abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:13:27 #1
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_72540028
Onze Nationale Peroxidekampioen heeft een briljant idee bedacht.
Een paint om te illustreren hoe ik een paspoort zou moeten kopen in de wereld van Wilders.

Klacht: Wilders die wil weten hoeveel bepaalde allochtonen kosten.
Hoofdklacht: tostijosti's die dan vergeten dat je dan godverdomme overal zou moeten gaan zeggen of je allochtoon of autochtoon bent.
Anti-klacht: het zal vast wel in 'het systeem' zitten waar je ouders geboren zijn. Maar het lijkt me erg onzinnig om dat overal maar rond te strooien.
quote:
PVV-Kamerlid Sietse Fritsma stelde half juli in totaal 79 vragen over kosten die toe zijn te rekenen aan niet-westerse allochtonen.

Meetlat
Tot woede van PVV-fractieleider Geert Wilders, liet het kabinet afgelopen vrijdag weten dat de vragen van de PVV niet zullen worden beantwoord.

'De aanwezigheid van allochtonen laat zich niet reduceren tot een simpele optel- en aftreksom langs de meetlat van de euro,' zei Van der Laan toen.
http://www.elsevier.nl/we(...)ook-rekenmachine.htm
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:13:38 #2
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72540031
Nee
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:14:28 #3
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_72540052
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:13 schreef Japsnars het volgende:
Nee
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:15:07 #4
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72540067
Die paint

Wilders
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_72540073
dan vraag je aan hunzelf wat ze ervan denken...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:15:45 #6
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72540082
quote:
Nee
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:16:15 #7
131603 Afwazig
Serious business
pi_72540098
Waar je je al druk om kan maken.
pi_72540110
Wilders.
Daar is er maar één smiley voor:

Maar ik denk dat dat niet genoeg is.
Feyenoord Rotterdam
pi_72540217
Pssst? Marokkaantje kopen?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_72540269
Wilders, Balkenende, Rouvoet.. maakt het uit het zijn allemaal clowns.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:24:31 #11
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_72540309
Wat slecht zeg.
pi_72540344
dom topic

slotje
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:26:21 #13
248844 Bowlingbal
pi_72540349
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:16 schreef Afwazig het volgende:
Waar je je al druk om kan maken.
Om die Nationale Peroxidekampioen.

Als hij zijn zin krijgt begint de Belastingtelefoon en Postbus 51 met de volgende stem.
In een vaag Limburgs / Indisch accent:
'Toets 1 als u autochtoon bent.'
'Toets 3 als u allochtoon bent.'

'Want het is toch heel normaal om te weten hoeveel welke groep kost enso...'
Nee, dat is het niet.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_72540499
Er word berekend wat bejaarden, WAOers, gevangenen etc allemaal kosten, maar stel je voor dat ze gaan uitzoeken wat allochtonen de gemeenschap kosten

Er zijn gewoon zaken als inburgeringscursus, extra aandacht in het onderwijs, misdaad etc die anders liggen dan bij "gewone" autochtone Nederlanders. Dus zo gek is het niet als er gevraagd word wat die kosten zijn. Vraag is eerder of het er wat toe doet, maar dat is niet aan Van Der Laan om te beslissen..
pi_72540505
TS,

van links hebben we toch begrepen dat de Nederlander niet bestaat, hoe moeten we die dan herkennen?
is het niet relevant om te weten wat voor vruchten het grote immigratieproject na al die jaren heeft opgeleverd?
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:40:50 #16
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_72540598
Wilders

Zou je maar niet al te druk maken om die kerel..
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:44:32 #17
248844 Bowlingbal
pi_72540649
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:35 schreef NDAsilenced het volgende:
TS,

van links hebben we toch begrepen dat de Nederlander niet bestaat, hoe moeten we die dan herkennen?
is het niet relevant om te weten wat voor vruchten het grote immigratieproject na al die jaren heeft opgeleverd?
Ik had 'links' niet nodig om tot een besef te komen dat het wel erg achterlijk is om iets als 'de Nederlander' te bedenken. Het is praten over stereotypen, maar dan zonder veel bier en wel serieus doen, wat het erg belachelijk maakt.
- Donald Love
pi_72540654
Wilders __!!!!!
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72540685
Als je niks te verbergen hebt kan je toch gewoon die info geven ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_72540695
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:34 schreef Unstoppable het volgende:
Er word berekend wat bejaarden, WAOers, gevangenen etc allemaal kosten, maar stel je voor dat ze gaan uitzoeken wat allochtonen de gemeenschap kosten

Er zijn gewoon zaken als inburgeringscursus, extra aandacht in het onderwijs, misdaad etc die anders liggen dan bij "gewone" autochtone Nederlanders. Dus zo gek is het niet als er gevraagd word wat die kosten zijn. Vraag is eerder of het er wat toe doet, maar dat is niet aan Van Der Laan om te beslissen..
De vraag is niet gek, maar eigenlijk wel.
Want een allochtoon is niet te meten. Als je nou gaat meten hoeveel criminele Marokkaantjes kosten, dan ben je weer een concretere stap verder.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:52:22 #21
248844 Bowlingbal
pi_72540800
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef longinus het volgende:
Als je niks te verbergen hebt kan je toch gewoon die info geven ?
Onjuiste redenatie, heb je de OP wel gelezen? Probeer de paint anders eens.
- Donald Love
pi_72540986
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:46 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Want een allochtoon is niet te meten. Als je nou gaat meten hoeveel criminele Marokkaantjes kosten, dan ben je weer een concretere stap verder.
scherp +1
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:11:44 #23
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_72541039
quote:

[..]

Om te meten hoeveel allochtone criminelen er zijn in Nederland is prima!
Maar om overal te moeten aangeven je een nieuwe Nederlander bent of een ''originele'' Nederlander dat gaat me echt te ver.
pi_72541063
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 01:11 schreef Rimas het volgende:

[..]

Om te meten hoeveel allochtone criminelen er zijn in Nederland is prima!
Maar om overal te moeten aangeven je een nieuwe Nederlander bent of een ''originele'' Nederlander dat gaat me echt te ver.
Waar staat dat je dat moet aangeven?
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:16:48 #25
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_72541092
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 01:13 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Waar staat dat je dat moet aangeven?
Is de logische volgende stap als ze willen weten wat allochtonen kosten.
pi_72541172
Lijkt mij niet, kun je eerder denken om eventuele aanpassingen aan immigratiewetgeving ed.
pi_72541365
quote:

[..]

Hoezo is een allochtoon niet te meten?
En hoe weet je of een immigrant over een paar jaar crimineeltjes op straat zet of je politiek buiten spel plaatst?
En waarom is het zinvol om de kosten van een crimineel te meten, is het ons nog niet bekend dat zij de maatschappij eerder kosten dan opbrengen?

Ben je dan niet optimistisch over de prognose van de baten van het immigratieproject?
pi_72541993
Wilders
pi_72542381
Mooie paint.
pi_72542680
quote:
Nee
pi_72542876
Problem officer?
pi_72543613
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Om die Nationale Peroxidekampioen.

Als hij zijn zin krijgt begint de Belastingtelefoon en Postbus 51 met de volgende stem.
In een vaag Limburgs / Indisch accent:
'Toets 1 als u autochtoon bent.'
'Toets 3 als u allochtoon bent.'

'Want het is toch heel normaal om te weten hoeveel welke groep kost enso...'
Nee, dat is het niet.
Wat IK pas niet normaal vind is dat je 'Toets 2' overslaat !! Ben je wel goed bij je hoofd ? Mafkees!
pi_72543728
We mogen wel weten:

Hoeveel fatties onze samenleving kost.
Hoeveel rokers ons kosten.
Hoeveel hartpatiënten ons kosten.
Hoeveel de crisis onze samenleving kost.
Hoeveel de banken ons kosten.

Maar zodra het woordje allochtoon in de zin staat moeten we heel voorzichtig zijn...

Sodemieter toch op... zeiksnor.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:45:10 #34
248356 BroodjeBamihap
OddsOddsOdds--->Hiddinkhitt
pi_72543796
Wilders
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
pi_72543913
Dit gaat hem niet worden
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_72544020
Wilders heeft mijn ogen geopend!
Nederland
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72544448
Wilders
pi_72544968
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:35 schreef NDAsilenced het volgende:
Nee. We hebben niet geinvesteerd in het immigratieproject, we hebben gewoon mensen de kans gegeven hier te komen wonen omdat ze in eigen land niet meer veilig waren.
Het heeft gekost wat het heeft gekost, en dat geld is in nederland uitgegeven dus who fucking cares? Alleen xenofoben.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:14:31 #39
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_72545596
Ik vraag me idd af hoe ze dat berekenen, Zuigmarmot heeft ook 2 paspoortjes, en vult te pas en te onpas een van de twee nationailteiten in. v aak staat er op de formuliertjes ook: heeft u de nederlansche nationaliteit, dan vul ik gewoon een bevestigend antwoord in
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_72545654
die paint
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:35:37 #41
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72546181
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef MobileSuit het volgende:

Pas op he, rokers leveren juist op, is gebleken uit onderzoek
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_72550782
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:35 schreef error_404 het volgende:

[..]

Pas op he, rokers leveren juist op, is gebleken uit onderzoek
Met zulke hoge accijns mag dat ook wel.

<- Nietroker overigens
pi_72552186
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:46 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee. We hebben niet geinvesteerd in het immigratieproject, we hebben gewoon mensen de kans gegeven hier te komen wonen omdat ze in eigen land niet meer veilig waren.
Het heeft gekost wat het heeft gekost, en dat geld is in nederland uitgegeven dus who fucking cares? Alleen xenofoben.
We hebben geinvesteerd in welzijn, en dat kan wel degelijk, tot op zekere hoogte, in geld uitgedrukt worden.

"en dat geld is in nederland uitgegeven"

Volgens mij gaan ze dat lekker ergens anders uitgeven
http://www.spitsnieuws.nl(...)kanen_terug_naa.html
http://www.elsevier.nl/web/Artikel.htm?contentid=226933
etc.
pi_72552413
WILDERS?!!!?? wat een lul is dat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KD
pi_72553783
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:40 schreef dundel het volgende:
WILDERS?!!!?? wat een lul is dat!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus een allochtoon.
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:24:52 #46
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_72555353
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:29 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Aldus een allochtoon.
Nou, aan de vlag in zijn icoon te zien schat ik de kans dik in dat ie gewoon nederlander is, en altijd is geweest.

Vergeet niet dat Suriname bij nederland hoorde voordat de begrippen nationaliteit en staatsburgerschap goed en wel waren uitgewerkt.

als je zijn/haar stamboom bekijkt kan het dus best zo zijn dat de autochtoonbaarheidsfacter vele malen groter is dan die van jouw
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_72555444
Wilders is een man met een zeer uitgesproken mening, luister beter naar jezelf dan naar al die bullshit debatten. en geloof me over 10 jaar zie je nog geen vooruitgang in welke vorm dan ook
pi_72555920
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef zuigmarmot het volgende:

[..]
als je zijn/haar stamboom bekijkt kan het dus best zo zijn dat de autochtoonbaarheidsfacter vele malen groter is dan die van jouw
Denk het niet.
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:02:19 #49
248844 Bowlingbal
pi_72558132
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef MobileSuit het volgende:
We mogen wel weten:

Hoeveel fatties onze samenleving kost.
Hoeveel hartpatiënten ons kosten.
Hoeveel de crisis onze samenleving kost.
Hoeveel de banken ons kosten.

Maar zodra het woordje allochtoon in de zin staat moeten we heel voorzichtig zijn...

Sodemieter toch op... zeiksnor.
Sodemieter zelf op. Het is nergens voor nodig om overal bij te gaan houden of iemand allochtoon is of autochtoon. Roken zorgt ervoor dat je rookklachten krijgt (en de operatiekosten en inkomsten door accijns zijn 2 redelijk bij te houden posten), maar het zijn van allochtoon of autochtoon brengt echt niet direct extra of minder kosten mee. Als je vind dat een inburgeringscursus teveel geld kost doe je daar wat aan, niet door overal bij elk ding wat men doet te kijken of iemand allochtoon of autochtoon is.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:34 schreef Unstoppable het volgende:

Dat je met 'privacymatters' in je sig een voorstander bent van dit soort verregaande registratie is nogal krom.
- Donald Love
pi_72558609
paint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')