abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72538280
Leonardo zal wel weer de pannen van het dak spelen zodat vervolgens iedereen weer roept dat we hem nooit hadden mogen laten gaan
pi_72538354
ik kom er pas net achter dat Leo bij NAC speelt dit seizoen.
  maandag 7 september 2009 @ 23:33:19 #78
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72538812
Bekerfinale Feyenoord - Ajax? Nou, dat wordt dan een wedstrijd zonder publiek als die finale in De Kuip of DeArenA wordt gespeeld.

NAC? Nou ... we zullen het zien.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72538915
Finale over 2 wedstrijden zou dan de beste optie zijn vanuit KNVB oogpunt, maar als liefhebber/ fan is 1 finale natuurlijk veel gaver.
pi_72538932
quote:
Vertonghen hoopt toch op rentree zondag

7 september 2009 RvN

Na zijn terugkeer in Amsterdam en een onderzoek bij de clubarts van Ajax, is Jan Vertonghen een stuk positiever over zijn blessure. Werd hem gisteren nog duidelijk gemaakt in België dat hij minimaal twee tot drie weken uit de roulatie is, nu denkt hij mogelijk het duel van aanstaande zondag al te halen. In een reactie bij het programma Voetbal International liet hij weten dat het net aan zal zijn of hij dan kan spelen.
Jammer Barca....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72539165
Zie hem toch een stuk liever in het centrum dan een Wielaert bijv.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_72539700
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:20 schreef Foca het volgende:

[..]

Dan stond je denk ik vlakbij ons, aangezien wij dat liedje bedacht hebben

Ik stond onderaan. Rood zwarte capuchon ben ik. (en ja zoals gezegd ik voelde me zo ziek als een hond dus jas over mn hoofd etc:P)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72539852
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:01 schreef kalinho het volgende:

[..]

Ik stond onderaan. Rood zwarte capuchon ben ik. (en ja zoals gezegd ik voelde me zo ziek als een hond dus jas over mn hoofd etc:P)
quote:
fruitvlieg87 (2 maanden geleden) Toon Verbergen +4 Gemarkeerd als spam Antwoorden Aaight ik zie mezelf:P Rood-zwarte capuchon vooraan
En iedereen mag het weten xD
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72540068
Ik geef wel vaker comments op youtube videos anders.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72540199
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:15 schreef kalinho het volgende:
Ik geef wel vaker comments op youtube videos anders.
Maakt mij niet uit hoor Vond het wel geinig dat het er stond.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72540806
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Hier was ik bij

Eerst de hele dag zuipen met honderden Ajacieden in de biertenten op Oktoberfest. Dat was prima, die moffen in hun lederhosen wisten niet wat ze zagen
[ afbeelding ]

Toen naar het stadion en GRUWELIJK op je broek krijgen terwijl je hoort dat het op de omloop los gaat. Hoor het stadion nog:
Bayeren - VIERRR!!!!
Ajax - NULLLL!!!!
Danke schon - BETTE SEHR!!!

Toen nog het stadion uit tussen een cordon van bloedagressieve ME-moffen met valse herders

Goh wat een nare herinneringen heb ik aan deze dag!!

Ladderzat in dat koude kut Munchen met die kut makaay, ben blij dat ik op een gegeven moment dronken in slaap ben gevallen, wat een wanvertoning was dat!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 8 september 2009 @ 00:55:49 #87
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72540842
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Goh wat een nare herinneringen heb ik aan deze dag!!

Ladderzat in dat koude kut Munchen met die kut makaay, ben blij dat ik op een gegeven moment dronken in slaap ben gevallen, wat een wanvertoning was dat!
Dat was inderdaad dramatisch.De reis was super maar de wedstrijd verpestte alles
  dinsdag 8 september 2009 @ 01:02:47 #88
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72540931
Ik heb een beetje het idee dat niemand daar nuchter die wedstrijd bekeken heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72541080
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat niemand daar nuchter die wedstrijd bekeken heeft.
Dat zou zomaar eens goed kunnen ja haha, wat een feest was het in die bierhal
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:57:25 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72542911
Kan er zondag helaas niet bij zijn: werken. Maar als we maar winnen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72543193
Kaarten Timisoara thuis besteld
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72543903
Waarom moet dat nou weer zo lang duren met die werkvergunning van Pantelic?
Of zit de Servische bond weer eens tegen?

Toen die Parker moesten vrijgeven voor Twente duurde dat ook totdat de FIFA hem maar vrij gaf.
pi_72543943
Duurt toch altijd een week of drie minimaal?

Vrijgegeven worden door een bond is wat anders dan een werkvergunning door een regering, Prosac.
pi_72544049
Ik meende dat ook gelezen te hebben, dat men ook moest wachten op bericht uit Servie. Vandaar. Parker moest ook een werkvergunning, want geen EU.
Atouba ging toch wel vrij rap? Das ook geen EU speler.
quote:
"Daarom moet ik snel terug naar mijn land om dat te regelen. Maar binnen een paar dagen moet als het goed is alles in orde zijn."
Aldus Pantelic bij zijn aantrekken. Ik vermoed dat de schuld dan ook daar ligt hoor.
Zou het kunnen dat hij zich gedurende zijn transfervrije periode weer heeft ingeschreven bij de Servische bond?

Bij transfers van spelers uit dergelijke landen lijkt het altijd gezeur te zijn.
pi_72544170
Naar mijn weten is een werkvergunning altijd via het ministerie van BZ; de bonden hoeven de speler alleen maar vrij te geven, maar dat heeft verder niets te maken met het wel of niet toekennen van een werkvergunning.

En dat het altijd zo lang duurt, tsja; bureaucratie he. Moeten ze maar uit de EU komen .
pi_72544306
Bureaucratie
quote:
Hoe vraagt u de tewerkstellingsvergunning aan?
Stuur de aanvraag op tijd naar het WERKbedrijf, uiterlijk vijf weken voordat de tewerkstellingsvergunning moet ingaan. Zo kan het WERKbedrijf op tijd een beslissing nemen. U kunt de procedure het beste tien weken voordat u de buitenlandse werknemer wilt laten werken, starten. Dat is de termijn voor de vacaturemelding (vijf weken) plus de aanvraagtermijn (vijf weken).
Volgens google is er geen uitzonderingsregeling voor voetballers.. En de verkorte procedure bestaat ook niet meer.
Iemand die er meer van weet, of er toch een andere regeling is voor voetballers? Of dat je alvast een tewerkstellingsvergunning mag aanvragen zonder er een werknemer aan te koppelen?
Ben nu wel benieuwd eigenlijk.

Ik maak er wel even een apart topic voor aan.

[ Bericht 37% gewijzigd door Prosac op 08-09-2009 10:26:16 ]
pi_72545239
quote:
Als trainer maakte Martin Jol de soms nietsontziende media in Engeland en Duitsland mee. Ondanks deze ervaringen heeft de trainer van Ajax toch moeite met hoe de pers zich in Nederland opstelt.

"Als je bij Ajax zit, ventileren honderd mensen in de media hun mening over je," zegt Jol in Sportweek. "Er zijn personen die daarvoor weglopen of daaraan ten onder gaan. Ik niet. Ik heb de Duitse en de Engelse pers meegemaakt. Die kunnen meedogenloos zijn, terwijl er gasten tussen zitten die het voetbalverstand van een kip hebben. 'Jol wisselde een spits voor een spits en leidde zo de nederlaag in', dat soort teksten. Maar de trainers zeggen in het buitenland nooit iets over elkaar."

Dat gebeurt daarentegen wel in Nederland. Voor Jol is dit derhalve nieuw. "Het is allemaal zogenaamd amusement, die talkshows. Zeljko Petrovic denkt dat hij de beste vriend van Jack van Gelder is. Maar Jack zegt gewoon op tv: 'Er zitten allemaal ic-en bij Ajax: Petrovic, Lemic, Pantelic.' Naast dat het feitelijk onjuist is, wordt het gezegd op een toon die bijna discriminerend is. Dat is keihard."

Ook op de manier waarop hij zich kleedt kwam kritiek. Jol lijkt er lak aan te hebben. "Het is dat jullie ernaar vragen, maar eigenlijk vind ik het van de zotte dat ik daarover uitleg moet geven. Ik zal het één keer doen, anders blijven die vragen komen. Ik heb niets tegen een mooi pak, loop er vier keer in de week in, maar liever niet als ik aan het werk ben. Ik ben de hele tijd bezig met die spelers. Zelfs tijdens de warming-up. Dan zit een trainingspak met sportschoenen beter dan een warm pak met kalfsleren schoenen waarin je zweet als een otter."

Co Adriaanse betoogde recentelijk dat het volgens hem 'not done' is om als Ajax-trainer een pet te dragen, hetgeen Jol doet. Ook van deze woorden lijkt de Scheveninger niet onder de indruk. "Met de kledingsponsor heb ik prima afspraken, daar ben ik heel professioneel in. En die pet... Ik heb een foto hangen in mijn kamer van Rinus Michels met een pet op. Stefan Kovács droeg er ook een. Dat waren geen onprofessionele trainers volgens mij. Ach, laten we erover ophouden. Het is verspilde energie."
http://www.goal.com/nl/ne(...)l-media-in-nederland

En gelijk heeft hij.
pi_72545853
Wat een meesterlijke coach is het toch ook, knap dat hij zulke (idiote) kritiek naast zich kan leggen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:23:46 #99
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72545859
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 01:02 schreef Silenus het volgende:
Mijn maaginhoud ligt nog steeds in het stadion
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:39:51 #100
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72547755
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef Seam het volgende:
Wat een meesterlijke coach is het toch ook, knap dat hij zulke (idiote) kritiek naast zich kan leggen.
Inderdaad. Als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat hij de uitdrukking "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" uitgevonden heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')