Eens!quote:Op maandag 7 september 2009 11:38 schreef Trannellius het volgende:
Nee, dit is geen verkapt-kijk-mij-jarig-zijn-topic
Ik heb een hekel aan eigen verjaardagen. Mensen die langs willen komen zijn best welkom, maar ik vind het zelf onzin om specifiek op die dag langs te komen.
Maar goed, ik kom net even online, waarbij meteen 4 mensen mij bespringen met de vraag wat ik ga doen vandaag en wanneer ik een feest geef. En het collectieve antwoord op mijn opmerking dat ik er niks aan ga doen is "hoezo dan, het is toch je verjaardag!?"
Mensen, het is een dag zoals elke andere, je hoeft er niet krampachtig aan vast te houden om je hele familie uit te nodigen om gezellig met z'n allen rond een schaaltje pinda's te zitten
Een feestje geven vind ik best leuk, maar dat mag ook ongedwongen op een willekeurige avond in Februari worden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Zodat mensen kunnen vieren dat ik een jaar ouder ben geworden?quote:Op maandag 7 september 2009 11:41 schreef Dastan het volgende:
Attention whore, dat hoort gewoon bij je verjaardag.
Vier dan gewoon elke dag ........quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
Oneens met de klacht.
Oud worden is al helemaal niet vanzelf sprekend. Steeds meer mensen sterven jong aan kanker of hartkwalen of wat dan ook. Voor mij een reden om elk jaar die ik ouder ben te vieren.
Carpe diemquote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Vier dan gewoon elke dag ........
Verjaardag vieren voor de opbrengsten, dat is pauper zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:
Het levert mij jaarlijks zo'n 500 euro op, dus reken maar dat ze langs mogen komne
Je kunt ook een keer gezond eten. Scheelt je elk jaar je familie over de vloer hebben. Nog beter voor je hart ook.quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
Oneens met de klacht.
Oud worden is al helemaal niet vanzelf sprekend. Steeds meer mensen sterven jong aan kanker of hartkwalen of wat dan ook. Voor mij een reden om elk jaar die ik ouder ben te vieren.
/carequote:Op maandag 7 september 2009 11:46 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Verjaardag vieren voor de opbrengsten, dat is pauper zeg.
Gelukkig kost het mij geld, dat is alvast een stuk gezelliger en gemeender, imho.
Onzin Mensen worden gemiddeld nog steeds ouder.quote:Op maandag 7 september 2009 11:44 schreef BroesWillems het volgende:
Oneens met de klacht.
Ja want gezond eten is de oplossing voor alle gezondsheidskwalenquote:Op maandag 7 september 2009 11:47 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer gezond eten. Scheelt je elk jaar je familie over de vloer hebben. Nog beter voor je hart ook.
wel aan de familie van tsquote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En niet iedereen heeft een hekel aan de familie
Ik heb een hekel aan verplicht familiebezoek.quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want gezond eten is de oplossing voor alle gezondsheidskwalen_!
En niet iedereen heeft een hekel aan de familie
Ik ookquote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan verplicht familiebezoek.
quote:Op maandag 7 september 2009 11:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan verplicht familiebezoek.
Damage Control....quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Trannellius het volgende:
Overigens geef ik vanavond na mijn training wel een rondje aan de mensen die een biertje blijven drinken. Zo ben ik dan weer wel.
Trakteren op je verjaardag, hoe cliché!quote:Op maandag 7 september 2009 11:54 schreef Trannellius het volgende:
Overigens geef ik vanavond na mijn training wel een rondje aan de mensen die een biertje blijven drinken. Zo ben ik dan weer wel.
Nee, het is meer dat ik afgelopen woensdag aand e beurt zou zijn maar de kantine ging toen sluiten, dus vanavond ben ik de eerstequote:Op maandag 7 september 2009 11:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Trakteren op je verjaardag, hoe cliché!
In Amerika inmiddels niet meer, de levensverwachting is (vooralsnog licht) gedaald door de obesitasepidemie.quote:Op maandag 7 september 2009 11:48 schreef Spougle het volgende:
[..]
Onzin Mensen worden gemiddeld nog steeds ouder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is leven na de lach.
Kut. De aanwezigheid van TNA is meestal een teken van naderende verkutting van mijn topicsquote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef TNA het volgende:
[..]
In Amerika inmiddels niet meer, de levensverwachting is (vooralsnog licht) gedaald door de obesitasepidemie.
Ik acht dit geen TTT.quote:Op maandag 7 september 2009 12:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kut. De aanwezigheid van TNA is meestal een teken van naderende verkutting van mijn topics
Gunstig. Maar ik vier het over een maand samen met mijn zusje. Aangezien er ook veel van haar vriendinnen zullen rond lopen, acht ik het onverstandig KLB'ers uit te nodigen.quote:
Je krijgt geld bij je verjaardag?quote:Op maandag 7 september 2009 11:45 schreef Rekkie het volgende:
Het levert mij jaarlijks zo'n 500 euro op, dus reken maar dat ze langs mogen komne
Voor Oud&Nieuw en kerst vind ik het niet zo'n probleem. Meeste mensen zijn dan toch vrij, dus is eht weinig moeite om samen te komen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je krijgt geld bij je verjaardag?
Maar TS, saaie familie? Het is toch gezellig om met de familie en vrienden een goed avondje feest te vieren. Of dat nou voor je verjaardag is of niet. In jouw redenering kan je ook net zo goed thuis gaan zitten met Kerstmis, Oud & Nieuw, etc.
Wel een epische prestatie als je een Trannellius-verjaardags-meet op kunt zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gunstig. Maar ik vier het over een maand samen met mijn zusje. Aangezien er ook veel van haar vriendinnen zullen rond lopen, acht ik het onverstandig KLB'ers uit te nodigen.
Echter, ik ben dan ook niet de lulligste om binnenkort eens in Amsterdam op een biertje te trakteren.
Lijkt mij een mooi projectje.quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Wel een epische prestatie als je een Trannellius-verjaardags-meet op kunt zetten.
Dat dus. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ze willen gewoon allemaal gratis zuipen en vinden het jouw taak om ze in de behoefte te voorzien
nee 500 euro in staatsobligatiesquote:Op maandag 7 september 2009 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je krijgt geld bij je verjaardag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |