Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
Frans BauerHet is Frans Bouwer sukkel.
ik kan er niet omheenquote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef smegmanus het volgende:
Dan KIJK JE TOCH NIET!
SLOTJE enzulks.
Oja, wel eens met klacht.
En je kan geeneens Frans Bouwer spellenquote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ik kan er niet omheen
ik word ermee overspoeld en doodgegooid
ik droom er zelfs over
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nou aan het trollen of faal je gewoon zo hard?quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
Dus jij zegt ook Bauerquote:Op maandag 7 september 2009 20:05 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen of faal je gewoon zo hard?
Dus jij bent er zo een die alle woorden fonetisch typt? Omdat hij niet kan spellen of enige gramaticale kennis machtig is?quote:
Epic failure in this topic.quote:Op maandag 7 september 2009 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dus jij bent er zo een die alle woorden fonetisch typt? Omdat hij niet kan spellen of enige gramaticale kennis machtig is?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
![]()
Blijf jij maar lekker Bauer zeggen met je autistische hoofd dan
Wat een sukkel die Frans Bouwerquote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Goofisch het volgende:
Spelfout in zijn eigen flyer.
[ afbeelding ]
Het is wat
Zegt wel weer genoeg over de fans van Frans Bouwer en Marianne Wiebelquote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef Goofisch het volgende:
Zelfs ze eigen fansite bevat de zelfde spelfout volgens jou penis
http://www.fransbauer.nl/
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:40 schreef Penisbaard het volgende:
Gebruik eens een echte zoekmachine
[ afbeelding ]
Ja of over jouquote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zegt wel weer genoeg over de fans van Frans Bouwer en Marianne Wiebel
quote:
Het is ook Bauer, kloonquote:
Ik krijg die grafvent ze naam niet eens me strot uitquote:Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, jij bent ook zo'n type die Bauer zegt![]()
Wel erg dat een site als songteksten.net nu ook al zijn naam verkeerd heeft, Nederland verpaupert steeds meer.quote:Op maandag 7 september 2009 20:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Alle songteksten van Frans Bauer
http://songteksten.net/artist/lyrics/545/frans-bauer.html
quote:Op maandag 7 september 2009 20:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel erg dat een site als songteksten.net nu ook al zijn naam verkeerd heeft, Nederland verpaupert steeds meer.
quote:
Je bent zelf droevig, met jequote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Overal staat Bauer, zelfs op zijn officiele site en fotos en dergelijke, als dit een poging tot trollen is dan ben je wel heel droevig
Dat heb ik elke keer bij die tweequote:Op maandag 7 september 2009 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Duitse volkszanger Franz-Adolf Bauer
[ afbeelding ]
Waarom twijfelen mensen überhaupt of Penisbaard aan het trollen isquote:Op maandag 7 september 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Overal staat Bauer, zelfs op zijn officiele site en fotos en dergelijke, als dit een poging tot trollen is dan ben je wel heel droevig
Je bedoelt Jack Bouwerquote:Op maandag 7 september 2009 21:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Er is maar 1 Bauer en dat is Jack Bauer
Ja jonge ik zit hier de hele tijd met facepalmsquote:Op maandag 7 september 2009 21:16 schreef Afwazig het volgende:
Jezus wat zitten er een domme mensen op FOK!. Elke mongool weet toch dat het Bouwer is?
Een kloon met 13k postsquote:
Ik ben overtuigd.quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee hoor maar vooral blijven geloven dat het Bauer is als gerespecteerde users als TNA Penisbaard Afwezig en ik zeggen dat het Bouwer is.Keep it up guys.
Jij bent zeker zo'n type die denkt dat je username Afwazig is?quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef Afwazig het volgende:
Type dan in ieder geval mijn naam goed.
Afwazig? Hoe kom je daar nou weer bij? Het is nog steeds Afbazig hoorquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die denkt dat je username Afwazig is?
Dat zijn dan ook achterlijke imbecielen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee hoor maar vooral blijven geloven dat het Bauer is als gerespecteerde users als TNA Penisbaard Afwazig en ik zeggen dat het Bouwer is.Keep it up guys.
die van maurice klopt ook helemaal niet, als ie bij dat verkeerslicht gaat lopen, doet ie 2x namelijk, want je ziet die neger op de achtergrond twee hele andere dingen doenquote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik vind die van maurice de tekkel irritanter.
Waarom? Omdat die spast loopt als een robot met de klaptyfus.
Kunnen robots dan de klaptyfus krijgen?
Ja.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
die van maurice klopt ook helemaal niet, als ie bij dat verkeerslicht gaat lopen, doet ie 2x namelijk, want je ziet die neger op de achtergrond twee hele andere dingen doen
Waarom ik daarop let? Omdat negers altijd verdacht zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |