Nee ik weet dat het zo klinkt maar koop maar fiery wasabi dan snap je precies wat ik bedoelquote:Op maandag 7 september 2009 16:40 schreef Trannellius het volgende:
Oh, is dit het kijk-mij-tegen-pittig-eten kunnen topic, of zit ik hier verkeerd?
Je kan niet tegen pittig eten , maar toch koop je het ?quote:Op maandag 7 september 2009 16:40 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee ik weet dat het zo klinkt maar koop maar fiery wasabi dan snap je precies wat ik bedoel
ik kan namelijk niet tegen pittig eten maar dit is gewoon echt niet pittig
verwachte reactiequote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Je kan niet tegen pittig eten , maar toch koop je het ?Wat ben je dan voor pauper ?
Ja dat is wel raar, dat hoort iets minder scherp te zijn volgens de pringles can.quote:Op maandag 7 september 2009 16:43 schreef 8108139dpths het volgende:
De chili schijnt wel goed pittig te zijn... die maar eens proberen dan...
verwachte reacties mogen niet meer in KLBquote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef Bomil het volgende:
[..]
verwachte reactie, ik wou het gewoon proberen?
jij gaf een verwachte reactie, oenquote:Op maandag 7 september 2009 16:44 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
verwachte reacties mogen niet meer in KLB
ja maar.. maar dat is niet extremequote:Op maandag 7 september 2009 16:53 schreef Fha het volgende:
Gewoon de oude pringles Hot & Spicydie is lekker
(ook niet heel scherp maar ach)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |