+1 voor Starlaquote:Op maandag 7 september 2009 19:03 schreef starla het volgende:
dr Oz
Cristiano Ronaldo zijn de meningen altijd over verdeeld.....quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
starla, kom je woensdag het Hongaarse voetbalelftal succes wensen?
Die patser van een Cristiano Ronaldo mag niet op het WK verschijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Tuurlijk, maar Hongaars voetbal is vrij triest, ondanks de inspanningen van erwin koeman.quote:Op maandag 7 september 2009 19:05 schreef Ofyles2 het volgende:
starla, kom je woensdag het Hongaarse voetbalelftal succes wensen?
Die patser van een Cristiano Ronaldo mag niet op het WK verschijnen.
Balázs Dzsudzsákquote:Op maandag 7 september 2009 19:10 schreef starla het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Hongaars voetbal is vrij triest, ondanks de inspanningen van erwin koeman.
Weer die foto's met dat tasje.....quote:Op maandag 7 september 2009 19:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier valt in ieder geval te lezen dat hij ook niet zo populair is onder de vrouwen als iedereen denkt
Celebs Onflatteus op de Kiek # 78
Pffff.... PSV.....quote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Oja die ken ik wel
We zinguuuuuh forza forza forza PSV einhovuuuh eindhovuuuuh
+ 1quote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Electric Light Orchestra
2 woorden taart en Gaquote:Op maandag 7 september 2009 19:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb het pas online ergens gespeelt, het leek op Omahi of zoiets
Pai Gow eigenlijkquote:
quote:
ja, echt!quote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Nico_S. het volgende:
Nee, echt??
Moment, even een vraag verzinnen. (Had hier niet echt op gerekend.)
Weet je zeker dat je niet Jamaica, New York bedoelde?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, echt!
7 plaatsen in de VS heten New York,
3 plaatsen in Engeland
2 in Jamaica...
quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef Nico_S. het volgende:
Vergeleken metis voetbal zo traag als dikke stront...
http://nl.wikipedia.org/wiki/New_yorkquote:Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet Jamaica, New York bedoelde?Ik kan noch met Google Maps, noch met Wikipedia iets vinden. Wel de drie in Engeland..
cricket???quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Nico_S. het volgende:
Heee, sportliefhebbers.... De snelste teambalsport ter wereld!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |