quote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Hetiszover het volgende:
Zoetermeer is nog wel vol te houden.
Ik nomineer Rotterdam-Noord, Utrecht Zuilen, Utrecht Overvecht, Utrecht Kanaleneiland, Amsterdam Slotervaart en Amsterdam Oud Zuid-Oost.
Ik zit precies in het midden van het linkse rode vlak van Amsterdam.quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelukkig zit ik net niet in het rode gebied bij rotterdam
Wat ben je dan?quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed topic. Randstad!
Randstad figuren die mij nu gaan quoten met "Boer" of "Provinciaal
"
Daar word je dood gevonden, in de Randstad word je levend gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
DAAR wil je niet dood gevonden worden.
Want?quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
DAAR wil je niet dood gevonden worden.
Maar dalijk komen ze allemaal hierheenquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Het komt vanzelf een keer onder water te staan
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.quote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Het komt vanzelf een keer onder water te staan
quote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Blijf dan lekker bij je koeien stomme kutboer.![]()
Enne, de rest van Nederland redt het niet zonder de Randstad.
Die vriendelijke gristenen op de Biblebelt willen ze wel opvangen. Mits ze niet meer op zondag fietsen en de meisjes geen broeken meer dragen natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.
Niks mis met jullie omgeving, als ik na het lang weekendje maar weer naar huis kan.quote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Maargoed dan gaan misschien jullie verkeerde gedachten weg als jullie er zelf een keer zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Wupppie het volgende:
ik vind almere prachtig
Typisch, mijn vrouw was blij dat ze eindelijk een idioot ontmoette waardoor ze Den haag kon ontvluchten.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vind Den Haag mooier dan mn eigen woonplaats
Hangt wrs van de plaats in DH afquote:Op maandag 7 september 2009 18:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Typisch, mijn vrouw was blij dat ze eindelijk een idioot ontmoette waardoor ze Den haag kon ontvluchten.
quote:
Ja inderdad, kankerbende daar.quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Bommen op Rotterdam is trouwens WEL altijd een goed idee
quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef Hetiszover het volgende:
Apeldoorn, op de Veluwe
[ afbeelding ]
Amsterdam, in de Randstad.
[ afbeelding ]
precies ze kunnen rotterdam gewoon niet hendelenquote:Op maandag 7 september 2009 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Rotterdam is alleen voor mensen die er mee om kunnen gaan. Veel mensen in dit topic kunnen dat dus duidelijk niet.
Wat kunnen ze niet?quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef Mestras het volgende:
[..]
precies ze kunnen rotterdam gewoon niet hendelen
whahha negers!!!! whahaha owwww spannend negersssss van die enge zwarte mensen bwoeohooeoequote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef emokid het volgende:
Ik heb in één dag Rotterdam meer negers gezien dan in mijn hele leven.
De ArenA is inderdaad een smerig lelijk stinkstadion.quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef Hetiszover het volgende:
Apeldoorn, op de Veluwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zegt meer over je beperkte boeren-wereld dan over Rotterdam.quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef emokid het volgende:
negers? dan heb je de amsterdamse wiggers nog nooit gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 18:27 schreef humordenaar_ het volgende:
[..]
whahha negers!!!! whahaha owwww spannend negersssss van die enge zwarte mensen bwoeohooeoe
Jij moet zeker ook altijd lachen als je het woord 'homo' hoort?
sukkel
2 bommen zijn voldoende.... ik zeg: hiroshima en nagasaki (ofzoiets)quote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef LXIV het volgende:
Je hebt wel heel veel clusterbommen nodig om zulke grote oppervlaktes effectief te vernielen. Ik denk dat de ouderwetsche tapijtbombardementen meer effect zullen hebben.
[ afbeelding ]
Daar krijgen we in de rest van Nederland ook last van, ben ik bang.quote:Op maandag 7 september 2009 18:33 schreef Biskwie het volgende:
[..]
2 bommen zijn voldoende.... ik zeg: hiroshima en nagasaki (ofzoiets)
kwestie van goed mikkenquote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar krijgen we in de rest van Nederland ook last van, ben ik bang.
Voor de boertjes hier: De Bijlmer zuigt inderdaad maar niet zo hard. Dit zijn foto's van de sloop van een flat dus geen dagelijks plaatjequote:Op maandag 7 september 2009 18:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijlmer, ook Amsterdam.
Geboren in de Bijlmer. En daar wonen al veel negers, dus dat zegt wel iets. Voortaan even wachten met je verzinselen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je beperkte boeren-wereld dan over Rotterdam.
Je moet ook niet meteen naar de KFC gaan als je naar Rotterdam komt.quote:Op maandag 7 september 2009 18:47 schreef emokid het volgende:
[..]
Geboren in de Bijlmer. En daar wonen al veel negers, dus dat zegt wel iets. Voortaan even wachten met je verzinselen.
Als je de Fat Man op het centrum van Rotterdam mikt is de directe schade tot ongeveer aan Schiedam. Valt mee dus.quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar krijgen we in de rest van Nederland ook last van, ben ik bang.
quote:
Kom eens achter je beeldscherm vandaan, kneus.quote:Op maandag 7 september 2009 18:21 schreef emokid het volgende:
Stoerquote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kom eens achter je beeldscherm vandaan, kneus.
Zo ben ik nou eenmaal.quote:
...quote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef Mr.Talisker het volgende:
Sinds wanneer hoort almere bij de Randstad?
Nee, dan waren Den Haag, Amsterdam en Utrecht nu ook zo sfeerloos als Rotterdam.quote:Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ts bombardeerd bijna alleen maar polders
Als Nederland zich in 1940 niet had overgegeven was je droom uitgekomen TS
Ik zie een klein voetbalstadion en een lelijke echoput. Als je dan een echt stadion wilt posten post dan een foto van De Kuip.quote:Op maandag 7 september 2009 18:17 schreef Hetiszover het volgende:
Apeldoorn, op de Veluwe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat maakt Rotterdam juist bijzonder. Mooie oude binnenstad ok, maar er moet ook een stad zijn ( noem nou niet Almere oid want dat is geen stad... ) die zich onderscheid van de rest van Nederland.quote:Op maandag 7 september 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Niks tegen goeie ouwe Roffa though, maar het heeft gewoon geen oude binnenstad meer.
Buitenlanders wel, dus die komen dan ook massaal in R' dam wonenquote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef Mestras het volgende:
[..]
precies ze kunnen rotterdam gewoon niet hendelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |