abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 17:36:32 #26
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72524025
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:30 schreef ymme het volgende:
Hier voelde ik gisteren toch echt duidelijk een baby in mijn buik
Als ik op mijn buik lig (en hoe toevallig, net al BJ las ik een boek)

Geweldig, appart gevoel. Het mag van mij veeeeel vaker voorkomen
Geweldig is dat hè... niets zo mooi als dat gevoel voor de eerste keer herkennen als écht babygetrappel

Ik blijf het mooi vinden, en hier staan ze in rijen opgesteld om het ook te mogen voelen (de kinderen dus )
pi_72524081
quote:
Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Tan het volgende:

[..]

Geweldig is dat hè... niets zo mooi als dat gevoel voor de eerste keer herkennen als écht babygetrappel

Ik blijf het mooi vinden, en hier staan ze in rijen opgesteld om het ook te mogen voelen (de kinderen dus )
Helemaal mee eens! Echt geweldig!
Hier gaat de buik soms inderdaad helemaal tekeer, het is ook al heel goed zichtbaar van de buitenkant!
  maandag 7 september 2009 @ 17:42:03 #28
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72524212
Toen ik nog nooit zwanger was geweest vond ik het maar een eng idee, zo'n levend en bewegend schepsel in mijn buik Ik denk dat ik teveel naar de film 'Alien' heb gekeken. Het is namelijk helemaal niet eng
pi_72524313
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:51 schreef seilram het volgende:
Kwam even spieken of er al iets aan de gang was bij Serpente of Mefke... maar dat ziet er allemaal nog rustig uit
Nope, maar we kunnen er altijd een mijlpaal tegenaan gooien:

Mijlpáááááál! Vandaag nog maar 13 dagen!
  maandag 7 september 2009 @ 17:48:38 #30
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72524447
Hellow peoples Hoe gaat het met mijn mede-dikkies? Ik zag in het voorbijgaan dat Troel in elk geval is goedgekeurd (yay! ) en dat Faja zich nog niet opnieuw heeft gemeld. Nog even doorduimen dus

Ik ga strakjes foto's maken met mijn beste vriendinnetje en onze partners. Deels voor onszelf, deels voor een foto-dingie van mijn broertje (die zit op de fotovakschool). Dus eerst moeten we bizarre foto's maken voor zijn project en daarna mogen we voor de privé ook een beetje Vind het wel erg leuk, stiekum!

Ow, en de muurstickers voor de babykamer zijn vandaag binnengekomen, én het Eerste Pakje ook! Hiep hoi! En dan ga ik nu een shitload een kohl op mijn hoofd smeren zodat mijn wallen niet zo erg meer opvallen. Heb inderdaad weer lekker liggen spoken vannacht (wat ik dus al twee weken bijna aan de lopende band doe, maar meestal mag ik dan niet mijn telefoon pakken van mezelf, omdat ik dan helemáál niet meer ga slapen)..

Ehm, nouja, beetje een klein postje voor nu (nouja zeg!), maar de kohl is erg dringend! Dagdag!
3!
pi_72525042
We zijn weer thuis. De echo mevrouw kon de weefselstreng niet meer vinden. Dat kan betekenen dat de kleine het weg drukt door zijn grote en gewicht of dat hij het heeft stuk geschopt. Beide kunnen geen kwaad en mocht het nog aanwezig zijn en wordt het weg gedrukt dan hindert hem dat niet in zijn groei. Ze wou wel perse alle 10 de vingers gestrekt zien want het schijnt dat zo een weefselstreng kan betekenen dat een kindje in de eerste embrioale (als je het zo schrijft) fase de vingers of teentjes met het weefsel verstrengeld zijn waardoor de groei niet volledig is. Kortom het had kunnen betekenen dat hij niet vol groeide teentjes of vingertjes zou hebben. Maar niks van dat alles, zo ver ze dat kunnen zien op een echo. Hartje zag er ook mooi uit en verders vond ze het allemaal mooi uit zien.

Ik ben dus opgelucht en van mij mag die roze wolk nou wel binnen drijven en mij tot de bevalling dragen.
  maandag 7 september 2009 @ 18:07:59 #32
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72525084
Wat een heerlijk nieuws Faja!!!!
pi_72525130
Faja
pi_72525290
Super Faja! Nu kan het grote genieten beginnen!
pi_72525818
Fijn Faja.....
pi_72525838
oeh, Mefke aan het rommelen... dat houden we even in de gaten...
  maandag 7 september 2009 @ 18:32:12 #37
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72525861
Wat een heerlijk nieuws Faja! Voel je je gerustgesteld?
Ymme! Je kindje voor het eerst voelen! Ben je nu nog verliefder dan je al was?
Heb je een lekkere vakantie gehad Davinia? Hoe is het nu met je bewegingsgestel?

Ik heb me net als Sterrenmunt (nav van haar post en wat heen en weer ge-pm) ook aangemeld voor het onderzoek in het Erasmus MC. Aanstaande donderdag heb ik de eerste afspraak daar!
Ik vind 't doodeng maar toch ook heel erg leuk!
Op deze manier kan ik mijn steentje bijdragen aan de medische wetenschap en krijg ik elke week, als alles goed gaat, een echo.
Natuurlijk had ik dolenthousiast over het stukje 'inwendige echo' heengelezen. Mijn ogen hebben een eigen partij opgericht voor in de struisvogelpolitiek geloof ik.

Donderdag ben ik nog maar 6 weken; dat is volgens mij te vroeg om het hartje te zien kloppen? Google geeft wat tegenstrijdige resultaten. Wat zijn jullie ervaringen?
A grand adventure has begun.
pi_72525972
Faja

en @Ymme, bijzonder moment he?? en wat toevallig en ik was ook ongeveer net zo lang zwanger als jij nu bent... (geloof 16 weken en 5 dagen ofzo...)

en ik ben nu al moe!!
eerst gewoon werken; toen vergadering scholingscommissie, toen werkvergadering, net thuis, snel gegeten en nu zo richting sporthal...
en o ja, daarna nog een borrel

wat zal ik vandaag goed slapen!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 7 september 2009 @ 18:42:58 #39
265732 Keshet
pi_72526209
Nu ál moe BJ?
Ik denk dat een hoop mensen na de activiteitenkalender die jij vandaag hebt afgewerkt 't al eerder opgegeven zouden hebben! Luister naar je lichaam. Niet alleen nu maar altijd. Moe = moe!

Ik stortte vorige week steeds zo rond half 4 in, dan begon ik echt asociaal te gapen.
Gelukkig gaat dat na een heerlijk relaxweekendje thuis een stuk beter!
pi_72526293
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef Keshet het volgende:
Wat een heerlijk nieuws Faja! Voel je je gerustgesteld?
Ymme! Je kindje voor het eerst voelen! Ben je nu nog verliefder dan je al was?

Nog verliefder, kan dat dan
  maandag 7 september 2009 @ 18:48:26 #41
265732 Keshet
pi_72526380
quote:
Op maandag 7 september 2009 18:45 schreef ymme het volgende:

[..]

Nog verliefder, kan dat dan
Zo te lezen wel!
pi_72526399
ff snel, want ik ga onderuit op de bank, spannend he Keshet, en die inwendige echo's, volgens mij went het wel, net als een uitstrijkje voelt het denk ik (hoop ik). Bij die inwendige echo moet je trouwens een lege blaas hebben, itt een uitwendige echo.

@ faja, fijn dat alles goed is!

@ ymme, leuk je kleintje voelen.
pi_72526689
Faja, hoezee!
pi_72526893
Faja, joepie!

En mijsje, als dat rommelen is, dan doe ik dat al een week ofzo. Ik kan er niet meer van worden, we zien wel, ik ga er maar vanuit dat ik de laatste 17 september mama wordt dit bevalt. Iemand moet de laatste zijn, toch?

En keshet, inwendige echo's zijn echt niet eng of vervelend, vond ik dan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72527276
Ik vond een inwendige echo ook niet vervelend, alleen een onhandige houding als je tegelijk ook nog het schermpje wilde zien
pi_72527724
freecell hoe moet je liggen dan? Onderstebovenbinnenstebuiten? Ik neem aan als bij huisarts of gyn?
pi_72527810
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef sterrenmunt het volgende:
freecell hoe moet je liggen dan? Onderstebovenbinnenstebuiten? Ik neem aan als bij huisarts of gyn?
Bij het echocentrum (eerste termijn-echo). Ik moest op mijn rug liggen met mijn billen iets omhoog, maar het scherm zat aan mijn voeteneinde ter hoogte van mijn tenen.
Dus het koste me aardig wat spierkracht van mijn buik om het te zien
  maandag 7 september 2009 @ 19:26:37 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72527883
Faja,wat fijn!
Keshet, lief dat je het vraagt. de rug is nu helemaal prima, de rest verkeert in verschillende stadia van baggerheid. van pijn in het hele been tot enkel scheuten bij het schaambeen. ik ben vooral bang hoeveel ernstiger het ng gaat worden, verder heb ik maar te accepteren dat het zo is en te genieten van de schopjes

Al heeft mevrouw een paar nachten geleden een uitbraakpoging gedaan rammen met die elleboog/knie/voet tegen mijn buikwand! ik werd wakker van het geknal in mn buik! en toen was het de dag erna erg rustig. vast bijslapen van de nachtelijke escapade

was er eigenlijk nws over de nekplooi van didydoos? het laatste wat ik had gelezen was de kans van 1 op 130.
en werkt ymme nog steeds? of inmiddels volledig in de ziektewet?
freecell, hoe is jouw gestel?

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 07-09-2009 22:05:41 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72528230
voor Faja en alle teentjes en vingertjes! Hoeven ze die in elk geval bij de geboorte niet meer te tellen

@sterremunt en keshet, ik heb bij de eerste keer echo ook een inwendige echo gehad omdat uitwendig nog niet heel goed beeld gaf (inwendig bleek nog beroerder ) maar ik vond het niet vervelend of zo... wel raar misschien. En bij ons in het echocentrum projecteren ze de boel op de muur waar je naartoe kijkt, dus hoefde ik gelukkig ook geen spannende houding aan te nemen om het te zien (wel met handen onder de billen vanwege het inwendige gedoe). Viel alleszins mee hoor...

Ymme heeft de baby gevoeld Hoe cool is dat!?!

Davinia, wat rot dat je je (op de rug na) nog steeds zo bagger voelt zeg... erop! (helpt vast niet, maar het gaat om het idee )

BJ, doe effe lekker actief joh... Nou ja, als jij je er goed bij voelt, dan is het prima (toch?)! Persoonlijk baal ik enorm dat ik mijn favoriete sport niet meer mag uitoefenen... dus begrijp het heel goed dat jij in elk geval nog doet wat kan!

Troel goedgekeurd

Incantrix veel plezier zo/nu! Ben benieuwd naar de plaatjes.
pi_72528316
quote:
Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Faja,wat fijn!
Keshet, lief dat je het vraagt. de rug is nu helemaal prima, de rest verkeert in verschillende stadia van baggerheid. van pijn in het hele been tot enkel scheuten bij het schaambeen. ik ben vooral bang hoeveel ernstiger het ng gaat worden, verder heb ik maar te accepteren dat het zo is en te genieten van de schopjes

Al heeft mevrouw een paar nachten geleden een uitbraakpoging gedaan rammen met die elleboog/knie/voet tegen mijn buikwand! ik werd wakker van het geknal in mn buik! en toen was het de dag erna erg rustig. vast bijslapen van de nachtelijke escapade

freecell, hoe is jouw gestel?
Auw Davina Klinkt pijnlijk allemaal, inclusief uitbraakpoging! Gelukkig heb ik nog nooit gehoord van een baby die door de buik heenschopte, maar anders had ik me bij L. ook zorgen gemaakt denk ik
Toen had ik op het einde een buik die zelfs aan de buitenkant blauw was van het schoppen

HIer bagger trouwens. Mijn rug voelt letterlijk aan alsof ik op de grond gesmeten ben en iemand er héél hard op getrapt heeft. Precies bij de SI gewrichten. Auw!
Ik ga zo ff weer kruikje maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')