37quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:38 schreef Twinkly het volgende:
[..]
brr
Met hoeveel weken is hij uiteindelijk geboren?
Ja. Ik realiseerde het me pas onlangs, maar ze lag ook bij de 20 weken echo al in stuit en bij iedere controle daarna ook. Ze draait wel van haar ene op haar andere zij, maar nooit van boven naar beneden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Xenia, jij hebt toch een baby in stuit? Wat ik me nou afvroeg, was de kleine al ergens tijdens de helft van de zwangerschap in een stuit en zo blijven liggen of heeft de baby ook nog anders gelegen? De mijne schijnt het ook erg lekker te vinden om met het hoofd omhoog te liggen, tenminste bij elke echo ligt die zo.
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:41 schreef Linda2205 het volgende:
Twinkly, misschien heb ik het gemist, maar hoe was het op je werk vrijdag?
Waarom twijfel je over het draaien?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:03 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ja. Ik realiseerde het me pas onlangs, maar ze lag ook bij de 20 weken echo al in stuit en bij iedere controle daarna ook. Ze draait wel van haar ene op haar andere zij, maar nooit van boven naar beneden.
Er is op zich nog wel wat ruimte voor haar om te draaien, maar ik denk niet dat ze dat nog gaat doen.
Vrijdag een afspraak voor moxatherapie en dan het weekend heel hard duimen dat ze gaat draaien. Zo niet, dan maandag een afspraak in het ziekenhuis om te proberen haar te gaan draaien. Maar ik weet nog niet zeker of ik die wel door zal laten gaan.
Nou Mef, wie weet morgenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:07 schreef mefke79 het volgende:
Terug van de vk met stickertje. Alles netjes, voor de afwisseling toch weer wat aangekomen +14 nu, dus geen probleem. En verder is het afwachten...
Oja, wel even gevraagd hoe of wat met overtijd lopen, maar ze doen hier pas inwendig onderzoek met 41 weken, dus dat duurt nog 2 weken. Manlief heeft de laatste tijd het idee dat het wel eens de 9de zou kunnen worden. MOoi, want dat is morgen!
Troel, lastig dat gerommel! Wel fijn dat je nog gewoon in en uit bad kunt zelf. En Linda, wat de juiste kant van een bed al niet kan doen he...Komt me bekend voor.
Ik zit keurig met mijn benen over elkaarquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Wilden jullie weten of het een jongen of meisje wordt tijdens de 20-weken echo? En waarom deze keuze?
Persoonlijk kom ik er niet uit wat ik wil.wil het niet weten, dus ik neig wel die kant op...
Het draaien schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn en ook voor de baby niet zonder gevaren. Plus de kans dat de bevalling spontaan in gang wordt gezet. En ook dat ik denk dat ze niet voor niks liever in stuit ligt, dus moet ik dat dan gaan forceren? Ik ben er nog lang niet uit geloof ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:07 schreef Twinkly het volgende:
Waarom twijfel je over het draaien?
En weet je al of je een keizersnede of een stuitbevalling wilt in het geval dat ze niet draait?
Je moet gewoon met een dikke zwarte stift een pijl op je buik zetten en dan in fel licht gaan staan "hier is de uitgang!!!"
Bij onze eerste en tweede was er nog geen standaard 20 weken echo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef DJRandall het volgende:
Wilden jullie weten of het een jongen of meisje wordt tijdens de 20-weken echo? En waarom deze keuze?
Ja, daarom heb ik ook twijfels. Ik heb ook nog niet zoveel met mijn buik. Hiervoor heb ik een miskraam gehad en het heeft ons twee jaar gekost om zwanger te worden. Lijkt wel of ik me emotioneel een beetje heb afgesloten van wat er in mijn buik gebeurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij Ruben wilden we het niet per se weten, we waren toen voornamelijk benieuwd of alles goed was. Toen alles goed bleek te zijn hebben we inderdaad gevraagd of de echoscopiste had kunnen zien wat het was en die liet het ons ook zien.
Bij deze wilde ik het heel graag weten. Ik heb de eerste maanden van deze zwangerschap eigenlijk compleet geen gevoelens voor deze baby gehad en ik hoopte dat het weten wat het wordt, waardoor het allemaal wat echter werd, voor mij het gevoel zou versterken en dat deed het gelukkig ook. Toen ik eenmaal wist wie er in mijn buik leefde, had ik gewoon veel meer liefde over voor die kleine ofzo (weet niet zo goed hoe ik dat moet zeggen).
Nee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Wij willen het wel graag weten. Ik ben van mening dat het sowieso een verrassing is, of dat nu bij rond de 20 weken is of bij de bevalling. Daarna heb ik bij de bevalling nog zo veel verrassingen te gaan (hoe ziet hij/zij eruit, is hij/zij gezond, hoe voel ik mezelf etc.) dat dan de verrassing van het geslacht misschien een beetje ondersneeuwt. Daarnaast is het ook gewoon praktisch (maar ik doe wel een 2nd opinion met een pretecho, want anders durf ik waarschijnlijk toch nog niet echt los te gaan op jurkjes of stoere kleding). Ook maakt het het voor ons wat 'echter', we kunnen ons er dan meer een beeld bij vormen, al meer 'ons kindje'. En tot slot zijn we gewoon ontzettend nieuwsgierig aangelegdquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Persoonlijk kom ik er niet uit wat ik wil.wil het niet weten, dus ik neig wel die kant op...
Wij wilden het weten omdat we het allemaal al spannend genoeg vonden, plus het feit dat we geen neutrale kamer, spulletjes en kleren wilden. We weten nu dat we een jongetje krijgen en kunnen nu ook helemaal los op jongens gerelateerd spul. En geheim houden voor anderen doen we ook niet. Iedereen mag weten dat we een jongetje krijgen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:12 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
ow, die heb ik dan gemist. Wat wordt de naam?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Alleen de naam houden we stil voor onze omgeving. Maar niet voor jullie![]()
Oh en ik kwam twee collega's tegen, de ene negeerde me volkomen en de andere vroeg heel hypocriet hoe het met mijn zwangerschap gaat. Ja, daar ga ik gezellig met jou over babbelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:04 schreef Twinkly het volgende:
Dat had ik eigenlijk helemaal niet verteld.
Het heeft een uur gekost om een nieuw paswoord aan te vragen, toen ik uiteindelijk ingelogd was was het in een minuutje gepiept. Het enige wat ik moest doen was invoeren: 3 november 2009![]()
Nu alleen nog afwachten of ik een bevestigende brief thuis krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |