Zo.. Ik ben dr ook weer bovenop... Geen centje spierpijn, heerlijk...
Waat een feest..
Om half 5 met de auto vanuit Emmen vertrokken, lekkere livesetjes over die speakers pompen, jwtz.. Rustig over de A31 naar Oberhausen kachelen, comfortabel hoor zo'n Peug

alleen bij 170+ stuitert mn snelheidsmeter-naald een beetje.. Boeien.. Uiteraard (Via de kaart) een afslag te vroeg gepakt, dus via Huppelkuttenveen naar Weeze gereden (binnendoor is kut, ook in Dld) onderweg even gerelaxt, om 20 over 19u uiteindelijk bij Q-Base, 20 voor 20u binnen.
Waat? Kluisjes? Muntjes? Fuuuuckdat! Eerst A-lusion checken.. Doppen zaten stevig in de oortjes verankert (Heldendingen voor 12E) Links vooraan, Hey verrek.. Bartmans.. Huigyboy en Bartvrouw stonden daar ook.. Even kennisgemaakt, tijdens het losgaan.. de pret kon beginnen.. Rammen!! Rammen..!!! Dat ging nergens meer over.. Goede binnenkomer zo.. Huig die oordoploos vooraan staat

(Hoor je inmiddels al weer wat?) Geweldige set van A-Lusion.. Lekker doorklappen..
Toen werd het tijd om toch maar ns muntjes te gaan halen.. K had inmiddels besloten me maar bij de BHB posse aan te sluiten.. Vrienden uit Emmen waren nog niet onderweg, vrienden uit Groningen 'ergens op t terrein' Gelukkig konden Bart Huig en Bartvrouw zich daar in vinden.. Na muntjes gescoord te hebben (Chill systeem overigens..) door naar D-Block & S-Te-Fan.. Daar kwamen we rechtsachter binnen, mooi overzicht van de Towers, geluid leek wat mis te gaan, klonk niet onaardig, na even daar gestaan te hebben en t nodige sms verkeer toch maar naar Linksvoor verhuisd.. Alwaar we T-Killer,NLS,Boy EN RIPPERTJ!!! (ouwe stiekemerd, ik wist t

) troffen, na de nodige handjes,schouderklopjes en hoi's weer n stampje plaatsen.. Ging wel erg lekker, maar toch.. Mwogh, k weet niet.. Niet helemaal top notch..
Hierna kwamen de Noisecontrollers.... Klonk n beetje same old- same old... Dus maar met zn 4tjes gaan eten (BHB & Moi) Goed voer daar trouwens

Drankje gehaald, en even rustmomentje (eten moet toch zakken) Toen Frontliner ff gecheckt, maar we kwamen uiteraard daar voor, je raadt t al.. Alpha2.. Nou dat hebben we geweten...
Alpha2... Helden... Hard! Hard! Niet te doen.. zo hard.. Nou eigenlijk heel goed te doen, Tering wat was dat lekker.. Deuken trap je niet zo makkelijk in die vloeren, maar we waren goed opweg.. RAMMEN!! Heerlijk, wederom dankte ik mijn doppen.. Waarbij Huig zijn fluorescerend gele industrie-dopjes ook maar eventjes in had, t werd zelfs hem iets te gek (blijkbaar toch gehecht aan zn gehoor)... Maar ja, daar werd ie helemaal doof van, dus toch maar weer uit... Mafkees

Daar Remco ook nog getroffen.. mooie stuiterbal..
Alpha2 afgelopen. Ik wilde even Noize Supressor LIVE checken, Bartvrouw was toe aan rust (arme voetjes, arme schat) Dus Bart en Huig even wat voor hunzelf gedaan. Tering wat was die Quarantine druk... en Warm.. en wat ging t hard.. Lekker lekker.. Goed, na nog even n sample ingeschreeuwd te hebben met zn allen, was t finito.
Inmiddels was Bartvrouw weer iets beter, dus het kwartet was weer compleet. Tijd voor Zatox... Jongens? Draaide die vies? Was t viess?? K weet wel dat t verdomde lekker was.. Iets zachter dan in Area 3 volgens mij.. In t begin althans.. Later werd dat beter.. Want lekker was het wel.. Na deze set was er twijfel.. Gaan we Deepack of blijven we B-Front.. Even paar nummertjes afwachten.. T is B-Front gebleven, want ook die ging wel lekker.. Daarna The Prophet.. Ja NIET DUS.... dus wij weg.. Na eventjes de voetjes rust gegeven te hebben.. en een weer opgewarmde Bartvrouw in de benen te hebben gekregen was het tijd voor.......
TATANKA!!! ... T was lekker, t was hard, maar t was ook Nederlands... Nederlandse platen, waar ik gehoopt had op een vieze dikke smerige rauwe harde Italian set.. lichte tegenvaller, maar ging nog ruimschoots hard genoeg... Stampjes plaatsen werd een ietwat moeizamer proces, want het beste was er inmiddels toch wel af.. maar uitzonderingen bij lekkere platen zijn er natuurlijk altijd.. Maar zelfs mijn voeten begonnen nu te protesteren.. Maar toch doorgebuffeld... Tijd voor de afsluiter...
Neophyte Records Allstars.. Zoals verwacht.. compleet gekkenhuis, heerlijke harde knallers, ook, sommigen zullen het mainstream goedkope inkoppers vinden, ik niet.. Lekker, live, gek en hard.. snoeihard.. en mn benen wilden al niet meer.. maar toch door.. en door... en toen was de koek echt op.. Bartvrouw was inmiddels compleet gaar, Ik was er ook wel aan, en moest nog terug rijden,dus om 06u de boel adieu gezegd, Huig zn stampje laten doen (bus vertrok toch niet eerder) afscheid van Bart en Bartvrouw genomen, en de auto naar Emmen gepakt..
Snoeiharde muziek aan, alles wat lelijk en hard gaat, raampje open, en naar Emmen blazen, wegens wegafsluiting terug maar de weg naar Venlo gepakt, en van daaruit naar Emmen.. Bekendere wegen rijdt vermoeid toch prettiger, hoewel A31 rechttoe rechttaan is.. Parkeren bij Zwolle om even de oogjes dicht te doen..Daarna doorgereden en om 10u uiteindelijk thuis gekomen.. Dood.. Douchen en op bed.. slapen.... heerlijk slapen..
En nu ben ik dr weer bij