Niiiceee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
Ik hoor net.... bier... op het werk.. Vanavond!
En ik lees net dat ik morgenavond de kroeg in gaat om voetbal te kijken!quote:
is maar goed ook , anders is het helemaal een ramp J.quote:
Zal ik ffquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef Joene het volgende:
[..]
is maar goed ook , anders is het helemaal een ramp J.
Maar godverdegodver al die lekkere wijfen op straat in rokjes ik krijg er zin an!
Ik heb gister baarmoederhalskanker onderzoek gehad.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:12 schreef Joene het volgende:
Voor Hilde was een preventieve check op evt borstkanker etc.
Wat een gekut (whehehehe) elke keer met die eendenbekquote:
Ik heb die dingen wel vaker gehad i.v.m. de KIquote:Op woensdag 9 september 2009 12:22 schreef mijsje het volgende:
Hey T, dat eendebekding vond ik ook niet prettig nee, dat had ik vorig jaar gehad...
maar dat foto-apparaat van vanmorgen... ik zie nu al tegenop tegen de afspraak van over 2 jaar...Joen hoorde me au schreeuwen op de gang gewoon...
maar goed, over 5 werkdagen de uitslag.
en inderdaad een abo op zkh, want 1 oktober mogen we weer...
Ha eendebek.quote:
Wil je dat ik jou ook zachtjes knijp?quote:
Show Them !quote:
Lekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wil je dat ik jou ook zachtjes knijp?
Pfff.. Dan moet ik gaan uploaden enzoquote:
Dus?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfff.. Dan moet ik gaan uploaden enzo
Ik heb er geen kracht meer voorquote:
Ik ben echt lamlendig. Dan moet ik zoeken naar een upload site of mijn upload gegevens enzo.quote:
Gloeiende gloeiende!quote:
Sterker nog: CTRL+C en CTRL+Vquote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Beetje karig. Met je toetsenbord jesters imiteren.
Kut boem ik ben lamlendig.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Upload site zoeken. Poe poe wat een werk.
linkjes! Anders moet ik zelf gaan zoeken.quote:
Mja zeker weten doe je het niet.quote:
Mja! Ik ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:54 schreef Joene het volgende:
ik weet alleen zeker dat ik dood ga Tal.
ik hou dr van Jquote:Op woensdag 9 september 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
Jammer maar desalwelteplus puike jesters!
Heb jij trouwens nog aan A. gevraagd of die disk al onderweg is?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:47 schreef Joene het volgende:
Ja als je daar perongeluk een veeg van krijgt lig je ervoor.
ik niet ,de disk in elk geval niet meer bij mij J.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nog aan A. gevraagd of die disk al onderweg is?
Ohja, kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef Armageddon het volgende:
De disk is nog niet onderweg. Had even wat andere dingen aan mijn hoofd J.
Stuur wel een PM.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ohja, kut.. Da's waar ook. Hoe's dat afgelopen of doe je dat liever niet op FOK! plempen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |