abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 16:41:11 #276
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72586509
Thnx Twinkly, gaat goedkomen En néé, niet nóg een kikker! Niet samen opsluiten hoor, da's zielig idd..
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, dat dus
En TARA heeft genoeg salaris voor alle vaste lasten, maar van mijn inkomen leven we zeg maar
Daarbij heeft onze vraagouder ook een vet probleem als ik afhaak Ze kan al bijna geen opvang krijgen voor mijn verlof...
Juistja, dat maakt het echt niet simpel nee. Maar die pijn in je lijf is ook zoiets Begrijp ik het goed dat je de kindertjes in de middag opvangt? Ik trap vast open deuren in hoor, maar zou je in de ochtend niet de rust kunnen nemen of oefeningen doen ofzo waar de pijn minder erg van wordt? Sterkte met je dilemma in elk geval, ik benijd je niet

Owja, over tekenfilmfiguurtjes op kleding: hoeft van mij ook niet zo. Hoewel ik als ik een meisje zou krijgen waarschijnlijk wél een collectie Hello Kitty zou hebben gehad hoeft niet alles Winnie de Pooh of weet ik veel te zijn. Nijntje vind ik dan wel weer lief, maar die kleding is vaak ook soberder. Heb trouwens wel een Teigetje t-shirtje en een teigetje-pakje voor de beeb klaarliggen, maar meer als een paar kleine items vind ik niet hip.

Stiemie, fijn dat je een snellere kuur hebt gekregen en dat het verder ok is bevonden allemaal. En hoei, hoe naar ben ik als ik dat plan tegen al te stressige moeders ga onthouden? Ik weet bijna zéker dat ik daar mijn moeder ook nog eens mee op afstand kan houden bij een uitvoerige stress-aanval

Sobootje, haha, maar als de chocolaatjes lekker waren mag dat toch best? De pepernoten (jaja, tisk-tisk) die ik voor tijdens de film had aangeschaft zijn ook al voor een groot deel verdwenen.. En dan vanavond in de stad weer geen trek hebben in eten

Davinia, goedgekeurd én een meedenkende VK, helemaal goed

Lily, , ik hoopte toch eigenlijk wel het tv kijken beperkt te kunnen houden hoor Géén tv vind ik ook weer te ver gaan (al kijken wij zelf helemaal geen tv, ik kan je nog een annekdote vertellen van een telefoontje aan de KPN over een kapotte ontvanger, een telefoniste die zich verontschuldigde in het kwadraat en hele verhalen hield over hoe vervelend dat was en mijn lief die droogjes antwoordde "oh, maar het is niet zo erg hoor, eigenlijk is 'ie al een maand of 4 kapot maar we vergaten telkens te bellen"), maarja..

Huups, die moeder van jou, haha! Briljant!

Martine, fijn te horen dat jij er ook weer een stickertje bij hebt Jammer alleen dat dat gesprek nogal anders was als verwacht (ik denk dat zo'n mens heel moe van me zou worden, ik zou echt zó veel willen weten, ik ben er zo bang voor..)

Ssserpente, dat is precies de spijker op z'n kop: nu weet ik gewoon zeker dat er niemand is die iets anders kan beweren of kan gaan lopen pushen. We mogen blij zijn dat het nu gaat zoals het gaat en als het nog slechter wordt moet ik weer minder gaan werken. Als de pijn onder controle is maar er nog wel veel aanhoudende harde buiken zijn is het gewoon niet anders, en dat is dus hoe het bij mij werkt.. Vervelend dat het achteraf zo stressen was om je mama mee te nemen, dat lijkt me best een opgave inderdaad. Niet dat haar iets kwalijk te nemen is want zo bedoelt ze het niet, maar het komt op zo'n moment wel op jou af allemaal, dat lijkt me echt lastig. Gelukkig is je bloeddruk in elk geval een stuk netter nu, en vrijdag weer terug naar de VK hieromtrent?

Twinkly, zulke kleding vind ik ook geweldig, ik vind ook dat er baby-bandshirts moeten komen (of zouden die er al zijn? *start google op* ), dat is hip

Troel, ik hoop dat ik het 'later' ook voor elkaar zal krijgen er zo mee om te gaan. Waakzaam zijn voor zulke dingen is volgens mij het halve werk

BJ, pff, da's een flinke dag dan. Nu lekker met de pootjes omhoog!

En ondanks dat plakweer ging dat tukje bij mij hardstikke prima hoor.. Al werd ik wel wakker door oververhitting volgens mij, bluh!
3!
pi_72586849
Ja joh!

die moeten wij ook nog bestellen!
En er zijn veel meer te vinden

edit: oh maar die is voor peuters
deze is vanaf 6 mnd http://store.metallica.com/store/store.asp?nProductId=1987
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 9 september 2009 @ 16:56:38 #278
95408 Incantrix
pi_72587123
Oh, hip! Heb ondertussen inderdaad al het één en ander gevonden! Dead Kennedys, David Bowie, Ramones, Jimi..

*bookmarkt*
3!
pi_72587189
deze zijn grappig:
http://www.lilsquirttees.com/

vooral copy-paste voor een tweeling
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 9 september 2009 @ 17:11:25 #280
95408 Incantrix
pi_72587710
Whaha, die zijn inderdaad té droog echt, als ik dat aan mijn lief laat zien heeft hij spontaan spijt dat er geen tweeling inzit Wel jammer, kan geen bandshirts vinden van Fear Factory, Strapping Young Lad en Meshuggah en dat soort.. Nouja, dat zien we nog wel even. Er ligt al wel een klein Lowlands-shirtje voor hem klaar trouwens
3!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:16:03 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72587888
Alle 3 oktober dames zijn ook weer goedgekeurd!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:17:17 #282
95408 Incantrix
pi_72587930
Haha, fijn Rocka Hoest met je velletje op de buik?
3!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:20:01 #283
190853 RockabeIIa
pi_72588028
nou die ziet er niet uit, droog, vlekkerig, pukkelig en met verse streepjes
De jeuk is nog niet helemaal weg maar al wel stukken beter!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:21:07 #284
95408 Incantrix
pi_72588071
Bluh, naar.. Maar in elk geval fijn dat het niet meer jeukt, dáár wordt je echt zó naar van..

Ok, lezen is niet mijn sterkste vak: fijn dat het niet meer te érg jeukt, ik hoop op meer beterschap binnen zeer korte tijd voor je, Rocka!
3!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:30:59 #285
190853 RockabeIIa
pi_72588419
De vk zei dat het wel getriggered kon zijn door de zwitsal en dat de rest hormonaal is... Niks nieuws dus. Gewoon louter pech.
  woensdag 9 september 2009 @ 17:33:10 #286
95408 Incantrix
pi_72588490
Gemeen hoor Nouja, het goede nieuws is dan wel dat het niet iets is dat je na je zwangerschap nog heel erg hoeft te verwachten. Het lijkt me helemaal naar als je vanaf nu gewoon te pas en te onpas zulke reacties kreeg tot in het einde der dagen.

Pff, nou, ik ga de katten maar eens voeren en op weg naar de bios, kan ik tenminste rustigaan doen, ik zit me nu al rot te zweten
3!
pi_72588705
Gelukkig is de jeuk een stuk minder, Rocka, Jeuk sucks! en streepjes trouwens ook
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Lily, , ik hoopte toch eigenlijk wel het tv kijken beperkt te kunnen houden hoor Géén tv vind ik ook weer te ver gaan
Daar doelde ik niet helemaal op, dames. Jullie vatten mijn punt niet.
Maar goed, laat maar (en ik moet toch lachen om jullie idealen )
pi_72588965
meeeen, jullie gaan hier veel te snel, dat kan ik toch nooit bijhouden! For the record dan maar, de inwendige echo viel echt meer en ik had een knipperend hartje!

Eer ik dit geplakt heb zijn jullie weer 4 pagina's verder. Maar las minder jeuk, bios, benen omhoog, chocolade (juk dat vinnik echt vies) en wortels. Iedereen veel plezier vanavond!
  woensdag 9 september 2009 @ 17:47:27 #289
190853 RockabeIIa
pi_72588998
Yeah! Een knippertje! Mooi sterrenmunt!
pi_72589096
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef sterrenmunt het volgende:
meeeen, jullie gaan hier veel te snel, dat kan ik toch nooit bijhouden! For the record dan maar, de inwendige echo viel echt meer en ik had een knipperend hartje!

Eer ik dit geplakt heb zijn jullie weer 4 pagina's verder. Maar las minder jeuk, bios, benen omhoog, chocolade (juk dat vinnik echt vies) en wortels. Iedereen veel plezier vanavond!

jeeeeeuhhh sterrenmunt!!! wat fijn voor jullie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72590191
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Thnx Twinkly, gaat goedkomen En néé, niet nóg een kikker! Niet samen opsluiten hoor, da's zielig idd..
[..]

Juistja, dat maakt het echt niet simpel nee. Maar die pijn in je lijf is ook zoiets Begrijp ik het goed dat je de kindertjes in de middag opvangt? Ik trap vast open deuren in hoor, maar zou je in de ochtend niet de rust kunnen nemen of oefeningen doen ofzo waar de pijn minder erg van wordt? Sterkte met je dilemma in elk geval, ik benijd je niet
Opvang is hier van 8.30 tot 18:30, dus ook 's morgens. Alleen ik krijg 's middags vaak pas echt last.

Yeeeey Sterrenmunt
pi_72590422
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:37 schreef Stiemie het volgende:
...Ha werd net al door de verloskundige teruggebeld en ze hebben de huisarts gesproken en een eenmalig iets voor me klaarliggen bij de apotheek! Niks kuur van 2 weken, maar gewoon in 1 x klaar!
Stiemie kan je vertellen wat je gekregen hebt? Ik krijg normaal gesproken capsules om in te nemen (oraal) maar die mogen niet in de zwangerschap. Ben benieuwd wat er verder is wat in 1x keer werkt en wel mag...
pi_72590550
Sterrenmunt, fijn zeg
pi_72592529
Fijn Sterrenmunt!

Ik vind Nijntje echt heel leuk, we hebben er nu alleen maar kleertjes van. Het kamertje is redelijk neutraal, maar we gaan nog wel 5 kleine schilderijtjes ophangen van Nijntje. Ik vind Woezel en pip ook niet zo leuk

voor iedereen die is goedgekeurd!

@ Incantrix, ik wist helemaal niet dat je harde buiken niet kon voelen... Misschien heb ik er dan ook wel meer dan ik dacht... Mijn buik is soms ook redelijk hard overdag... Ga ik maar eens op letten.

Vandaag mijn eerste afspraak bij de fysio. Ik was doorverwezen door de vk ivm heupklachten. Zelf vond ik het wel meevallen, maar de vk vond dat ik er naar moest laten kijken. De fysiotherapeute vond het ook wel meevallen . Maar het is wel goed dat ik geweest ben. Ik heb tips voor mijn houding gekregen zodat het waarschijnlijk niet erger wordt. Ik hoefde niet meer terug te komen, tenzij het dus erger werd, dan kon ik altijd bellen.

[ Bericht 60% gewijzigd door Aoraki op 09-09-2009 19:44:17 ]
pi_72592610
Een voor Sterremunt!

Hier een beeb die serieus al een uurtje of twee probeert mijn ribben te breken. Niet dat 't em lukt, maar toch stug volhouden he....
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72592805
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:35 schreef Rubey het volgende:

[..]

Stiemie kan je vertellen wat je gekregen hebt? Ik krijg normaal gesproken capsules om in te nemen (oraal) maar die mogen niet in de zwangerschap. Ben benieuwd wat er verder is wat in 1x keer werkt en wel mag...
Het is een soort 'eitje' dat je eenmalig liefst 's nachts moet inbrengen. Ik zie wel dat het iets duurder is dan die irritante kuur van 2 weken. En dan te weten dat ik al een paar keer om zo'n eitje heb gevraagd bij de doktersassistente, maar dat dat volgens haar nooit kon tijdens de zwangerschap

Sterrenmunt wat fijn een knipperend hartje
pi_72592821
Een knipperend hartje in Sterremunt dr buik
  woensdag 9 september 2009 @ 19:53:04 #298
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72593169
Zelf deze week weer voor de klas gestaan (en staan op laarzen met hakken, 7 lesuur achter elkaar is achteraf niet al te slim met een bijna 28-weken-zwangere buik ) en dat ging goed . 5 van de 6 klassen relaxed en rustig en vriendelijk, 1 klas met wat weerstand, maar dat overwinnen we wel .

Alleen was daar dus het bericht dat een zwangere collega die niet veel verder is dan ik, is opgenomen in het ziekenhuis met absolute bedrust, vanwege een scheur in de baarmoeder. En dat vind ik dan zo heftig hè. Wat zou ik dan moeten, het zou me zomaar kunnen gebeuren, en dan zou ik niet voor mijn lieve kleine grote meisje kunnen zorgen, en wat dan? Moet ze dan bij mijn broer logeren, haar voogd, waar ze dolenthousiast op reageert maar die in een andere stad woont en zelf heel druk is? Of moet ze dan bij familie die vaker oppast logeren, wel hier in de buurt, of... of.... EN DAN SLAAT MIJN HOOFD OP HOL...

Hormonen .
  woensdag 9 september 2009 @ 19:53:45 #299
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72593197
Sterremunt, heerlijk voor jullie .
pi_72593204
Sterremunt knipperende hartjes zijn geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')