Precies.quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En wat zeiden je collega's er zelf van?
Waarom niet iedereen zijn eigen werk?quote:Tijdens de vakanties van mijn collega's heb ik alles voor ze zitten doen + nog wat voorwerken voor ze zodat ze rustig hun mailen kunnen nakijken etc... maar als ze iets voor mij moeten doen dan is het weer te veel of te moeilijk.
Je hebt wel een grote bek voor iemand die via het CWI binnen is gekomen om formulieren te sorteren op datum.quote:Op maandag 7 september 2009 09:51 schreef MobileSuit het volgende:
Ben vandaag weer aan het werk na 2 weken vakantie.
Voor mijn vakantie heb ik de overdracht gedaan van mijn werkzaamheden wat gedaan moet worden tijdens mijn afwezigheid.
Ik kom dus terug, blijkt er geen flikker gedaan te zijn.
Klanten boos omdat ze niet geholpen zijn, 2 weken aan werk wat nog gedaan moet worden + het "normale" werk.
Ik word er schijtziek van. Tijdens de vakanties van mijn collega's heb ik alles voor ze zitten doen + nog wat voorwerken voor ze zodat ze rustig hun mailen kunnen nakijken etc... maar als ze iets voor mij moeten doen dan is het weer te veel of te moeilijk.
Klacht: werkschuwe collega's.
Klacht: het goedmaken met klanten
Klacht: overwerken na je vakantie
Ow, en vragen hoe je vakantie is geweest schijnt ook moeilijk te zijn...
mijn eerste topic
quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef Djahani het volgende:
Wat zei jij tegen je collega's en wat gaven hun als antwoord?
quote:Op maandag 7 september 2009 09:54 schreef UncleErnie het volgende:
En wat zeiden je collega's toen je ze hierop aansprak?
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kunnen ze alsnog mijn werk overnemen...quote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek voor iemand die via het CWI binnen is gekomen om formulieren te sorteren op datum.
Dan moet je niet op FOK! schelden, maar op je collega'squote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.
Of in een mailtje: sorry ben er niet aan toegekomen.
Optyfen! De weken dat ik weg was zijn de rustigste weken van de maand. Hadden ze makkelijk mijn werk kunnen doen... maar nee... zo lang ze maar hun eigen werk doen is het wel best...
Lamme zakken...
En mijn vakantie was lekker. Dank voor het vragen.
Afgesproken is dat wat ik overdraag gedaan wordt.quote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef UncleErnie het volgende:
En wat waren precies de afspraken die je gemaakt had? Er zomaar vanuit gaan dat ze al jouw zaken overnemen, enkel omdat jij dat andersom doet is natuurlijk ook dwaas.
Ja... zelfs een speciale hyves voor aangemaakt met foto's...quote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef Godtje het volgende:
Who fucking cares hoe je vakantie was![]()
Zat je al klaar met de dia's in de hoop dat iemand ze wilde zien?
Link?quote:Op maandag 7 september 2009 10:03 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ja... zelfs een speciale hyves voor aangemaakt met foto's...
Wat je een serieuze post noemt..quote:Op maandag 7 september 2009 10:04 schreef Teezie het volgende:Oja gefeliciteerd met je eerste topic, dit is mijn eerste serieuse post
Dan is het allemaal best lomp gegaan. Dan blijf ik bij wat ik eerder zei. Niet op FOK! komen schelden, maar op je collega's gaan schelden.quote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Afgesproken is dat wat ik overdraag gedaan wordt.
Zoals dat met iedereen afgesproken is.
quote:
En TS gaf ook antwoord...quote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Weinig... ja druk, ja niet aan toegekomen.
Of in een mailtje: sorry ben er niet aan toegekomen.
Optyfen! De weken dat ik weg was zijn de rustigste weken van de maand. Hadden ze makkelijk mijn werk kunnen doen... maar nee... zo lang ze maar hun eigen werk doen is het wel best...
Lamme zakken...
En mijn vakantie was lekker. Dank voor het vragen.
En zoals mij in je proeftijd ontslagen worden zeker?quote:Op maandag 7 september 2009 10:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan is het allemaal best lomp gegaan. Dan blijf ik bij wat ik eerder zei. Niet op FOK! komen schelden, maar op je collega's gaan schelden.
Reeds beantwoord in mijn eerste reply.quote:
Ik ga nu eerst inventariseren... straks eens even overleg plegen.quote:Op maandag 7 september 2009 10:06 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dan is het allemaal best lomp gegaan. Dan blijf ik bij wat ik eerder zei. Niet op FOK! komen schelden, maar op je collega's gaan schelden.
quote:Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Reeds beantwoord in mijn eerste reply.
Maar vakantie was lekker... had mooi weer. Mocht ook wel eens.
Succes dan, TS! Hou ons op den hoogte.quote:Op maandag 7 september 2009 10:08 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst inventariseren... straks eens even overleg plegen.
Omdat ik geen stap harder ga lopen.quote:Op maandag 7 september 2009 10:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je zoveel werk hebt. Waarom zit je dan nu op Fok!? Het valt dus allemaal wel mee.
Dus ga je maar voor jezelf zitten internetten in onder werktijd..quote:Op maandag 7 september 2009 10:26 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Omdat ik geen stap harder ga lopen.
En ik had zin om te klagen.
Koffie pauze.quote:Op maandag 7 september 2009 10:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus ga je maar voor jezelf zitten internetten in onder werktijd..
Hoe vaak heb jij dan wel niet koffiepauze?quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef TukkerEdje het volgende:
Tip: neem een stagiere... Die kan je bedreigen met een slechte beoordeling...
En ondertussen onder de baas zijn tijd zinloos op fok zitten rondhangen?quote:Op maandag 7 september 2009 09:51 schreef MobileSuit het volgende:
Ben vandaag weer aan het werk na 2 weken vakantie.
Voor mijn vakantie heb ik de overdracht gedaan van mijn werkzaamheden wat gedaan moet worden tijdens mijn afwezigheid.
Ik kom dus terug, blijkt er geen flikker gedaan te zijn.
Klanten boos omdat ze niet geholpen zijn, 2 weken aan werk wat nog gedaan moet worden + het "normale" werk.
Ik word er schijtziek van. Tijdens de vakanties van mijn collega's heb ik alles voor ze zitten doen + nog wat voorwerken voor ze zodat ze rustig hun mailen kunnen nakijken etc... maar als ze iets voor mij moeten doen dan is het weer te veel of te moeilijk.
Klacht: werkschuwe collega's.
Klacht: het goedmaken met klanten
Klacht: overwerken na je vakantie
Ow, en vragen hoe je vakantie is geweest schijnt ook moeilijk te zijn...
mijn eerste topic
Helaas, ik had al mijn werk afgerond. Het ging om het werk wat in de 2 weken binnen ging komen.quote:Op maandag 7 september 2009 15:32 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
En ondertussen onder de baas zijn tijd zinloos op fok zitten rondhangen?![]()
Hypocriet figuur, haal eerst je achterstanden eens in voordat je hier met je onterechte wanklacht binnenkomt![]()
Oh... ik heb nog een partij kutwerk liggen, maar gelukkig heb ik over 2 weken vakantie, ik zal er wel een soort "overdracht" van maken zodat ik lekker mijn collega's de schuld kan geven zodra ik terug ben.
Als je nou geen werk had achtergelaten, Lees: gewoon keurig netjes alles afgehandeld zou hebben voor je vakantie, was die hele overdracht niet nodig geweest.![]()
Oh ja, je zat hier met een tijdelijk contract he?, blijf morgen maar thuis, ik zorg er wel voor dat je spullen morgen naar je toegestuurd worden.
Anders lees je nog eens mijn post hierboven... Dat is protocol in elk normaal bedrijf. Je bent ook gek ook om uberhaupt te overwegen om dat werk te gaan doen. Die colleage worden gewoon door hun manager op het matje geroepen en doen dan alsnog dat werk.....quote:Op maandag 7 september 2009 15:41 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Helaas, ik had al mijn werk afgerond. Het ging om het werk wat in de 2 weken binnen ging komen.
Als je de afspraak maakt dat je werk wordt overgenomen dan ga je er van uit dat het gedaan wordt.
Nu moet ik mij weer uit de naad gaan werken omdat mijn collega's mijn werk niet hebben overgenomen.
En morgen thuisblijven? Mag ik dan nu alvast mijn bureau opruimen?
En zo zinloos is het niet hier op Fok. Het lucht op om even lekker te kankeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |