quote:PVV-Kamerlid Sietse Fritsma stelde half juli in totaal 79 vragen over kosten die toe zijn te rekenen aan niet-westerse allochtonen.
Meetlat
Tot woede van PVV-fractieleider Geert Wilders, liet het kabinet afgelopen vrijdag weten dat de vragen van de PVV niet zullen worden beantwoord.
'De aanwezigheid van allochtonen laat zich niet reduceren tot een simpele optel- en aftreksom langs de meetlat van de euro,' zei Van der Laan toen.
http://www.elsevier.nl/we(...)ook-rekenmachine.htm
quote:
Om die Nationale Peroxidekampioen.quote:
Ik had 'links' niet nodig om tot een besef te komen dat het wel erg achterlijk is om iets als 'de Nederlander' te bedenken. Het is praten over stereotypen, maar dan zonder veel bier en wel serieus doen, wat het erg belachelijk maakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:35 schreef NDAsilenced het volgende:
TS,
van links hebben we toch begrepen dat de Nederlander niet bestaat, hoe moeten we die dan herkennen?
is het niet relevant om te weten wat voor vruchten het grote immigratieproject na al die jaren heeft opgeleverd?
De vraag is niet gek, maar eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:34 schreef Unstoppable het volgende:
Er word berekend wat bejaarden, WAOers, gevangenen etc allemaal kosten, maar stel je voor dat ze gaan uitzoeken wat allochtonen de gemeenschap kosten
Er zijn gewoon zaken als inburgeringscursus, extra aandacht in het onderwijs, misdaad etc die anders liggen dan bij "gewone" autochtone Nederlanders. Dus zo gek is het niet als er gevraagd word wat die kosten zijn. Vraag is eerder of het er wat toe doet, maar dat is niet aan Van Der Laan om te beslissen..
Onjuiste redenatie, heb je de OP wel gelezen? Probeer de paint anders eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef longinus het volgende:
Als je niks te verbergen hebt kan je toch gewoon die info geven ?
scherp +1quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De vraag is niet gek, maar eigenlijk wel.
Want een allochtoon is niet te meten. Als je nou gaat meten hoeveel criminele Marokkaantjes kosten, dan ben je weer een concretere stap verder.
Om te meten hoeveel allochtone criminelen er zijn in Nederland is prima!quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Want een allochtoon is niet te meten. Als je nou gaat meten hoeveel criminele Marokkaantjes kosten, dan ben je weer een concretere stap verder.
Waar staat dat je dat moet aangeven?quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:11 schreef Rimas het volgende:
[..]
Om te meten hoeveel allochtone criminelen er zijn in Nederland is prima!
Maar om overal te moeten aangeven je een nieuwe Nederlander bent of een ''originele'' Nederlander dat gaat me echt te ver.
Is de logische volgende stap als ze willen weten wat allochtonen kosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:13 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Waar staat dat je dat moet aangeven?
Hoezo is een allochtoon niet te meten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Wat IK pas niet normaal vind is dat je 'Toets 2' overslaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 00:26 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Om die Nationale Peroxidekampioen.
Als hij zijn zin krijgt begint de Belastingtelefoon en Postbus 51 met de volgende stem.
In een vaag Limburgs / Indisch accent:
'Toets 1 als u autochtoon bent.'
'Toets 3 als u allochtoon bent.'
'Want het is toch heel normaal om te weten hoeveel welke groep kost enso...'
Nee, dat is het niet.
Nee. We hebben niet geinvesteerd in het immigratieproject, we hebben gewoon mensen de kans gegeven hier te komen wonen omdat ze in eigen land niet meer veilig waren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:35 schreef NDAsilenced het volgende:
is het niet relevant om te weten wat voor vruchten het grote immigratieproject na al die jaren heeft opgeleverd?
Met zulke hoge accijns mag dat ook wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Pas op he, rokers leveren juist op, is gebleken uit onderzoek
We hebben geinvesteerd in welzijn, en dat kan wel degelijk, tot op zekere hoogte, in geld uitgedrukt worden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee. We hebben niet geinvesteerd in het immigratieproject, we hebben gewoon mensen de kans gegeven hier te komen wonen omdat ze in eigen land niet meer veilig waren.
Het heeft gekost wat het heeft gekost, en dat geld is in nederland uitgegeven dus who fucking cares? Alleen xenofoben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KD
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:40 schreef dundel het volgende:
WILDERS?!!!?? wat een lul is dat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldus een allochtoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, aan de vlag in zijn icoon te zien schat ik de kans dik in dat ie gewoon nederlander is, en altijd is geweest.quote:
Denk het niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
als je zijn/haar stamboom bekijkt kan het dus best zo zijn dat de autochtoonbaarheidsfacter vele malen groter is dan die van jouw
Sodemieter zelf op. Het is nergens voor nodig om overal bij te gaan houden of iemand allochtoon is of autochtoon. Roken zorgt ervoor dat je rookklachten krijgt (en de operatiekosten en inkomsten door accijns zijn 2 redelijk bij te houden posten), maar het zijn van allochtoon of autochtoon brengt echt niet direct extra of minder kosten mee. Als je vind dat een inburgeringscursus teveel geld kost doe je daar wat aan, niet door overal bij elk ding wat men doet te kijken of iemand allochtoon of autochtoon is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef MobileSuit het volgende:
We mogen wel weten:
Hoeveel fatties onze samenleving kost.
Hoeveel rokers ons kosten.
Hoeveel hartpatiënten ons kosten.
Hoeveel de crisis onze samenleving kost.
Hoeveel de banken ons kosten.
Maar zodra het woordje allochtoon in de zin staat moeten we heel voorzichtig zijn...
Sodemieter toch op... zeiksnor.
Dat je met 'privacymatters' in je sig een voorstander bent van dit soort verregaande registratie is nogal krom.quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:34 schreef Unstoppable het volgende:
Er word berekend wat bejaarden, WAOers, gevangenen etc allemaal kosten, maar stel je voor dat ze gaan uitzoeken wat allochtonen de gemeenschap kosten
Er zijn gewoon zaken als inburgeringscursus, extra aandacht in het onderwijs, misdaad etc die anders liggen dan bij "gewone" autochtone Nederlanders. Dus zo gek is het niet als er gevraagd word wat die kosten zijn. Vraag is eerder of het er wat toe doet, maar dat is niet aan Van Der Laan om te beslissen..
Ik heb begrepen dat Japan zelfs Westers zou zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
Idioot is ook zelf zo dom om onderscheid te maken tussen westerse en niet westerse allochtonen
Poging tot beramen van massamoord. Volgens mij hebben we hier vast nog wel een tribunaal over die dit soort uitspraken aanpakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef player-boy het volgende:
koning geert aan de macht![]()
![]()
nog even wachten en we knallen alle islamme deruit
![]()
en ik help![]()
![]()
quote:Vrijdag liet het kabinet weten de vragen om principiële redenen niet te zullen beantwoorden. "Wij zijn niet geïnteresseerd in wat een individu kost, of het nu een Fries, een Amsterdammer, een bejaarde of iemand met blauwe ogen is", zei Van der Laan.
Tot hoeveel generaties terug gaan we dat uitzoeken dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:34 schreef Unstoppable het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef player-boy het volgende:
![]()
![]()
en ik help![]()
![]()
Het gaat niemand niet, en zeker Geert Wilders niet, wat aan of ik allochtoon of autochtoon ben.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:33 schreef ceasarxxx het volgende:
Ja natuurlijk moet je zeggen dat je autochtoon bent,
want aan je kop kunnen ze het godverdomme niet zien.
En vervolgens alle dyslectici!quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef player-boy het volgende:
![]()
![]()
en ik help![]()
![]()
een vmbo'er die daarna werkt? of een allochtoon die even werkt tot ie in aanmerking komt voor een uitkering en daarna zorgt dat ie ontslagen wordt?quote:Op donderdag 10 september 2009 08:51 schreef Seneca het volgende:
Overigens zou ik ook wel eens een overzicht willen van wat de gemiddelde VMBO'er de samenleving kost. Hebben we gelijk een excuus om het merendeel van Wilders' eigen electoraat het land uit te laten zetten
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Aldus een allochtoonse steuntrekker.
Lijkt me sterk, hoeveel pakjes sigaretten kun je kopen van een roker die longkanker krijgt en daarom opgenomen moet worden, chemokuur krijgt, etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:
[..]
Pas op he, rokers leveren juist op, is gebleken uit onderzoek
Google is je beste vriend knul als je het niet gelooft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:19 schreef Runfun het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hoeveel pakjes sigaretten kun je kopen van een roker die longkanker krijgt en daarom opgenomen moet worden, chemokuur krijgt, etc.
uiteindelijk heeft nagenoeg iedereen wel een keer een allochtoon tussen de voorvaderen zittenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:38 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tot hoeveel generaties terug gaan we dat uitzoeken dan?
Ik ben je ergste nachtmerrie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
TS is gewoon een domme schijtbak van een allochtoon die bij voorbaat bang is voor de uitkomsten.
Waarom moet je dit topic kicken met zo'n kanker berichtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
TS is gewoon een domme schijtbak van een allochtoon die bij voorbaat bang is voor de uitkomsten.
waarom? we brandmerken ze dan toch gewoon? veul makkelijker en leuker!quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:16 schreef Rimas het volgende:
[..]
Is de logische volgende stap als ze willen weten wat allochtonen kosten.
De hoop dat je een reactie zonder persoonlijke aanval zou schrijven heb ik allang opgegeven.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt, dat je domheid zich gaat verspreiden als een pandemie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |