jij niet meer, voor 1/5e wel maar dit gaat te ver.... opzouten!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:25 schreef 3keernix het volgende:
Mag ik er ook in! Krijgen jullie een 1/54 staatslot van me
Zoveel moeite kost het niet om even het topic door te lezen.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De SC is voor de puisterige pubers. Die komen deze bar helemaal niet binnen. Hier wordt namelijk op hoog niveau gediscussieerd over grootse zaken.
Ik dacht juist dat dat de grap was. Die discussies op hoog niveau.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het niet om even het topic door te lezen.
[..]
Ik maak geen grappenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat dat de grap was. Die discussies op hoog niveau.
Leer PI's lezenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost het niet om even het topic door te lezen.
[..]
Schopje GC. Voor de mod dan. Exit worm, come on back Ludo!quote:
Doe ik niet aan.quote:
Die zit al in een te ver stadium van verzuring.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Schopje GC. Voor de mod dan. Exit worm, come on back Ludo!
Kom op, ik heb het hier niet over Cerror.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe ik niet aan.![]()
[..]
Die zit al in een te ver stadium van verzuring.
De arme zielquote:
Moet ik ze dan met een wok doodslaan ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je krijgt een proefperiode, net als smegmanus.
Jullie gaan 5 dagen afwisseld bij de deur staan en binnen rondlopen. Alles met een petje, gouden kamperketting, trainingspak, gympies, enz dient te worden geëlimineerd. Voor de rest mogen jullie zelf een schifting maken, volledig willekeurig is toegestaan. Veel succes
Met een wok, een tamponhouder, een noteblock, een stapel bierviltjes, wat jij wilquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Moet ik ze dan met een wok doodslaan ofzo?
Het is geen voetbalkantinequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:39 schreef BoemKlatsch het volgende:
Ik wil graag een frikandel bestellen.
Mijn wokkunsten zijn dodelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Met een wok, een tamponhouder, een noteblock, een stapel bierviltjes, wat jij wil
Snacks worden enkel geserveerd in combinatie met een alcoholische versnapering.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:39 schreef BoemKlatsch het volgende:
Ik wil graag een frikandel bestellen.
Wok dan maar even een frikandel voor boemflats, die heeft honger.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mijn wokkunsten zijn dodelijk.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wok dan maar even een frikandel voor boemflats, die heeft honger.
Bestel dan wat.quote:
Ok rot op,, ik neem je plek inquote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef smegmanus het volgende:
Ik neem ontslag.
Te weinig vrouwelijk schoon en de eigenaar zuipt alleen maar 24/7.
Ok,, veel succes man.quote:
Welk beroep heb ikquote:Op maandag 14 september 2009 20:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ok,, veel succes man.
Kun je beginnen met de zooi opruimen die ik gemaakt hebt whehehehe.
,,
quote:Op maandag 14 september 2009 20:18 schreef Lonker het volgende:
[..]
Welk beroep heb ik?
*Lonker ruimt de zooi op*
Blijf weg dan:@!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |