Uhu. Hij heeft iemand anders aangenomen om onder zijn naam te draaien, omdat hij het ook erg druk heeft met noisecontrollers geloof ik. Hij probeert echter wel vaak aanwezig te zijn, vooral bij live optreden etc.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
En heeft Bas iemand anders die draait als Kasparov? Dus een beetje het Pitcher idee? Wist ik heul nog niet joh...
quote:Uitspraak van Kasparov op dinsdag 6 november 2007 om 18:40:
Das de vaste dj van Kasparov. Aangezien ikzelf erg druk ben met noisecontrollers ben ik enkel bij de livesets aanwezig en zorg ik voor de producties achter kasparov
Damn, vette shitquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
Edit: ja, ik weet dat die al is langsgekomen
Verzin eens normale tekstenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
op 5.00 nieuwe showtek track genaamd FREAK.. apart maar sample is eigenlijk te klote om er echt iets over te kunnen zeggen
haha oke, ik ben er weg van, tot straks allemaalquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
zit nog in de was :/quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:11 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]dat klinkt goed
[..]
idd erg raar maar volgens mij klapt die live wel hard
edit: kweet niet of ik morge nog hier post, spreek me aan, heb shirt aan waarop staat Lesbian met zo'n wijf innut roze
Intro is leip, en toen die melodie erin kwam dacht ik "wow, die wordt live als je lekker in het zonnetje staat zeker vet, maar toen kwam de kick erin en transformeerde hij ala Fusion of sound (Alleen dan op een slechte manier) . Nee. Jammer.quote:
En Psyko Punkzquote:Op zaterdag 12 september 2009 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth de meeting is linksvoor bij D&S , A-lusion en waarsch ook scope
niemand weet het
Brute plaatquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:24 schreef JortK het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:36 schreef de_huig het volgende:
oh en rip..ik geloof er nog steeds niks van dat je niet komt..maar jij bent gewoon de mystery guest bij chuckie he..geef maar toe
weer van de partij, voor de 5e keer op rijquote:
dan zijn wij binnen als het goed isquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Dit moet voor de kjoebees gangers onder jullie toch wel top gaan worden.
[..]
so vannèquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef JortK het volgende:
Ik weet niet wat jij wil Low-e, maar van mij mag die kick nog wel wat harder!
OK!
ben bij A-lusion en bij Psyko Punkz, moet goedkomen dacht ik zoquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En Psyko Punkz
Ik heb mijn heerlijk hardstyle shirtje aan. (lopen er nog 2 van rond) Dus we zien elkaar wel ergens
we will master, we willquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:11 schreef Da_Ripper het volgende:
you've been training for this, I know you're ready, make me proud
Hier een groot gedeelte: http://www.globalhardstyl(...)p?p=1067098#p1067098quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:43 schreef Muta het volgende:
Pavo @ q-base :
id
id
The Raiders - Miss Kidman On A Cruise
Shithead - Shithead
Bison meets the quakers - i got tonight
showtek - save the day
id
id
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Dit feestje klinkt wel goed voor mij want het ligt in de buurt.
http://partyflock.nl/party/161562:Sequel.html
Maar ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten, want het is de eerste keer dat dit event wordt gehouden. Het is ook het eerste event van 'een nieuwe speler in de scene' genaamd Global Dance Nation. Ik lees er wel heel erg veel gezeik over op PartyFlock.
Weet iemand hier meer van?
http://radio.q-dance.nl/quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef nattermann het volgende:
Is er een livestream van Q-Base?
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:20 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
http://radio.q-dance.nl/
Ja
Tot 00:00 early-hardstylequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Shit.. die techno wat nu te luisteren valt dus?
niet echt mijn ding, maargoed
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Altijd maar de vraag wat t word bij een nieuwe organisatie en nieuw concept...
Bij X-Plode was er vooraf ook veel gezeik en leek alles ook niet op rolletjes te lopen.
De dag zelf echter was alles boven verwachting en was het ook echt een top feestje, ook aan al de andere reacties op PF te zien.
Ik zou zeggen ga gewoon kijken, als iedereen de kat uit de boom gaat kijken word het zowiezo niks
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, maar ik kan er voor de rest ook heel weinig informatie over vinden. Die site van die organisatie geeft alleen maar aan waar je kaarten kan kopen, maar voor de rest geen enkel nieuws.
En hoelang van te voren wordt over het algemeen een line-up bekend gemaakt? Want ik wil wel een fatsoenlijke line-up voor dat geld natuurlijk.
OK, dan wacht ik wel gewoon op meer informatie.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zal vast niet snel uitverkopen dus wachten op de line-up kan altijd.
Kan je daarna beslissen
Ja het is nu met Zatox zeker relaxedquote:Op zondag 13 september 2009 00:56 schreef nattermann het volgende:
Stiekem baal ik er wel van, nu ik Zatox hoor, dat ik niet sta daar op Q-Base
Deepack opende ook met een vage DJ tool (?) met Lost in Dreams melo. Was ook wel vet.quote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff dit: Alphaverb die een edit van Intractable One - Play The Games draait met de melodie (op dezelfde toontjes als de normale melodie) van Lost In Dreams
Mij ookquote:Op zondag 13 september 2009 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
geweldig feest gehad, aantal FOK!-lui gezien: msxt, Da_Ripper, Seth, T_Killer, NLS04 en Tha_Bartmanben tot 3 keer toe bij DBSTF naar linksvoor gelopen, maar heb de meet blijkbaar op een paar meter gemist
![]()
"Zo, dit was allemaal nog melodieus, nu gaan we ff voor het hardere werk"quote:Op zondag 13 september 2009 17:31 schreef poiuytr het volgende:
Vond Neophyte Allstars Records trouwens niet echt een waardige afsluiter.
owja, jou ook nogquote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Met Bartman, Huig en BartvrouwVooraan Area 3... Bij Alpha2 meen ik...
quote:Op zondag 13 september 2009 19:18 schreef Koepert het volgende:
Daar Remco ook nog getroffen.. mooie stuiterbal..
Ik werd helemaal lijp! Wat n topedit, en wat n tospet verder wat ik gehoord hebquote:Op zondag 13 september 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog ff dit: Alphaverb die een edit van Intractable One - Play The Games draait met de melodie (op dezelfde toontjes als de normale melodie) van Lost In Dreams
Hook me up!quote:Op zondag 13 september 2009 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
ik heb zo'n beetje de complete set van alphaverb opgenomen en veel andere filmpjes gemaakt, een verslag komt nog, nu eerst F1 loeren
Dat is dezelfde DJ tool die ze vorig jaar @ Q-base ook hadden (check hun set maar)quote:Op zondag 13 september 2009 17:14 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deepack opende ook met een vage DJ tool (?) met Lost in Dreams melo. Was ook wel vet.
Ik hoord sutra toen ik aankwam. Later ook nog bij NC gehoord geloof ik. Als ik dan toch een kritiekpuntje moet leveren dan is het best grote aantal dubbel nummers wat ik heb gehoord. Confucius, Sutra, Rock diz, Strangelove, Nieuwe Ran-D (maar dies niceeequote:
* ReMcOrE geeft ook zijn PROPSquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
een video van die alphaverb edit en ik moet toch echt zeggen PROPS
ik stond linksvoor bij A-lusionquote:Op zondag 13 september 2009 21:44 schreef Sc0tTy het volgende:
ik zweer het dat ik tussen jullie allemaal heb gestaan bij a-lusion ( de enige set diek links vooraan heb gestaan, was niet te harden zo hard die bass![]()
) morge zalk het verslag fixen met ik denk toch wel 15+ filmpjes ^^ waar jullie vast wel ergens een keer tussen staan
quote:Op maandag 14 september 2009 09:00 schreef NLS04 het volgende:
Tim dit was die klapper die Ran-D draaide![]()
Wel kut dat ik hem bij Psyko's gewoon net ff gemist heb
quote:
zijn vriendin had hem verrast met een kaartje en haar moeder had als taxi gefungeerdquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen ML & ook geen QBase pour moi- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
ok ik geef toe dat het niet je eigen schuld was, maar de schuld van t vrouwtje (quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:21 schreef de_huig het volgende:
wedden dat je toch naar qbase gaat? je kan dat niet laten en dat weet je zelf ook
WAAATT!!quote:
Geen verrassing, wel verrassing..quote:Op maandag 14 september 2009 11:00 schreef de_huig het volgende:
en nu kan ik vrijwel niet meer lopen..mijn oren doen het trouwens, tegen alle verwachtingen in, nog steeds
you'd better bequote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef ElDani het volgende:
[..]
WAAATT!!Super!
* ElDani is jaloers op Q-Base gangers..
zo mooiquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
zonder melodie dus kk dikke failquote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond trouwens ook dat er veel oudere platen uit de periode 03-06 gedraaid werden
zatox draaide Machinehead - Headweave,
Begin toch zo wel een beetje te balen dat ik Kubaas gemist heb, maar goed. Had even wat andere prioriteiten..quote:
Maar warphole is wel een dikke plaatquote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vond trouwens ook dat er veel oudere platen uit de periode 03-06 gedraaid werden
B-front draaide Lunatick, zatox draaide Machinehead - Headweave, A-lusion o.a. salamandra
fan-tas-tisch
Wati k niet begrijp is waarom outside spacer (3x !!) /warphole nog gedraaid werden
Ja daar viel ik ook n beetje stil van..quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wati k niet begrijp is waarom outside spacer (3x !!) /warphole nog gedraaid werden
Ik zit nu die set van The Prophet te luisteren.. Mijn god, wat hoop ik die gozer zo veel mogelijk te kunnen ontwijken.. Dat mixwerkquote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja daar viel ik ook n beetje stil van..![]()
Bewust de laatste minuten B-Front geskipt, risico op n sneaky invallende Prophet was mij/Bart+vrouw en Huig te groot..quote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik zit nu die set van The Prophet te luisteren.. Mijn god, wat hoop ik die gozer zo veel mogelijk te kunnen ontwijken.. Dat mixwerk, ongelofelijk dat zoiets nog geboekt word.
quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maar warphole is wel een dikke plaat![]()
oooooooooooo wat ging dat lekker hard !quote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
en ik moet ook zeggen Q-BASE!!!!![]()
en ook nog future parade eindhoven kansloos volk daar
p.s. Time to kill another one deng deng deng deng![]()
ben benieuwd naar je filmpjes..en ik ben ook benieuwd of er bewijsmateriaal is in de zaak: "A2-de laatste platen".quote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oooooooooooo wat ging dat lekker hard !![]()
ben nu de filmpjes annut overzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |