Even editten omdat het kan.quote:
failquote:
Wat moet dat voorstellen?quote:
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.quote:
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een goede zangeres van nu, naar mijn mening, zeker gezien het natuurlijk live is gezongen.
Sabrina zong meisjesachtigquote:
Amy McDonald?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:38 schreef Bonzai. het volgende:
En hoe heet die Schotse bitch ook al weer (nee, niet die van Britain's got talent). Dat boertig wijf![]()
quote:
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:45 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Lijkt net Amy Whinehouse, zwaar onder drugs, ziet er niet uit, en zingt niet echt met regelmaat
Op de manier hoe ze beweegt en zingtquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat ze zwaar onder de drugs zit? Daarbij vind ik dit totaal niet vergelijkbaar met Amy Whinehouse. Ik vind ook niet dat ze lelijk is, verre daarvan, maar smaken verschillen, dat is ook zo bij muziek.
quote:
Daaruit maak jij op dat ze aan de drugs zit?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Het is handig om ergens iets vanaf te weten voor je iets gaat beweren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Op de manier hoe ze beweegt en zingt
Doe ik. Op MTV is het niets andersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |