quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:09 schreef Japsnars het volgende:
Nee, muziekclub van de toenmalige Johannes Stichting
Wiki FTW
quote:
Lekkere UIquote:
Ja ik snapte ut nie meerquote:
O god.quote:
IK BEN EEN NEGATIEVELING.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leer quoten.
NOU EN, moet je mijn mening weer overschaduwen door je negativiteit? !
ALS JE NIET GAUW JE STUDIEWERK GAAT DOEN KRIJG JE AIDSPRA!!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Maisnon het volgende:
ik moet nog wat studiewerk doen.
Motiveer me eens
Joh, weet ik veel. Wat is het dan?quote:
IK OOKquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Motiveer me eens
Je hebt me weer aan het lachen gebracht.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:17 schreef Maisnon het volgende:
Motiveer me eens
Ik snap niet waarom ik hierom moet lachen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
ALS JE NIET GAUW JE STUDIEWERK GAAT DOEN KRIJG JE AIDSPRA!!!
JA JE HOORT HET GOED DIT IS EEN COMBINATIE VAN KANKER EN POLIO
this lifequote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joh, weet ik veel. Wat is het dan?
[..]
IK OOK
Volgens mij thats life ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef Devvie het volgende:
[..]
Joh, weet ik veel. Wat is het dan?
[..]
IK OOK
welleke fillemquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
GODKANKER, ga ik slapen is die kutfilm klaar met downloaden. Nou ik ben morgen om 12 uur uit dus ik kijk die hoerenfilm dan wel
Forgetting Sarah Marshall.quote:
Ik ben gewoon hilarisch.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik hierom moet lachen.
Goede keus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Forgetting Sarah Marshall.
Good nighty.
Hulp is altijd handig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
Zotheid, zal ik je een PM-metje sturen met een naam en een opmerking die een positieve invloed kan hebben op je toelating tot Minerva?
Of wil je het op eigen kracht doen?
En jij zeurde over je rooster.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
GODKANKER, ga ik slapen is die kutfilm klaar met downloaden. Nou ik ben morgen om 12 uur uit dus ik kijk die hoerenfilm dan wel
quote:Matthew: I have a question for you real quick. What did you think of my demo? Did you get it?
Aldous Snow: I was gonna listen to that, but then, um, I just carried on living my life.
Paul Rudd is tof.quote:Surfing Instructor: Come on out. Oh, the weather outside is weather...
Surfing Instructor: When life gives you lemons, just say 'Fuck the lemons,' and bail.
Surfing Instructor: You sound like you're from London!
Surfing Instructor: I like her red hair. I wonder if the carpet matches her pubes.
Succes en welterustenquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:23 schreef Japsnars het volgende:
En nu ga ik in mijn bed natuurkunde maken en slapen
DOEI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |