quote:Op maandag 7 september 2009 17:52 schreef Hetiszover het volgende:
Zoetermeer is nog wel vol te houden.
Ik nomineer Rotterdam-Noord, Utrecht Zuilen, Utrecht Overvecht, Utrecht Kanaleneiland, Amsterdam Slotervaart en Amsterdam Oud Zuid-Oost.
Ik zit precies in het midden van het linkse rode vlak van Amsterdam.quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Gelukkig zit ik net niet in het rode gebied bij rotterdam
Wat ben je dan?quote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goed topic. Randstad!
Randstad figuren die mij nu gaan quoten met "Boer" of "Provinciaal
"
Daar word je dood gevonden, in de Randstad word je levend gevonden en naar het ziekenhuis gebracht.quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
DAAR wil je niet dood gevonden worden.
Want?quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
DAAR wil je niet dood gevonden worden.
Maar dalijk komen ze allemaal hierheenquote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Het komt vanzelf een keer onder water te staan
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.quote:Op maandag 7 september 2009 17:58 schreef remlof het volgende:
Het komt vanzelf een keer onder water te staan
quote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.
quote:Op maandag 7 september 2009 17:54 schreef cheqy het volgende:
Blijf dan lekker bij je koeien stomme kutboer.![]()
Enne, de rest van Nederland redt het niet zonder de Randstad.
Die vriendelijke gristenen op de Biblebelt willen ze wel opvangen. Mits ze niet meer op zondag fietsen en de meisjes geen broeken meer dragen natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 18:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
En dan gaan we met zijn allen bij jullie wonen. Gezellig.
Niks mis met jullie omgeving, als ik na het lang weekendje maar weer naar huis kan.quote:Op maandag 7 september 2009 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Maargoed dan gaan misschien jullie verkeerde gedachten weg als jullie er zelf een keer zijn
quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Wupppie het volgende:
ik vind almere prachtig
Typisch, mijn vrouw was blij dat ze eindelijk een idioot ontmoette waardoor ze Den haag kon ontvluchten.quote:Op maandag 7 september 2009 18:05 schreef Het_hupt het volgende:
Ik vind Den Haag mooier dan mn eigen woonplaats
Hangt wrs van de plaats in DH afquote:Op maandag 7 september 2009 18:07 schreef cheqy het volgende:
[..]
Typisch, mijn vrouw was blij dat ze eindelijk een idioot ontmoette waardoor ze Den haag kon ontvluchten.
quote:
Ja inderdad, kankerbende daar.quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef Doopy-X- het volgende:
Bommen op Rotterdam is trouwens WEL altijd een goed idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |