De verkiezingsbeloften van het CDA?quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Noem me 1 ding wat in NL goedkoper is dan in het buitenland.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
om voorbeelden te noemen:
Rijbewijs: goedkoper in polen
Games: goedkoper in azië en amerika
drank: goedkoper in duitsland en belgie
electronica algemeen: goedkoper in azië/japan
huizen: goedkoper in amerika
etc etc etc
Je moederquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Goede binnenwiet ?quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Open een topicquote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef Joppy het volgende:
Op deze manier kan je natuurlijk ook een rijtje maken met zaken die duurder zijn dan in NL............
Nederland welvarendquote:Op zondag 6 september 2009 22:15 schreef wazoomie het volgende:
Nederland is één van de meest welvarende landen ter wereld, logisch dat alles hier duurder is.
Het gaat in weinig landen zo goed als in Nederland hoor als je kijkt naar hoe we hier kunnen leven. Maargoed Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.quote:
quote:
Gas goedkoop? We zijn het enige land ter wereld waar de gasprijs totaal onterecht aan de olieprijs is gekoppeld. We zijn ook het enige land ter wereld waar de bevolking meer betaald voor de natuurlijk bronnen dan de inwoners van de landen waar ons natuurlijke bronnen heen geëxporteerd worden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Koewam het volgende:
Internet is hier heel goedkoop.
De supermarkt ook.
En gas.
Grapjas. Gemiddeld gezien misschien, maar de middenklasse is gewoon arm vergeleken met die van andere landen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:23 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het gaat in weinig landen zo goed als in Nederland hoor als je kijkt naar hoe we hier kunnen leven. Maargoed Nederlanders hebben altijd wat te zeiken.
neuh, geen zin in. Het boeit me eigenlijk ook niet zo. Ik woon in NL en ik heb te maken met de prijzen die hier gelden. Dus moet ik daar gewoon mee om kunnen gaan. Of het ergens duurder of goedkoper is, lekker belangrijk.....quote:
Ja klopt, in het oostblok, Amerika, Afrika en en Zuid Amerika is het veel beterquote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Grapjas. Gemiddeld gezien misschien, maar de middenklasse is gewoon arm vergeleken met die van andere landen.
Voor de middenklasse wel ja.quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja klopt, in het oostblok, Amerika, Afrika en en Zuid Amerika is het veel beter
Wat is daar grappig aan?quote:
Gast dat meen je niet.quote:
De sociale voorzieningen maken de middenklasse juist arm.quote:Op zondag 6 september 2009 22:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Gast dat meen je niet.
Noem eens vijf landen op in die streken waar de middenklasse het beter heeft, incl. sociale voorzieningen.
Maar noem eens vijf landen.quote:Op zondag 6 september 2009 22:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De sociale voorzieningen maken de middenklasse juist arm.
Frankrijk is het gratis (ook Sorbonne bijvoorbeeld)quote:Op zondag 6 september 2009 22:38 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben pauper en jullie niet, da's niet eerlijk!
Studeren in NL is goedkoper.
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.quote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef LXIV het volgende:
Studeren, gezondheidszorg, telecommunicatie zijn in Nederland relatief goedkoop.
Wonen en autorijden zijn in Nederland relatief duur.
boohoo, misschien verdienen ze daar ook relatief een stuk minder.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.
Je moet natuurlijk relatief kijken. Als de lonen veel lager liggen dan doen de prijzen dat ook. Hoe lang moet je in NL nu werken om een maand mobiel te kunnen bellen? Één uurtje? (als je niet te veel belt). Ik vind dat spotgoedkoop.quote:Op zondag 6 september 2009 22:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is met wat je telecommunicatie vergelijkt. Ik vind het in ieder schreeuwend duur als je het vergelijkt me Azië.
Ik vind vooral sms-en schreeuwen duur. In Singapore kon in voor omgerekend 3 cent sms-en en trouwens ook een minuut bellen. Nee, de lonen zijn daar niet lager dan hier.quote:Op zondag 6 september 2009 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk relatief kijken. Als de lonen veel lager liggen dan doen de prijzen dat ook. Hoe lang moet je in NL nu werken om een maand mobiel te kunnen bellen? Één uurtje? (als je niet te veel belt). Ik vind dat spotgoedkoop.
Parcetamolquote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
niet het meest, maar wel een van de.quote:Op zondag 6 september 2009 23:17 schreef Fastmatti het volgende:
Nederland is dus niet klein. Die propaganda van het dichtstbevolkste land ter wereld moet eens een keer stoppen.
Volgens mij willen alleen planologen dat, maar ze maken daarmee wel het land onleefbaar.quote:Op zondag 6 september 2009 23:23 schreef Synthesist het volgende:
[..]
niet het meest, maar wel een van de.
dat alles maar in de steden wil wonen terwijl er een heel stuk kale grond ligt onder de noemen "groene hart" is een zaak die we zelf in stand willen houden
Door rood rijden.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
De dagelijkse boodschappen zijn goedkoper hier dan in zo'n beetje elk ander land.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
etc etc etc
Internetproviders.quote:Op zondag 6 september 2009 22:08 schreef BrokenBond het volgende:
Een huis is duur maar is ook veel waard, je maakt er normaal gezien geen verlies op (op die 5% in dit jaar na dan ofzo).quote:Op maandag 7 september 2009 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De dagelijkse boodschappen zijn goedkoper hier dan in zo'n beetje elk ander land.
Verder is alles teertig duur in dit land. Huizen, auto's, energie, electronica, benzine etc.
Vooral huizen hakt er lekker inen wat je dan krijgt is helemaal triest.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef NoShitSherlock het volgende:
Omdat al die paupers hier niet willen werken.
quote:Op maandag 7 september 2009 13:30 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ach ja dan zou ik toch liever thuis zitten en een ww uitkering trekken dan tussen dit soort mongolen te staan schoffelen. Je zou er toch een hersen beschadiging aan over houden als je daar 40 uur per week tussen staat.
Pauper, het gaat erom dat je zegt dat ze niet willen werken terwijl jij júist niet zou gaan werken als je in hun situatie zou zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 13:46 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Ik werk gewoon hoor pauper. En daarnaast ben ik student.
supermarkten veranderen allemaal in de AH.quote:Op zondag 6 september 2009 22:16 schreef Koewam het volgende:
Internet is hier heel goedkoop.
De supermarkt ook.
En gas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |