sissend geluid duurde ongeveer 2 seconden, daarna was de band leegquote:Op maandag 7 september 2009 17:24 schreef Cacciatore het volgende:
Dus, de spijker slaat een enorme scheur in jouw band maar toch hoor je een sissend geluid? I ain't buying this one.
Dat weet ik dus niet aangezien ik hier nog maar 2 weken woonquote:Op maandag 7 september 2009 17:28 schreef crossover het volgende:
50 euro?? Jij gaat zeker met je kapotte band naar een fietsenmaker?
Als je een beetje normale fiets hebt en je weet waar je moet zijn, ben je nog geen tientje kwijt.
Jeweettoch, hij is universiteit enzow dus hij pakte snel die geodriehoek jewaaaits.quote:
Geen idee waar je woont, maar ik durf er een fiets op te zetten dat je voor een tientje een degelijke fiets kunt vinden bij het stationquote:Op maandag 7 september 2009 17:29 schreef Jeej het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet aangezien ik hier nog maar 2 weken woon
Goed punt. FF een bijvoeglijk naamwoord wegpoetsen.quote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Cacciatore het volgende:
Verkopen ze nieuwe fietsen voor een tientje bij stations? Dat is nieuw voor mij.
Ja! Of nou ja...De gemeente haalt fietsen van het station (die niet goed geparkeerd waren etc) en verkoopt die dan weer door voor 25 euroquote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Cacciatore het volgende:
Verkopen ze nieuwe fietsen voor een tientje bij stations? Dat is nieuw voor mij.
Dus de gemeente steelt fietsen?quote:Op maandag 7 september 2009 17:42 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ja! Of nou ja...De gemeente haalt fietsen van het station (die niet goed geparkeerd waren etc) en verkoopt die dan weer door voor 25 euro
Mwa...ze hangen er eerst een briefje op dat 'ie weg moet...En als ie er dan 2 maand later nog staat, halen ze hem wegquote:Op maandag 7 september 2009 17:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus de gemeente steelt fietsen?
Je kan toch wel de band vervangenquote:Op maandag 7 september 2009 17:35 schreef Jeej het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Niet als er een scheur in de band zit, een gaatje lukt me nog wel
Kan je beter zelf zo'n fiets met een briefje eraan weghalen. Kost het je niks.quote:Op maandag 7 september 2009 17:51 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Mwa...ze hangen er eerst een briefje op dat 'ie weg moet...En als ie er dan 2 maand later nog staat, halen ze hem weg
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
leipe band als je er 50 euro voor moet betalen
quote:[b]Op maandag 7 september 2009 17:22
subklacht: 50 euro voor een nieuwe band moeten betalen dankzij mongolen die spijkers laten slingeren op de weg
Ik voel je pijnquote:Op maandag 7 september 2009 18:16 schreef nuldertien.net het volgende:
Ik net ook de tweede lekke band deze week gehad potjandikeme!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |