Dus dat.quote:Op maandag 7 september 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
Ah
Gaarne bewijs van de aanwezigheid van SHE,
Link plsquote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
er is al een foto van she geplaatsten ik heb dr ''live'' gezien
zoek maar, stond in 1 van de 7 FB topics over de napraat van de meet, ik denk 5 of 6quote:
Of het linkje wordt door iemand anders geplaatst.quote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoek maar, stond in 1 van de 7 FB topics over de napraat van de meet, ik denk 5 of 6
Mijn geheimpjequote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
De niet-komers lijken meer foto's te hebben dan de komers. Heb je die vandaan Loveless?
De meet was erg gezellig![]()
.
Ruk zequote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn geheimpje![]()
Jullie denken in het geniep te meeten muahahha maar Loveless ziet alles
Kijk naar die ene foto wiseguyquote:Op maandag 7 september 2009 20:02 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Ondersteun je betoog met foto's!
Jaquote:
Maar hij is zo fout, dat begin alleen alquote:
Het voelde alweer helemaal vertrouwd!quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
westerschelde? Hulst? Wat is dit nou allemaal voor geleuter?
Wat een tegenvaller zo op de maandag ....quote:Op maandag 7 september 2009 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie hoor ik nou? Martijn en Nolius nog steeds?
Ik ben afgesloten van de buitenwereld, dus zelfs dat geleuter is welkom Martijnquote:Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller zo op de maandag ....
180 minuten in twee uurquote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe lang moeten ze vol lullen vandaag?
Volgens mij is dat Leslie die van rtl aan de rechterkant.quote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef belangenberenkuil het volgende:
http://farm3.static.flickr.com/2525/3893223181_0f97798d31.jpg
Wie is wie op de foto?
Is wel een baanrecord voor nodig vandaagquote:
* doppendoosch koppeltje duikeltquote:Op maandag 7 september 2009 @ 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
MissBliss links, SHE rechts.
Jongens, kom op, doe 's wat interessants.Jullie kunnen het!
En reken maar dat je die vandaag niet meer kwijt raakt.quote:
Carnaval Festival is nog erger, vraag maar aan Tallyquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef Sj0rSz het volgende:
Je zal maar de hele dag bij Monsieur Cannibale moeten staanLig je 's nachts op bed, hoor je dat deuntje nog
Dat is ook een schoolvoorbeeld inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Carnaval Festival is nog erger, vraag maar aan Tally
Liefffffffffquote:
Kijk eens of ze daar afwasteilen hebben; ik heb mijne net gemold.quote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef doppendoosch het volgende:
Nou ik wandel even naar de supermarkt, dus wacht nog even met madness tot ik terug ben!
WTF dat is hetzelfde deuntje geewoonquote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef belangenberenkuil het volgende:
Bij deze plaat krijg ik een: het is stil aan de overkant gevoel.
quote:
ja ik dacht ook eerst dat we die kregen tot ik de titel hoordequote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef belangenberenkuil het volgende:
Bij deze plaat krijg ik een: het is stil aan de overkant gevoel.
Volgequote:Op maandag 7 september 2009 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk eens of ze daar afwasteilen hebben; ik heb mijne net gemold.
tuurlijk, anders was ik hier niet.quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het wel naar je zin hier he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |