Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.quote:Op maandag 7 september 2009 13:28 schreef Anchor het volgende:
Die schoffelaars krijgen de mogelijkheid om zelf geld te verdienen i.pv. thuis te zitten WW-uitkering trekken.
Daar komt nog bij dat het plantsoen er weer netjes uitziet en wat taalgebruik betreft ben jij niet veel beter met dat schelden van je.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef TNA het volgende:
Wees blij dat ze je omgeving netjes houden, ondankbare eikel.
Omgeving netjes houden? Die mongolen kappen hier alles weg terwijl het zo mooi groen was.quote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef TNA het volgende:
Dat zegt dan weer heel wat negatiefs over jou....quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen.
nee, jij bent een ware intellectueelquote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
Wat boeit het nou wat JIJ doet? In dat geval zou je kunnen beginnen je basisschool af te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
Nou, met alle respect maar ik heb doorgaans niet het idee dat die gasten hard werken. Tenminste niet bij ons. Maar goed, beter dan dat ze in een bijstandsuitkering geparkeerd worden.quote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Roi het volgende:
Oh kijk, de TS voelt zich beter dan mensen die ook hard werken en dat naar hun opleidingsniveau
quote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Omdat al die paupers hier niet willen werken.
puike woordspeling!quote:Op maandag 7 september 2009 13:24 schreef NoShitSherlock het volgende:
die takke herrie
Ik heb best respect voor een hardwerkende straat stenen legger. Die lui werken tenminste. Maar bij dat schoffel volk krijg ik altijd het gevoel dat ze werken omdat ze maar bezig gehouden moeten worden. Het staart elke voorbijganger na en je ziet gewoon dat ze maar wat aan het aankloten zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 13:35 schreef Roi het volgende:
Oh kijk, de TS voelt zich beter dan mensen die ook hard werken en dat naar hun opleidingsniveau
quote:Het is toch ook droevig eigenlijk dat je zo je werkend leven door moet
quote:Zit je in je tuin ...
ja, kom, laten we de mongolen met een taakstraf dankbaar zijnquote:Op maandag 7 september 2009 13:27 schreef TNA het volgende:
Ja, beter is het om gewoon niks aan onderhoud te doen zodat proleten als jij weer iets om over te zeiken hebben, namelijk metershoge begroeing achter hun tuinquote:Op maandag 7 september 2009 13:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik heb best respect voor een hardwerkende straat stenen legger. Die lui werken tenminste. Maar bij dat schoffel volk krijg ik altijd het gevoel dat ze werken omdat ze maar bezig gehouden moeten worden. Het staart elke voorbijganger na en je ziet gewoon dat ze maar wat aan het aankloten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |