oh mijn fucking god wat was dat vet!

grootste deel van mijn dag staat in het verslag van koepert uitstekend beschreven..
we zijn met tokkie-bus aangekomen rond kwart over 4 en daar bij de artiesteningang een beetje gekeken en praatje gemaakt met scope. toen kwam om 10 voor 5 pavo aanlopen die om 5 uur moest beginnen

"ja ja..ze begonnen al te bellen waar ik bleef.." hehe
toen helaas erg lang in de rij moeten staan (waar de normale ingang wel erg snel scheen te zijn gegaan). maar voor t begin van scope's set toch binnen

lekker sfeertje daar met een kudde schotten die helemaal los ging
daarna is mijn dag grotendeels dezelfde als koepert's dag geweest alleen hebben bart en ik het eerste uur van zatox ook meegepikt. Wat een held is het toch.
om 6 uur zijn koepert en bartman en vrouw afgehaakt en ben ik nog even bij NRA gebleven, om vervolgens even een kort stampje te wagen bij deepack in mn eentje..klonk lekker, maar het was heel rustig dus besloot ik verder te lopen richting zany..ik ben maar vooraan gaan staan en daar kwam ik ripster tegen en later waren onze mod en t-killer er nog bij..de laatste restjes er uit en iets na 7en weer terug in de bus..
genoten van de afterparty die tussen 2 bussen plaats vond (dat mensen dan nog zo los kunnen gaan

)
de terugweg naar huis was geniaal..heb me echt kapot gelachen om een of andere bezopen kerel en doorgesnoven dirk ....it's time to kill another one dengdengdengdengdeng
rond 10 uur op mn kamer terug..2 uurtjes geslapen en daarna (met enige moeite, dat wel) met bartman (zonder bartvrouw) naar de future parade geweest in eindhoven.
Op het moment dat we uitstapten liepen we langs een paar trucks met feesten er op, maar het leek redelijk sfeerloos en schrale aankleding..maar toen liepen we langs truck 17 en dat zag er beter uit! de fusion truck

helaas moesten we even naar t station op en neer en toen we terug kwamen stopte de parade er net mee..
alle fusion gasten kwamen van de truck af en de meesten zagen er redelijk afgeleefd uit (met b-front, the pitcher en dv8 als absolute winnaars

)
Nog even met dv8 gepraat..en hij was inderdaad moe..en moest verdomme komende dinsdag alweer naar australie vliegen voor 2 weken! wat een kutbaan..en dan tussen defqon en het feest er na zaten ze met zn allen ook in een of ander kut beachresort met een kut privestrand..
bart en ik zijn doorgelopen naar de stratumsedijk voor het hardstylefeestje van de future parade..was heel rustig in het begin en we waren bang voor onze benen, maar we hebben toch maar een dansje gewaagd en verdomd..het ging best lekker..geluid was (toen nog) aardig en lekkere plaatjes (een onbekende dj was toen bezig)..vervolgens thilo en evanti (voor mij ook redelijk onbekend)..ook best prima..
en vanaf 6 uur zouden de grotere namen komen..te beginnen met frequencerz..maar ineens moest het geluid zachter

sloeg helemaal nergens op..maar we hebben toch nog maar even ons ding en ons dansje gedaan..maar rond 7 uur, half 8 toch maar besloten te gaan wegens een combinatie van: zacht geluid/niet echt sfeervol/intense gaarheid
het was een superweekend
en nu kan ik vrijwel niet meer lopen..mijn oren doen het trouwens, tegen alle verwachtingen in, nog steeds

edit:
Remcore, ik heb met bart en koepert tijdens A2 continue binnen een straal van 2 meter van je af gestaan

maar het volume weerhield me er van om even een praatje te maken..sorry daarvoor

wat ik me wel afvroeg nav zaterdag..waarom zit er 'rem' in jouw naam?
en verder wilde ik graag even mezelf quoten:
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:29 schreef Da_Ripper het volgende:Geen ML & ook geen QBase pour moi

- nu maar ff rustig aan doen, misschien dak nog de Neerlands Trots kan pakken.
quote:
ok ik geef toe dat het niet je eigen schuld was, maar de schuld van t vrouwtje (

)..maar toch :p
[ Bericht 14% gewijzigd door de_huig op 14-09-2009 11:27:33 ]