quote:Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef Maurice0183 het volgende:
Dan vind ik een mening van een ander totaal NIET belangrijk, maar ik vind het WEL leuk om reactie's erop te horen.
Er staan de letters L & W.quote:Op maandag 7 september 2009 17:53 schreef Opperkwal het volgende:
Volgens mij staat er Love. Die Laugh Now, Cry Later tatoeage is wel mooi trouwens.
Als ik een hemd aan heb dan zie je hem niet, alleen met blote barst.quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef Meddo het volgende:
Waarom heb je die tatoo in hemelsnaam daar zitten? Echt zo een makkelijk plek als je er even snel naar wilt kijken. Want daar heb je hem immers voor... Om aan iedereen te showen en om er zelf van te genieten.
Dus je vindt het leuk om totaal NIET belangrijke dingen te horen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:47 schreef Maurice0183 het volgende:
Dan vind ik een mening van een ander totaal NIET belangrijk, maar ik vind het WEL leuk om reactie's erop te horen.
quote:Op maandag 7 september 2009 18:19 schreef MASD het volgende:
Doe wat je hart je ingeeft, wees vrij als een zigeuner!
de W = van Wilma (mijn moeder)quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef wuh het volgende:
Je vindt onze meningen niet belangrijk, maar vraagt e vervolgens wel naar![]()
Ik vind het niks, maar ik ben wel benieuwd wat die L&W voorstellen, je eigen naam? Je vader en moeders initialen? Of heeft het een 'diepere' betekenis?
Over die toekomstige tattoo: ik zou het zelf nooit doen, maar het is jouw lichaam:P Wat wil je er nou mee duidelijk maken?
Ik leef van dag tot dag, want morgen is je niet beloofd.quote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef draaijer het volgende:
Tja, 1 tattoo is er al 1 teveel. Maar ik hoor dat mensen vaak een 2e en of meer nemen nadat ze de stap hebben gezet.
Voordat je zoiets laat zetten, kijk een vooruit. Wat als je straks als vader achter een kinderwagen loopt. Wat als je een keer een company event hebt en 1 van je tattoo's is zichtbaar. Wat als je wat ouder wordt. Past het dan nog bij je. Of is dit al een gepasseerd station?
Nou en, dan ben je 60 ...quote:Op maandag 7 september 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
Ik vind beide tatoeages overigens afschuwelijk. Om maar te zwijgen hoe het eruit ziet als je 60+ bent met een verouderde huid.
En je hebt een woonboot? Die ligt in de Amstel?quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Maurice0183 het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag, want morgen is je niet beloofd.
Nee geen woonboot, ik woon in een 2 onder 1 kap huis @ Gorinchemquote:Op maandag 7 september 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je hebt een woonboot? Die ligt in de Amstel?
Dat kan je toch serieus zeggen. Toch? Hoe kan je dan nu wat opbouwen. What if..quote:Op maandag 7 september 2009 18:36 schreef Maurice0183 het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag, want morgen is je niet beloofd.
Maaaaaar... ik heb ze niet opzichtbare plekken behalve met blote barst.
Wat ben jij simpel van geest. De meeste mensen denken na over tats. Zo heeft TS een tattoo genomen om zijn liefde voor zijn ouders voor altijd bij zich te dragen. Als je je daarvoor schaamt doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat kan je toch serieus zeggen. Toch? Hoe kan je dan nu wat opbouwen. What if..
Zie je jezelf over het strand lopen met je vrouw en kinderen en dan die tattoo's op je lijf. Ik moet er niet aan denken. Misschien had ik het vroeger wel gaaf gevonden, maar ik zou er enorm veel spijt van krijgen.
Hey het is een mening. Als het je dwars zit fine. Ik vraag me alleen af what if. Het antwoord is ik leef van dag tot dag.. That to me is een verbazingquote:Op maandag 7 september 2009 18:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat ben jij simpel van geest. De meeste mensen denken na over tats. Zo heeft TS een tattoo genomen om zijn liefde voor zijn ouders voor altijd bij zich te dragen. Als je je daarvoor schaamt doe je iets verkeerd.
Wat is er mis met op het strand lopen met vrouw en kinderen en tattoos op je lijf?quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef draaijer het volgende:
Dat kan je toch serieus zeggen. Toch? Hoe kan je dan nu wat opbouwen. What if..
Zie je jezelf over het strand lopen met je vrouw en kinderen en dan die tattoo's op je lijf. Ik moet er niet aan denken. Misschien had ik het vroeger wel gaaf gevonden, maar ik zou er enorm veel spijt van krijgen.
Tja, ik kan me voorstellen dat mensen het nu even mooi vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je altijd dezelfde smaak hebt. Persoonlijk (is mijn meningquote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat is er mis met op het strand lopen met vrouw en kinderen en tattoos op je lijf?
Nee, zo kom je ook niet over.quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef draaijer het volgende:
Tja, ik kan me voorstellen dat mensen het nu even mooi vinden, maar ik kan me niet voorstellen dat je altijd dezelfde smaak hebt. Persoonlijk (is mijn mening) vind ik het een beetje ordinair. Misschien dat ik wel een conservatieve lul ben, maar ik vind het not done. Tevens kan het wel enorm tegenwerken in je carriere. Als je kinderen mocht krijgen, vind ik dat je moet voorleven. Dan is dit naar mijn idee niet een passend voorbeeld. Ik begrijp als je het erg zwart / wit zou vinden, maar het is mijn gevoel wat ik probeer te omschrijven. Overigens zit ik hier niet te bashen!
Bedoel je nou het onderwerp of bedoel je het ontwerp? Want met trash heeft dit vrijwel niets te maken als je kijkt naar de achterliggende betekenisquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb die tattoo al vaker voorbij zien komen. M.i. niet erg origineel. Heeft ook een beetje trailer trash sfeertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |