Geweldig is dat hè... niets zo mooi als dat gevoel voor de eerste keer herkennen als écht babygetrappelquote:Op maandag 7 september 2009 17:30 schreef ymme het volgende:Hier voelde ik gisteren toch echt duidelijk een baby in mijn buik
![]()
Als ik op mijn buik lig (en hoe toevallig, net al BJ las ik een boek)![]()
Geweldig, appart gevoel. Het mag van mij veeeeel vaker voorkomen
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Geweldig is dat hè... niets zo mooi als dat gevoel voor de eerste keer herkennen als écht babygetrappel
Ik blijf het mooi vinden, en hier staan ze in rijen opgesteld om het ook te mogen voelen (de kinderen dus)
Nope, maar we kunnen er altijd een mijlpaal tegenaan gooien:quote:Op maandag 7 september 2009 16:51 schreef seilram het volgende:
Kwam even spieken of er al iets aan de gang was bij Serpente of Mefke... maar dat ziet er allemaal nog rustig uit
Nog verliefder, kan dat danquote:Op maandag 7 september 2009 18:32 schreef Keshet het volgende:
Wat een heerlijk nieuws Faja! Voel je je gerustgesteld?
Ymme! Je kindje voor het eerst voelen!Ben je nu nog verliefder dan je al was?
Bij het echocentrum (eerste termijn-echo). Ik moest op mijn rug liggen met mijn billen iets omhoog, maar het scherm zat aan mijn voeteneinde ter hoogte van mijn tenen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef sterrenmunt het volgende:
freecell hoe moet je liggen dan? Onderstebovenbinnenstebuiten?Ik neem aan als bij huisarts of gyn?
Auw Davinaquote:Op maandag 7 september 2009 19:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Faja,wat fijn!
Keshet, lief dat je het vraagt.de rug is nu helemaal prima, de rest verkeert in verschillende stadia van baggerheid. van pijn in het hele been tot enkel scheuten bij het schaambeen. ik ben vooral bang hoeveel ernstiger het ng gaat worden, verder heb ik maar te accepteren dat het zo is en te genieten van de schopjes
Al heeft mevrouw een paar nachten geleden een uitbraakpoging gedaanrammen met die elleboog/knie/voet tegen mijn buikwand!
ik werd wakker van het geknal in mn buik!
en toen was het de dag erna erg rustig. vast bijslapen van de nachtelijke escapade
freecell, hoe is jouw gestel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |