Sommige mensen moeten gewoon op de bodem van de Noorzee gaan wonen A. Al dan niet vrijwillig.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:57 schreef Armageddon het volgende:
Het is bijna weekend mensen. Ik zag dat er in die HSL eindelijk beweging zit gisteren op tv. En ja hoor meteen weer een stel zeikerds die last er van hadden. Ik kijk nog eens goed. Is het gewoon nieuwbouw waar ze staan.
HALLO!? Als je daar een huis koopt naast het spoor dan WEET je dat toch!? Stelletje kuttekoppen!
Zo is dat.quote:Op donderdag 10 september 2009 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon op de bodem van de Noorzee gaan wonen A. Al dan niet vrijwillig.
Dat hebben ze met die J , zo een paar duizend jaar geleden wel gedaan ! Dat vast pinnen dus he.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:05 schreef Jarno het volgende:
Ik denk een Domain Controller maar pin me d'r niet op vast..
Ik zeg nog , pots ff je tieten !quote:Op donderdag 10 september 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
Als dat mokkel van J. nou weer eens even van die kekke jesters post ofzo.
Ach de rest van de onderdelen is ook niet verkeerd hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
Soms wel jammer dat er een vrouw aan vast zit.
Je hoort me meestal ook niet klagenquote:Op donderdag 10 september 2009 08:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach de rest van de onderdelen is ook niet verkeerd hoor.
Volgens mij wel A!quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 08:15 schreef Joene het volgende:
Soms wel jammer dat er een vrouw aan vast zit.
Die van gisteren waren beterderder.quote:
Ja dat zag er wat natuurlijker uit ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 08:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van gisteren waren beterderder.
Tis beter dan geen tieten iddquote:
zijn ze blauw ?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:59 schreef mijsje het volgende:ik wilde weer voor andere gaan, maar dan weet je zeker dat het niet blijft staan...
Foxy!
![]()
ik heb beurse tieten nu...
J moet er wel een beetje voorzichtig mee omgaan he!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Dat helemaal kant zit ook gewoon niet lekker. Tenminste vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:22 schreef mijsje het volgende:
T, mooie bh heb je
Ik vind een beetje kant leuk, maar helemaal van kant niet. dan is dit precies goed...
Das nog van gister denk ik ?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:32 schreef Armageddon het volgende:
Zie je ze vliegen mijsje? Waar zie jij foxy?
En dan míj trollen en onlinerij verwijten. Echt he?quote:Op donderdag 10 september 2009 09:49 schreef Metatron het volgende:
Moggeh.
Ben je er al klaar mee Jarno?
"Die heeft geen plaat voor z'n kop, die heeft een complete bunker om z'n taas heen zitten."quote:Op donderdag 10 september 2009 09:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan míj trollen en onlinerij verwijten. Echt he?
Met mij? Of met jou?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Jarno het volgende:
Met wie?
Ik heb er nog ! Tquote:
Roze koeken zijn de bomquote:
Zei je wat ?quote:
Waarom ?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:08 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Roze koeken zijn de bom
Alleen heeft Arma me het genot van een roze koek eten weggenomen
He ?quote:
Mja je werkt niet echt in de buurt J.quote:
Je persoonlijkheids stoornis denk ik.quote:
Hij vind het blijkbaar nodig om elke keer als ik een hap wil nemen uit zo een koek, te vertellen dat dat roze gedeelte gemaakt is van schildluisquote:
WAS ! Sprachen SIE DEUTSCH ?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:09 schreef Jarno het volgende:
ALLEMAAL MAUL HALTEN NU!
Behalve de lekkere wijven..
Lekker boeiend, het is lekkere koek voor nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Hij vind het blijkbaar nodig om elke keer als ik een hap wil nemen uit zo een koek, te vertellen dat dat roze gedeelte gemaakt is van schildluis
Vrij beperkt hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |