Thnx Twinkly, gaat goedkomen

En néé, niet nóg een kikker! Niet samen opsluiten hoor, da's zielig idd..
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef freecell het volgende:[..]
Nou, dat dus

En TARA heeft genoeg salaris voor alle vaste lasten, maar van mijn inkomen leven we zeg maar

Daarbij heeft onze vraagouder ook een vet probleem als ik afhaak

Ze kan al bijna geen opvang krijgen voor mijn verlof...
Juistja, dat maakt het echt niet simpel nee. Maar die pijn in je lijf is ook zoiets

Begrijp ik het goed dat je de kindertjes in de middag opvangt? Ik trap vast open deuren in hoor, maar zou je in de ochtend niet de rust kunnen nemen of oefeningen doen ofzo waar de pijn minder erg van wordt? Sterkte met je dilemma in elk geval, ik benijd je niet

Owja, over tekenfilmfiguurtjes op kleding: hoeft van mij ook niet zo. Hoewel ik als ik een meisje zou krijgen waarschijnlijk wél een collectie Hello Kitty zou hebben gehad hoeft niet alles Winnie de Pooh of weet ik veel te zijn. Nijntje vind ik dan wel weer lief, maar die kleding is vaak ook soberder. Heb trouwens wel een Teigetje t-shirtje en een teigetje-pakje voor de beeb klaarliggen, maar meer als een paar kleine items vind ik niet hip.
Stiemie, fijn dat je een snellere kuur hebt gekregen en dat het verder ok is bevonden allemaal. En hoei, hoe naar ben ik als ik dat plan tegen al te stressige moeders ga onthouden? Ik weet bijna zéker dat ik daar mijn moeder ook nog eens mee op afstand kan houden bij een uitvoerige stress-aanval
Sobootje, haha, maar als de chocolaatjes lekker waren mag dat toch best?
De pepernoten (jaja, tisk-tisk) die ik voor tijdens de film had aangeschaft zijn ook al voor een groot deel verdwenen.. En dan vanavond in de stad weer geen trek hebben in eten 
Davinia, goedgekeurd én een meedenkende VK, helemaal goed

Lily,

, ik hoopte toch eigenlijk wel het tv kijken beperkt te kunnen houden hoor

Géén tv vind ik ook weer te ver gaan (al kijken wij zelf helemaal geen tv, ik kan je nog een annekdote vertellen van een telefoontje aan de KPN over een kapotte ontvanger, een telefoniste die zich verontschuldigde in het kwadraat en hele verhalen hield over hoe vervelend dat was en mijn lief die droogjes antwoordde "oh, maar het is niet zo erg hoor, eigenlijk is 'ie al een maand of 4 kapot maar we vergaten telkens te bellen"), maarja..
Huups, die moeder van jou, haha!

Briljant!
Martine, fijn te horen dat jij er ook weer een stickertje bij hebt

Jammer alleen dat dat gesprek nogal anders was als verwacht (ik denk dat zo'n mens heel moe van me zou worden, ik zou echt zó veel willen weten, ik ben er zo bang voor..)

Ssserpente, dat is precies de spijker op z'n kop: nu weet ik gewoon zeker dat er niemand is die iets anders kan beweren of kan gaan lopen pushen. We mogen blij zijn dat het nu gaat zoals het gaat en als het nog slechter wordt moet ik weer minder gaan werken. Als de pijn onder controle is maar er nog wel veel aanhoudende harde buiken zijn is het gewoon niet anders, en dat is dus hoe het bij mij werkt.. Vervelend dat het achteraf zo stressen was om je mama mee te nemen, dat lijkt me best een opgave inderdaad. Niet dat haar iets kwalijk te nemen is want zo bedoelt ze het niet, maar het komt op zo'n moment wel op jou af allemaal, dat lijkt me echt lastig. Gelukkig is je bloeddruk in elk geval een stuk netter nu, en vrijdag weer terug naar de VK hieromtrent?
Twinkly, zulke kleding vind ik ook geweldig, ik vind ook dat er baby-bandshirts moeten komen (of zouden die er al zijn? *start google op* ), dat is hip

Troel, ik hoop dat ik het 'later' ook voor elkaar zal krijgen er zo mee om te gaan. Waakzaam zijn voor zulke dingen is volgens mij het halve werk

BJ, pff, da's een flinke dag dan. Nu lekker met de pootjes omhoog!
En ondanks dat plakweer ging dat tukje bij mij hardstikke prima hoor.. Al werd ik wel wakker door oververhitting volgens mij, bluh!