Oke bedankt voor je goede reactie !quote:Op maandag 7 september 2009 21:05 schreef ilijaz het volgende:
BDO is inderdaad nummer 5 kwa accountantskantoren.
De specialiteit van BDO zijn vooral familiebedrijven (mkb) maar de ArenA, DSBbank, markskramer, een tak van INGbank etc behoren ook tot haar klanten.
Typisch een vraag waar BDO het antwoord op weet. Heb je al eens een e-mail gestuurd naar BDO om het antwoord te krijgen?quote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef s3wage het volgende:
Klopt het eigenlijk dat bdo accauntants net zoveel kan als de bigfour ?
En dat als er een big5 zou zijn bdo daarbij zou horen ?
En hebben hun ook een specialiteit ?zoja welke ?
MVG
Wat ons brengt bij de volgende vraag: Ben jij s3wage?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb bij BDO gewerkt en ik zou een ander accountantskantoor zoeken als ik jou was
Waarom dan wat is er niet goed aan dan vergeleken met andere kantoren ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb bij BDO gewerkt en ik zou een ander accountantskantoor zoeken als ik jou was
Ik las een keer dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef s3wage het volgende:
Ik las een keer dat de big4 voor het mkb niet hun best doet arrogant en loom is en erg burocratish,je heb een vraag en het duurt 3 weken voor je antwoord krijgt bijvoorbeeld.
Ook las ik dat de rekeningen sky high zijn bij de big4 ook voor mkb,s?
Ik las een keer dat ze het nog niet zeker wisten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik las een keer dat het niet zo is.
Ik sprak toevallig vandaag nog mensen van een van de 'grote 4', maar ben helemaal vergeten even navraag te doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik las een keer dat ze het nog niet zeker wisten.
Da's maar goed ook. Die 4 rekenen zulke bizar hoge tarieven, die vraag stellen alleen had je al 300 euro gekost. Dan kan je beter BDO hebben, echt zo'n net-niet gevalletje, maar wel goedkoper.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik sprak toevallig vandaag nog mensen van een van de 'grote 4', maar ben helemaal vergeten even navraag te doen.
Ja, ik hoorde inderdaad dat ze op het overnamepad zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:22 schreef s3wage het volgende:
Ja oke maar ze nemen tegenwoordig toch ook veel klanten van debig4 over ?
Nee hoor, meestal niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef s3wage het volgende:
Oke Jumping ! bedankt voor je antwoord !
Dat het echt zo,n net niet gevalletje is heeft voor de mkb bedrijven geen nadelen toch ofwel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |