In dik twee jaar werkbezoeken, zakenreizen, belangrijke gasten huisvesten en gepaste relatiegeschenken geven.quote:
Omdat dezelfde mensen die zo makkelijk dit geld over de balk smijten, vaak dezelfde mensen zijn die tegen een gezin in de bijstand zeggen dat ze makkelijk moeten kunnen rondkomen van een paar euro's per dag...quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
In dik twee jaar werkbezoeken, zakenreizen, belangrijke gasten huisvesten en gepaste relatiegeschenken geven.
Dit is echt dikke peanuts, Hollandse zuinigheid, zeg maar.
En Yi-Long op de FP maar lekker correct links jammeren over corruptie en Belastinggeld verbrassen etc.
Twee jaar nog welquote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
In dik twee jaar werkbezoeken, zakenreizen, belangrijke gasten huisvesten en gepaste relatiegeschenken geven.
Dit is echt dikke peanuts, Hollandse zuinigheid, zeg maar.
En Yi-Long op de FP maar lekker correct links jammeren over corruptie en Belastinggeld verbrassen etc.
Wat niks met elkaar te maken heeft. Zakenreizen, zakelijke diners en ontvangst van gasten kost geld, volgens mij hoeven mensen in de bijstand daar zich niet echt druk over te maken aangezien zij daar nooit mee te maken hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat dezelfde mensen die zo makkelijk dit geld over de balk smijten, vaak dezelfde mensen zijn die tegen een gezin in de bijstand zeggen dat ze makkelijk moeten kunnen rondkomen van een paar euro's per dag...
That made my dayquote:
Het gaat erom dat je van mensen eist om met het absolute minimum tevreden te zijn, terwijl ze zelf dus wel heel makkelijk even wat luxe zaken af willen schrijven...quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat niks met elkaar te maken heeft. Zakenreizen, zakelijke diners en ontvangst van gasten kost geld, volgens mij hoeven mensen in de bijstand daar zich niet echt druk over te maken aangezien zij daar nooit mee te maken hebben.
Als dit bedrag nu door een persoon in 2 jaar was uitgegeven dan had je mischien een punt gehad maar dit is toch echt met geen mogelijkheid excessief te noemen.
Een gezin in de bijstand werkt ook 60 uur minder dan de ministers en staatssecretarissen en hebben alle tijd om het aanbiedingsbrood bij de ene super en de hamlappen van de andere super te halen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat dezelfde mensen die zo makkelijk dit geld over de balk smijten, vaak dezelfde mensen zijn die tegen een gezin in de bijstand zeggen dat ze makkelijk moeten kunnen rondkomen van een paar euro's per dag...
Ahhh laat me raden: een zanger lichte muziek ...quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Meddo het volgende:
[..]
Twee jaar nog wel![]()
Ik vind het voor één jaar nog wel aan de lage kant
quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat dezelfde mensen die zo makkelijk dit geld over de balk smijten, vaak dezelfde mensen zijn die tegen een gezin in de bijstand zeggen dat ze makkelijk moeten kunnen rondkomen van een paar euro's per dag... een baan moeten gaan zoeken
Een studentquote:Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef bendk het volgende:
[..]
Ahhh laat me raden: een zanger lichte muziek ...
verdikkeme ja, het gore lef. Voortaan moeten ze hun lunch maar halen bij de MAC. Dat maakt indruk.quote:
Dan dus ook nog met hun topambtenaren erbij geteld lees ikquote:Op maandag 7 september 2009 15:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
Als die 560.000 het totaal van alle ministers en staatssecretarisen is over de afgelopen 2 jaar dan is dat bedrg niet echt excesief te noemen. Wat mij betreft eigenlijk best een koopje. Hulde voor de Hollandse zuinigheid.
Komop, wie wil er nou uberhaupt een broodje van ¤600quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
verdikkeme ja, het gore lef. Voortaan moeten ze hun lunch maar halen bij de MAC. Dat maakt indruk.
Whahaha, een schilderij ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |