote:
Nu ben ik in de war.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
ALLEMAAL MAUL HALTEN NU!
Behalve de lekkere wijven..
Kom maar op met die foto van die tieten!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Dat weet je toch , je hebt me laatst 3 dagen mogen betasten !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Nou, ik vind J. een beste kerel, maar een lekker wijf is 't niet nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war.
Is J. een lekker wijf?
Mijn tieten, is maar een A-Cupje J.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, ik vind J. een beste kerel, maar een lekker wijf is 't niet nee.. En als -ie foto's van ZIJN tieten gaat posten ben ik weg!
Vrij das een goeie!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Joene het volgende:
Und Arbeit Macht Frei !
Alleen daar merk ik dus niks fon !
Ja dat is waar, maar ik dacht daarbij nou niet direct aan een lekker wijfquote:Op donderdag 10 september 2009 11:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat weet je toch , je hebt me laatst 3 dagen mogen betasten !
knufkroelslijmlikzoen!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Aneurism het volgende:
@ Talls:
InuitInuitkreunkreunspuitspuitpassedoutgaan
Opgelost A.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:38 schreef Aneurism het volgende:
ps @ Joene : je pm inbox = full
@ Talls:
InuitInuitkreunkreunspuitspuitpassedoutgaan
Roze Koeken is okay !quote:Op donderdag 10 september 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
Ik ben dus vrij vanmiddag.
Eerst roze koeken kopen, ik moet en zal een pizzabol halen bij Lucia en daarna thuis opeten en mezelf op bed werpen en slapen!!!!
geen ! dus ! Heb net mn collegae ook uitgedeeldquote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef mijsje het volgende:
ben ik weer...Foxy
![]()
(dacht je te zien, maar had natuurlijk weer te snel gekeken...niet ieder plaatje van een hond is de avatar van Foxy...
)
hey J, neem je straks wat je over hebt van de roze koeken mee naar huis? ik wil er ook wel een...
Niet meer want ik heb met die 50mbps geen lange retentie nodigquote:
Waar nu dan? Je ISP heeft toch niet alle bin groepen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet meer want ik heb met die 50mbps geen lange retentie nodig
Hoe je zo snel mogelijk aan je voorraad pr0n komt dus!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef mijsje het volgende:
vertel, vertel... niet te snel, schrijf ik mee...
Ziggo.nlquote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waar nu dan? Je ISP heeft toch niet alle bin groepen?
Giganews heeft geen prepaid account.quote:
Die pirates is wel leuk btw J.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoe je zo snel mogelijk aan je voorraad pr0n komt dus!
sorry we gaan alweer over tieten praten gewooon ok ?quote:
Ik heb 'm nog niet dus!quote:
ik schrijf altijd (W)yppy net als de rest van fok!quote:
Kweenie, hoeveel heb je er precies?quote:
Die staat dus op de disk J!!!quote:
ik dacht in jouw dir J.quote:
Dat was deel 2 dan.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Joene het volgende:
[..]
ik schrijf altijd (W)yppy net als de rest van fok!
Newbie !
ik ben maar opgehouden met tellen...quote:Op donderdag 10 september 2009 14:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kweenie, hoeveel heb je er precies?
Oh okquote:
Niet gezien.quote:
Dat laatste dus!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Joene het volgende:
Je hebt niet gezien wat (W)yppy dr van vond ? of ze heeft hem niet gezien
Ik moet hem ook nog een keer gaan bekijken met Hilde dan denk ik .quote:
DivX ziet er prima uit op een 4:3 CRT-tje J.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef Joene het volgende:
Overigens ik baalde van de hoeveelheid divx op die disk.
daar gaat het niet omquote:Op donderdag 10 september 2009 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
DivX ziet er prima uit op een 4:3 CRT-tje J.
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:28 schreef mijsje het volgende:
ben ik weer...Foxy
![]()
(dacht je te zien, maar had natuurlijk weer te snel gekeken...niet ieder plaatje van een hond is de avatar van Foxy...
)
hey J, neem je straks wat je over hebt van de roze koeken mee naar huis? ik wil er ook wel een...
Ja, doe rustig aan joh! Komt goed.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef Foxy-lady het volgende:
Ben wel al wat films aan het kijken vanaf de disk.
We moeten ff op ons gemakkie er bij gaan zitten wat er af halen en er op knallen.
Waarschijnlijk hebben we dit weekend wel ff de tijd ervoor
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:27 schreef Armageddon het volgende:
Het was een hond!
klacht: mijsje let niet goed op!!
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Jarno het volgende:
Newsgroups..
Trek GVD heel m'n verbinding zo pats boem dicht.. Nou is dat niet zo moeilijk met 8Mbit maar toch. Supertof. Thanks voor de tip J!
Ik zei 5 jaar terug al dat het beter was dan torrents J.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Jarno het volgende:
Newsgroups..
Trek GVD heel m'n verbinding zo pats boem dicht.. Nou is dat niet zo moeilijk met 8Mbit maar toch. Supertof. Thanks voor de tip J!
Het probleem zit hem in retentie. Ik kan een serie van een paar jaar terug doorgaans zo terugvinden en binnenhalen met een torrent, maar op usenet is het vaak niet te vinden.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zei 5 jaar terug al dat het beter was dan torrents J.
Ik vind ALLES op usenet. ALLES.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in retentie. Ik kan een serie van een paar jaar terug doorgaans zo terugvinden en binnenhalen met een torrent, maar op usenet is het vaak niet te vinden.
Ja, daar zijn mijn eerdere Usenetpogingen ook wel op gestrand idd. Maar met het gezeik om sites als Piratebay, Demonoid en weet ik veel wat vind ik het wel handig om iig te snappen hoe het allemaal werkt enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:42 schreef Metatron het volgende:
[..]
Het probleem zit hem in retentie. Ik kan een serie van een paar jaar terug doorgaans zo terugvinden en binnenhalen met een torrent, maar op usenet is het vaak niet te vinden.
Ik wel. vnl m.b.t. (audio-)boeken en wat obscuurdere docu'squote:Op vrijdag 11 september 2009 08:09 schreef Joene het volgende:
Meestal ben je toch niet opzoek naar shit ouder dan 365 dagen .
Mijn ervaring is dat dat opgaat voor het 13-in-een-dozijn spul, maar zogauw je wat zoekt waar niet de halve breezah-populatie interesse in heeft gaat het snel heel hard tegenvallen.quote:Bovendien wordt er vaak meerdere keren het zelfde gepotst !
Alleen was vanochtend m´n Popcorn Hour vastgelopen... Daar draait ook een Usenet client op (NZBGet) en ik denk dat ie ergens na het unparren is vastgelopen want ik had een dvdtje en een cd gedownload en die stonden er beide wel helemaal op... Van het weekend nog maar eens mee prutsen ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:09 schreef Joene het volgende:
Meestal ben je toch niet opzoek naar shit ouder dan 365 dagen . Bovendien wordt er vaak meerdere keren het zelfde gepotst !
Hmmm kan je dat automatisch unrarren niet uitzetten ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen was vanochtend m´n Popcorn Hour vastgelopen... Daar draait ook een Usenet client op (NZBGet) en ik denk dat ie ergens na het unparren is vastgelopen want ik had een dvdtje en een cd gedownload en die stonden er beide wel helemaal op... Van het weekend nog maar eens mee prutsen ofzo.
Kan, maar op zich is het wel handig als de boel kant en klaar om te bekijken op je PCH staat wanneer -ie klaar is. Maar ik kan me ook voorstellen dat het een beetje niet-toffe taak is voor een PCH want daar zit wel een erg lichte CPU in. Heb vanochtend nog even snel een download aangezet, vanmiddag ff kijken of het een freak incident was of niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm kan je dat automatisch unrarren niet uitzetten ?
Dat vind ik nou een heel goed plan!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:58 schreef Joene het volgende:
Dan mot je nou naar huis A! Heb je ook tijd voor Syl
Soms heb ik van die fantastische plannenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:02 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Dat vind ik nou een heel goed plan!
VMquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:50 schreef Metatron het volgende:
Nerds? Waar?
Moment hoor, even een nieuwe X64 kernel bakken voor m'n FreeBSD 8.0 BETA4 Virtual Machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |