abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72517060
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die schoffel mongolen die de boel hier elk jaar een beetje kaal gaan lopen hakken onder leiding van een 1 of andere opper mongool die de hele tijd loopt te schelden.
Zit je in je tuin hoor je die lui schelden op elkaar en dan gaan ze weer met die gods kolere klote snoeier bezig zodat je de hele dag in die takke herrie van ze zit.
Ze zouden die lui godverdomme een spreekverbod moeten geven want het is 1 en al domheid wat uit die bekken komt zetten. Het is toch ook droevig eigenlijk dat je zo je werkend leven door moet. Hebben die mensen geen ambitie. Ga dan gewoon zwerven ofzo alles beter dan bij de gemeente werken lijkt me.
pi_72517085
Hun schoffelhoopjes liggen ook altijd op het fietspad na een wegversmalling. Iedereen fietst natuurlijk gewoon door en dan mogen ze weer opnieuw gaan harken.
pi_72517114
En je dacht, i.p.v dat ik er wat van zeg open ik een topic op Fok! ha! dat zal ze leren!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_72517116
U MAD?
  maandag 7 september 2009 @ 13:27:24 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72517124
Wees blij dat ze je omgeving netjes houden, ondankbare eikel.
pi_72517138
Die schoffelaars krijgen de mogelijkheid om zelf geld te verdienen i.pv. thuis te zitten WW-uitkering trekken.
Daar komt nog bij dat het plantsoen er weer netjes uitziet en wat taalgebruik betreft ben jij niet veel beter met dat schelden van je.
pi_72517149
TS zit op een bierkratje in de voortuin aan een blikje te lurken, zich ergerend aan mensen die wél wat doen?
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72517184
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:28 schreef Anchor het volgende:
Die schoffelaars krijgen de mogelijkheid om zelf geld te verdienen i.pv. thuis te zitten WW-uitkering trekken.
Daar komt nog bij dat het plantsoen er weer netjes uitziet en wat taalgebruik betreft ben jij niet veel beter met dat schelden van je.
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
pi_72517191
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef TNA het volgende:
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 7 september 2009 @ 13:30:40 #10
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72517196
Die lui met zo'n hendig sjiek klein busje
*Hosselcopter*
pi_72517208
quote:
Omgeving netjes houden? Die mongolen kappen hier alles weg terwijl het zo mooi groen was.
pi_72517209
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen.
Dat zegt dan weer heel wat negatiefs over jou....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72517210
quote:

[..]

Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
nee, jij bent een ware intellectueel
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_72517229
quote:

[..]

Wat boeit het nou wat JIJ doet? In dat geval zou je kunnen beginnen je basisschool af te maken.
pi_72517310
Oh kijk, de TS voelt zich beter dan mensen die ook hard werken en dat naar hun opleidingsniveau
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_72517380
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Roi het volgende:
Oh kijk, de TS voelt zich beter dan mensen die ook hard werken en dat naar hun opleidingsniveau
Nou, met alle respect maar ik heb doorgaans niet het idee dat die gasten hard werken. Tenminste niet bij ons. Maar goed, beter dan dat ze in een bijstandsuitkering geparkeerd worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72517424
Wil jij schoffelen dan? Nee? Laat hun het dan lekker doen en houw je bek.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_72517425
TS in een ander topic..

waarom is alles zo godvergeten duur in NL
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Omdat al die paupers hier niet willen werken.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 7 september 2009 @ 13:41:15 #19
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_72517432
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef NoShitSherlock het volgende:
die takke herrie
puike woordspeling!
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
pi_72517433
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Roi het volgende:
Ik heb best respect voor een hardwerkende straat stenen legger. Die lui werken tenminste. Maar bij dat schoffel volk krijg ik altijd het gevoel dat ze werken omdat ze maar bezig gehouden moeten worden. Het staart elke voorbijganger na en je ziet gewoon dat ze maar wat aan het aankloten zijn.
  maandag 7 september 2009 @ 13:53:47 #21
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_72517693
quote:
Het is toch ook droevig eigenlijk dat je zo je werkend leven door moet
quote:
Zit je in je tuin ...
pi_72517732
quote:
ja, kom, laten we de mongolen met een taakstraf dankbaar zijn
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72517805
Wees blij dat ze het helemaal kaal snoeien, zo hoeven ze minder vaak terug te komen met hun herrie.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_72517884
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:41 schreef NoShitSherlock het volgende:

[..]

Ik heb best respect voor een hardwerkende straat stenen legger. Die lui werken tenminste. Maar bij dat schoffel volk krijg ik altijd het gevoel dat ze werken omdat ze maar bezig gehouden moeten worden. Het staart elke voorbijganger na en je ziet gewoon dat ze maar wat aan het aankloten zijn.
Ja, beter is het om gewoon niks aan onderhoud te doen zodat proleten als jij weer iets om over te zeiken hebben, namelijk metershoge begroeing achter hun tuin

stumper, die mensen verdienen hun geld toch op een eerlijke manier
  maandag 7 september 2009 @ 14:05:34 #25
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72517967
is je tuin ook weer winterklaar
Tot zover de kwaliteitspost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')