Le-zen.quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef BereNDD het volgende:
de kaas moet knapperig worden?? Rare tosti's eet je
Dat is idd handig. Minder kaas is geen optie, dan krijg je zo'n droge tostiquote:Op maandag 7 september 2009 14:18 schreef Roei het volgende:
Ik zorg altijd dat ik de kaas iets kleiner snij (qua oppervlakte) zodat als het smelt, de hele boterham bedekt wordt maar niet het ijzer.
Doop hem vervolgens in melk.quote:Op maandag 7 september 2009 14:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is idd handig. Minder kaas is geen optie, dan krijg je zo'n droge tosti
quote:Op maandag 7 september 2009 14:23 schreef wise het volgende:
Ts heeft een tosti-ijzer van het merk Princes of tomato¡¡
je denkt ook aan alles.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
Het moet er niet te lang in, de tosti moet een beetje zacht zijn![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef trovey het volgende:
Maak tosti's tegenwoordig in de oven, niet de vette hap uit de pan en niet het gedruip met een tostiijzer, ideaal!
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
je kan ze ook gewoon droog in de pan doen
of gewoon een doos kant en klare tosti's kopen en opwarmen in de magnetronquote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Da's bijna net zo erg als een natte tosti op je bordquote:Op maandag 7 september 2009 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
Het moet er niet te lang in, de tosti moet een beetje zacht zijn![]()
nog triester dat jij een tosti culinair vindtquote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Tosti's
Kijk mij eens een boterham met kaas eten maar wel een culinaire twist aan geven
bah wat ben jij een zuur persoon.quote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Tosti's
TTPquote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Tosti's
quote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef TNA het volgende:
[..]Laffe tosti's zijn dat. Een tosti moet goed bruin en knapperig zijn.
Werkt bij mij nooit op één of andere manier, of ze verbranden of ze zijn niet bruin te krijgenquote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Je brood aan de buitenkant insmeren met boter (geen margarine natuurlijk)quote:Op maandag 7 september 2009 15:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Werkt bij mij nooit op één of andere manier, of ze verbranden of ze zijn niet bruin te krijgen
En dan worden ze me weer te vetquote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Je brood aan de buitenkant insmeren met boter (geen margarine natuurlijk)
Nee, hij past er altijd helemaal in.quote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef star_gazer het volgende:
TIP: snijd de tosti niet door in driehoekjes. Scheelt al de helft.
Te vet van zo'n likkie boter? Dan moet je maar nooit op de verpakking van kaas kijken hoeveel vet daar in zitquote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan worden ze me weer te vet, nee oven is voor mij DE oplossing maar bedankt voor de tip
Helaas is dat niet afdoende.quote:Op maandag 7 september 2009 15:38 schreef Breathtaking het volgende:
Je moet zorgen dat de kaas binnen de korstjes ligt als je 'm erin doet, dan is er geen probleem.
Bij mij wel. En ik heb ook nog zo'n tosti ijzer dat het hele ding plet inclusief de kaas. Dus je doet gewoon iets foutquote:
Je zal er minder kaas op doen dan ik, maar ik vind dat een tosti veel kaas nodig heeft. Het maakt me rázend, ik zeg niet dat ik er een einde aan ga maken, maar het scheelt niet veel meer. RAAARGH.quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij wel. En ik heb ook nog zo'n tosti ijzer dat het hele ding plet inclusief de kaas. Dus je doet gewoon iets fout!
quote:Op maandag 7 september 2009 15:42 schreef Ranking_Joe het volgende:
alleen met zo'n tosti-ijzer maak je lekkere tosti's:
[ afbeelding ]
Natuurlijk, de kaas maakt de tostiquote:Op maandag 7 september 2009 15:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Je zal er minder kaas op doen dan ik, maar ik vind dat een tosti veel kaas nodig heeft. Het maakt me rázend, ik zeg niet dat ik er een einde aan ga maken, maar het scheelt niet veel meer. RAAARGH.
Ja zo eentje wil ik ook nog hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef star_gazer het volgende:
Die tosti-ijzers / broodroosters waar je je tosti's inhangt zijn trouwens baas; dan blijft je brood lekker luchtig en knapperig, zonder samengeperst te worden.
mijn ouders hebben er al 30 jaar een, en die troep uit zo'n elektrisch ding kan er bij lange na niet aan tippen.quote:
En dan dopen in een saus van Currysaus, beetje mayonaise en een theelepeltje sambal!quote:Op maandag 7 september 2009 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tosti's met ham kaas en salami.
Dat, zonder de sambalquote:Op maandag 7 september 2009 16:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan dopen in een saus van Currysaus, beetje mayonaise en een theelepeltje sambal!
Op school vroeger bij de kantine altijdquote:Op maandag 7 september 2009 16:50 schreef Otis. het volgende:
Mensen die tosti's met alleen kaas eten![]()
.
Onderschat de tosti niet.quote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Tosti's
Dit.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef 9611Niels het volgende:
De kaas die eruit is gelopen is juist lekker
Met die boter vind ik ze niet echt lekker, heeft niets met calorietjes te makenquote:Op maandag 7 september 2009 15:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Te vet van zo'n likkie boter? Dan moet je maar nooit op de verpakking van kaas kijken hoeveel vet daar in zit.
Dit is toch écht wel de post van het jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 14:34 schreef Trannellius het volgende:
Tosti's
goeden kik okequote:Op maandag 6 september 2010 18:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is toch écht wel de post van het jaar.²
Dat dus.quote:Op maandag 7 september 2009 14:19 schreef kikoooooo het volgende:
Koop een fatsoenlijk ijzer. De mijne veeg je zo schoon met een keukenpapiertje
Euh niet als het maakt (met ongeroosterd brood) in een tosti-ijzer. You trollin'.quote:Op maandag 6 september 2010 22:17 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
een tosti is voor janetten, het is croque monsieur.
Dan had je je tosti-ijzer van tevoren schoon moeten maken zoals in de handleiding staat.quote:Op maandag 6 september 2010 19:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is ook ranzig als je daadwerkelijk glimmende olie over de kaas ziet.²
Niemand maakt het tosti-ijzer schoon.. ooit!quote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Dan had je je tosti-ijzer van tevoren schoon moeten maken zoals in de handleiding staat.
Touché.quote:Op maandag 6 september 2010 23:04 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Niemand maakt het tosti-ijzer schoon.. ooit!
Ahja, wat is ditquote:Op maandag 6 september 2010 22:43 schreef PeZu het volgende:
is het een trend om tna topics te kicken ofzo
trollin trollin trollinquote:Op maandag 6 september 2010 22:35 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Euh niet als het maakt (met ongeroosterd brood) in een tosti-ijzer. You trollin'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |