Maatschappelijk relevant onderwerp.quote:
Neen, kuttopic op een kuttijdstip.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maatschappelijk relevant onderwerp.
Doe die pic weg. NUquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
Je dochter ziet er zonder hoofddoek wel een stuk beter uit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is wel verplicht volgens mij.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:15 schreef jslavenburg het volgende:
Hoofddoek is nog geeneens verplicht volgens de koran
Af dat ding
Nope, het staat niet in de koran beschreven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maar het is wel verplicht volgens mij.
Op dat ding
We hebben haar nu allemaal toch al zonder hoofddoek gezien. Wat maakt het dan nog uit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:17 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Maar het is wel verplicht volgens mij.
Op dat ding
Ik zal haar verkrachten, en jij zal haar daarna doden uit eerwraakquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:18 schreef Bonzai. het volgende:
Met een hoofddoek op zal mijn dochter nooit verkracht worden door sloebers als jullie
Ik zei dat ik het hen verplicht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:18 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nope, het staat niet in de koran beschreven.
/Fail
Nou, inburgering doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:19 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het hen verplicht.
Ik gewoon niet zo goed Nederlands spreken wegens net uit de woestijn naar mooie Europa gevlogen.
Wedden dat je het niet aandurftquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zal haar verkrachten, en jij zal haar daarna doden uit eerwraak
Goede genen héquote:
Wedden van welquote:
quote:
Want die houd je liever privéquote:Op dinsdag 8 september 2009 02:24 schreef Bonzai. het volgende:
Oh, je bedoelde van m'n dochter? Vergeet het maar![]()
Die heb ik nietquote:
Hoe kom jij aan picca's van m'n wijffiequote:Op dinsdag 8 september 2009 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is dit dan TS? Je nichtje?
[ afbeelding ]
Ziet er ook een stuk beter uit zonder.
nah, eerder zoveel jaar geleden, hoe oud was je dochter ook alweer?quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:14 schreef Bonzai. het volgende:
Dit topic is den grootste fout uit m'n leven.
OMG wat een ongelofelijk lekker wijf!quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wie is dit dan TS? Je nichtje?
[ afbeelding ]
Ziet er ook een stuk beter uit zonder.
Waarom een foto van haarzelf op de achtergrond?quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan ze zonder spiegel toch op haar zelf geilen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:55 schreef TryX het volgende:
[..]
Waarom een foto van haarzelf op de achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |